Strona 4 z 7

: 2015-05-05, 20:34
autor: Danon
w standardowym carbonie 600 zl a w zielonym 700 zl.
Wkoncu dotarly felgi 18 firmy ispiri. Na montaz czekaja rowniez lampy. :mrgreen:
Obrazek
Obrazek

: 2015-05-06, 21:36
autor: mogi90
Bardzo fajnie dobrane fele do budy. Czekamy na efekt końcowy :-D

: 2015-05-06, 21:43
autor: gowor86
Jestem ciekaw jak będzie wyglądał efekt końcowy.

: 2015-05-07, 11:54
autor: emay
będzie igła

: 2015-09-29, 15:39
autor: nosb
Troche mi sie zeszlo ( nieprzewidziane akcje , budowa warsztatu , troche problemow itp :/ ) ale w koncu praktycznie gotowe na dniach wraca do wlasciciela :)

W skrocie : AGB z softem + wydech , zawias jakis dedykowany kit , felgi ispiri , heble 345 mm baza S4b6/A6C6 .

Obrazek

: 2015-09-29, 17:53
autor: mogi90
brawo ;-) ciekawe co bedzie nastepnego :-P

: 2015-09-29, 18:08
autor: emtees
Ja piernicze, chyba pierwsza buda gdzie przy 2.7 bit jest tyle miejsca :lol: Wymiana paska wielorowkowego bez zdejmowania ryjka! :lol: :mrgreen:

: 2015-09-29, 19:34
autor: quattrobokiem
dajcie wiecej fot please

: 2015-09-29, 20:26
autor: Danon
Dzieki Daniel za aktualizacje. Foty beda napewno tylko troche czasu potrzeba ;-)
Pozdrawiam

: 2015-09-29, 21:56
autor: SID
silnik wszedł p&p - tzn turbo nie wadziło nigdzie ?
Nosb Ty tak zawsze Karcher'em po wszystkim ? :-)

: 2015-09-30, 01:26
autor: nosb
P&P to silnik wchodzi na mocowania do b5/6/7 i C5 a nie do tych staruszkow :) Wszystko wymagalo zrobienia od zera. Miejsca tam nie ma wogole po bokach. Z przodu fakt duzo :)

A karcherem owszem. Czym mialem niby umyc ? Szczoteczką do zębów ? :mrgreen:

: 2015-09-30, 01:51
autor: rs4wagon
widze zapowiadalo sie condonowato a tu nawet kroi sie gruby temat bo klocki nie z pod lady tylko wysoko z polki!Swietnie ze zmieniles na quattro ;-)

: 2015-10-01, 20:46
autor: ARAS200
nosb pisze:P&P to silnik wchodzi na mocowania do b5/6/7 i C5 a nie do tych staruszkow :) Wszystko wymagalo zrobienia od zera. Miejsca tam nie ma wogole po bokach. Z przodu fakt duzo :)

A karcherem owszem. Czym mialem niby umyc ? Szczoteczką do zębów ? :mrgreen:
To rozumiem buda wielka ale komora waska...wiec wrazie jakiej kolwiek awari...silnik out za kazdym razem :lol: 2.2 turbo to jest to co powinno byc w tej budzie....600+ i mozna polatac :lol: gratuluje fajnego projektu...no i dla Nosba bo widac te silniki wpychasz wszedzie :mrgreen:

: 2015-12-12, 20:54
autor: Danon
Witam wpadlo do audicy nowe zawieszenie air ride. Na sprezynach z firmy K.A.W bylo za wysoko a gwint ciezko dostac wiec decyzja padla na air. Jezeli ktos chetny na sprezyny to pw. Sterowanie oddzielnie przod i tyl, zakres regulacji 10 cm. Pare zdjec na szybko.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Chcialem wykonac korekte lakieru w firmie detailingowej ale ceny sa od 1000 zl w gore wiec postanowilem przejsc szkolenie i zakupic sprzet firmy rupesa. Przez zime bede dopieszczal niunke.
Obrazek
Audi pomalu skladam, sezon zakonczony wiec cala zime bede dzialal. Cale zawieszenie z tylu bede rozbieral, piaskowal i malowal.
Pozdrawiam

: 2015-12-12, 21:13
autor: Savo
Szacunek ze jest to Piękna Audi 100 i zachowana w oryginale. Mało juz tych Limuzyn a zwłaszcza w łądnym stanie .
Jesli chodzi o kółeczka to zawiodłem sie :-/ szkoda ze nie sa to jakies Oryginalne Avus 18" lub jakies koło z tamtej epoki , ale to tylko moje zdanie

Prosze napisz jak wrazenia z jazdy na zawieszeniu

Pozdrawiam