Strona 4 z 7
: 2015-05-05, 20:34
autor: Danon
w standardowym carbonie 600 zl a w zielonym 700 zl.
Wkoncu dotarly felgi 18 firmy ispiri. Na montaz czekaja rowniez lampy.

: 2015-05-06, 21:36
autor: mogi90
Bardzo fajnie dobrane fele do budy. Czekamy na efekt końcowy

: 2015-05-06, 21:43
autor: gowor86
Jestem ciekaw jak będzie wyglądał efekt końcowy.
: 2015-05-07, 11:54
autor: emay
będzie igła
: 2015-09-29, 15:39
autor: nosb
Troche mi sie zeszlo ( nieprzewidziane akcje , budowa warsztatu , troche problemow itp :/ ) ale w koncu praktycznie gotowe na dniach wraca do wlasciciela :)
W skrocie : AGB z softem + wydech , zawias jakis dedykowany kit , felgi ispiri , heble 345 mm baza S4b6/A6C6 .

: 2015-09-29, 17:53
autor: mogi90
brawo

ciekawe co bedzie nastepnego

: 2015-09-29, 18:08
autor: emtees
Ja piernicze, chyba pierwsza buda gdzie przy 2.7 bit jest tyle miejsca

Wymiana paska wielorowkowego bez zdejmowania ryjka!

: 2015-09-29, 19:34
autor: quattrobokiem
dajcie wiecej fot please
: 2015-09-29, 20:26
autor: Danon
Dzieki Daniel za aktualizacje. Foty beda napewno tylko troche czasu potrzeba
Pozdrawiam
: 2015-09-29, 21:56
autor: SID
silnik wszedł p&p - tzn turbo nie wadziło nigdzie ?
Nosb Ty tak zawsze Karcher'em po wszystkim ?

: 2015-09-30, 01:26
autor: nosb
P&P to silnik wchodzi na mocowania do b5/6/7 i C5 a nie do tych staruszkow :) Wszystko wymagalo zrobienia od zera. Miejsca tam nie ma wogole po bokach. Z przodu fakt duzo :)
A karcherem owszem. Czym mialem niby umyc ? Szczoteczką do zębów ?

: 2015-09-30, 01:51
autor: rs4wagon
widze zapowiadalo sie condonowato a tu nawet kroi sie gruby temat bo klocki nie z pod lady tylko wysoko z polki!Swietnie ze zmieniles na quattro

: 2015-10-01, 20:46
autor: ARAS200
nosb pisze:P&P to silnik wchodzi na mocowania do b5/6/7 i C5 a nie do tych staruszkow :) Wszystko wymagalo zrobienia od zera. Miejsca tam nie ma wogole po bokach. Z przodu fakt duzo :)
A karcherem owszem. Czym mialem niby umyc ? Szczoteczką do zębów ?

To rozumiem buda wielka ale komora waska...wiec wrazie jakiej kolwiek awari...silnik out za kazdym razem

2.2 turbo to jest to co powinno byc w tej budzie....600+ i mozna polatac

gratuluje fajnego projektu...no i dla Nosba bo widac te silniki wpychasz wszedzie

: 2015-12-12, 20:54
autor: Danon
: 2015-12-12, 21:13
autor: Savo
Szacunek ze jest to Piękna Audi 100 i zachowana w oryginale. Mało juz tych Limuzyn a zwłaszcza w łądnym stanie .
Jesli chodzi o kółeczka to zawiodłem sie

szkoda ze nie sa to jakies Oryginalne Avus 18" lub jakies koło z tamtej epoki , ale to tylko moje zdanie
Prosze napisz jak wrazenia z jazdy na zawieszeniu
Pozdrawiam