Strona 4 z 5
: 2017-01-21, 20:29
autor: MaDmAx
interesujące, ciekawe jak to zagada u Ciebie, kiedy pierwsze testy na ćwiartce ?
: 2017-01-21, 21:32
autor: lukfk
Jak stopnieje śnieg to będziemy testowac

: 2017-01-22, 11:36
autor: ARAS200
Ja wczoraj testowalem moja nowa maszynke Bmw 335i z tuning Boxem JB4.
Silnik N54 z dwiema turbinami. KN wkladka zadnych innych modow.
czas jak mojej starej K03 hybrydy s4 gdzie wladowalem worek sianka zeby to jakos jezdzilo
a tu 100-200
waga 1615kg z automatem
2 osoby na pokladzie
http://sendvid.com/5kld9p2z
: 2017-01-22, 16:05
autor: imhotet
lukfk pisze:MaDmAx pisze:skrzynia zaswapowana ?
Skrzynie z silnikiem połączyliśmy już pół roku temu, ale ciągle wychodzą mniej lub bardziej drobne rzeczy, trzeba było stworzyć customowy rozrusznik, czekam jeszcze na customowe sprzęgło hydrokinetyczne, generalnie spodziewaliśmy się że będzie rzeźba ,ale nie aż taka...
Samo zrobienie sterownika i opracowanie softu do tej skrzyni zajęło 6 miesięcy jeżdżenia po 5-6 godzin dziennie,
program do mojego s4 było opracowywany na nissanie 200sx, który ma taką samą skrzynie tylko że rwd, skrzynia zmienia bieg w 0,050s co daje jakieś 0,4 sekundy zysku na każdej zmianie biegu...
Tak to jedzie w tym nissanie
https://www.youtube.com/watch?v=GVUhJz1b3T8
z czego ta skrzynia u Ciebie ? wytrzyma taką moc ?
: 2017-01-22, 21:14
autor: lukfk
imhotet pisze:
z czego ta skrzynia u Ciebie ? wytrzyma taką moc ?
Moja skrzynia ma bebechy ze skrzyni z rs6 c6, powinna dawać radę obsłużyć 1200nm teoretycznie

: 2017-01-23, 16:06
autor: imhotet
na fanpage nic nie postujecie myslałem już ze projekt porzucony ;)
: 2017-01-23, 20:15
autor: lukfk
imhotet pisze:na fanpage nic nie postujecie myslałem już ze projekt porzucony ;)
Tu już jest teraz zbyt duża moneta na stole i zbyt dużo czasu i serca włożone żeby zrezygnować . Ale myślę że już pierwszy przejazd tego auta na wiosnę pokażę że było warto

: 2017-01-23, 20:42
autor: MaDmAx
lukfk pisze:imhotet pisze:na fanpage nic nie postujecie myslałem już ze projekt porzucony ;)
Tu już jest teraz zbyt duża moneta na stole i zbyt dużo czasu i serca włożone żeby zrezygnować . Ale myślę że już pierwszy przejazd tego auta na wiosnę pokażę że było warto

domyślam się że Czechy będą atakowane
: 2017-01-23, 22:49
autor: lukfk
No będziemy na Czechach obowiązkowo

Tam już organizator sam pisał do mnie kiedy będziemy...Czechy mają swój klimat, nieprawdopodobne jak mała ilość osób ,jest w stanie obsłużyć sprawnie imprezę ,bez napinki,bez stresu ,bez jakiś nieścisłości, nasi organizatorzy powinni przyjeżdżać uczyć się i robić notatki

: 2017-01-24, 21:54
autor: bombel9
Dzisiaj podkręciłem wg i jeszcze raz synchronizowałem i wydaje mi się że jest troszkę lepiej ale nadal jest przytkanie wiec działam dalej co by było tak jak mnie satysfakcjonuje...
https://www.youtube.com/watch?v=8SYwy6v ... e=youtu.be
: 2017-01-24, 22:56
autor: Kornetto
Góra spoko bombel ale dół taki se..zapewne da sie jeszcze poprawić :)
: 2017-01-25, 21:39
autor: sztybor
Przytyka.. ale moc jest :))
: 2017-03-05, 14:54
autor: true jiGsaw
100 - 200
https://www.youtube.com/watch?v=4_n3vCM2B6g
Haldex S3 8l 345ps/415Nm
Przekłamanie licznika 1 km/h względem GPS, masa auta 1470 kg
Moje dawniejsze auta:
M5 E39 zdrowe masa auta 1750 kg
Przekłamanie licznika nieco wyższe (licznik cyfrowy pod wskazówkowym pokazuje idealnie jak GPS)
https://www.youtube.com/watch?v=uo-sbtYEEFo
E30 328i++ 241 koni masa auta 1200 kg
https://www.youtube.com/watch?v=gGm0FzYgpDM przy 204 licznikowym gps pokazywał 200 km/h
: 2018-05-18, 19:34
autor: WojtasTaba
Ile szacunkowo trzeba mieć pod maską w S4 B5, żeby zrobić 100-200 poniżej 10 sekund? 450+?
(pomijając kwestię synchronizatorów

)
: 2018-05-18, 21:30
autor: lukfk
WojtasTaba pisze:Ile szacunkowo trzeba mieć pod maską w S4 B5, żeby zrobić 100-200 poniżej 10 sekund? 450+?
(pomijając kwestię synchronizatorów

)
Wystarczy ze300- 320koni ale pod jednym warunkiem...
