S4 B5 Szwajcar w stanie igła FULL

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Rydel
Posty: 274
Rejestracja: 2013-06-26, 10:29
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rydel »

Półtora roku mam już samochód i od początku marzyłem o wagnerach :D Jak coolery będą założone to poproszę o sprawdzenie temperatury w dolocie też. Przy seryjnych coolerach jak jest 15 stopni na zewnątrz, to w dolocie jest już 50.

Jeżeli chodzi o koszta, to mam nadzieję, że się nie zawiodę, bo porównując do tego jak działają wagnery na RS4 B5 to nie mam specjalnie obaw przed tym, że na S4 będzie inaczej.
Inne, tańsze opcje były kuszące ale wiem, że teraz mam prowadnice powietrza dedykowane do coolerów i obędzie się bez ekwilibrystyki z cięciem i ich dopasowywaniem oraz mam coolery z uchwytami. FMIC wymaga dużo zabawy z belką, klimą i rdzeń dobry jest też w pytę drogi i uznałem, że jakbym miał jeździć i szukać kogoś kto mi to ogarnie, to wolę wydać więcej i mieć sprawdzone rozwiązanie.

Nie mam zamiaru jednak chwalić dnia przed zachodem słońca, więc jak będą na aucie to powiem czy zakup się udał :-)
Andrzej
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Wagnery do S4 są mniejsze niż te dedykowane dla RS4
Mimo to myślę że do 500ps dadzą rady
poza tym zostanie zachowana mega estetyka bo wygląd czasem też jest ważny

szkoda że Wagner nie robi centralnego dla 2,7bi B5 :-(
Obrazek
Awatar użytkownika
Rydel
Posty: 274
Rejestracja: 2013-06-26, 10:29
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rydel »

Wiem, że to inny model coolerów ale chodziło mi o jakość firmy i szkoda że nie ma fmic od wagnera :/
Andrzej
Awatar użytkownika
ADI
Posty: 310
Rejestracja: 2011-11-16, 17:43
Lokalizacja: Ostrołęka
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ADI »

A nie sprzedaje wagner rdzenia o wymiarach takich jak chinol biturbo?
peacenotwar
Posty: 363
Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
Lokalizacja: ŁDZ/WWA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: peacenotwar »

fmic.pl sprzedaje do fmicy do biturbo i nie widziałem żeby ktokolwiek narzekał na ich wyroby. A cena na pewno przyjemniejsza ;) No i jakość lepsza od chinola
Obrazek
Awatar użytkownika
Rydel
Posty: 274
Rejestracja: 2013-06-26, 10:29
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rydel »

poczekajmy, zobaczymy jak wagnery ;-)
Andrzej
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Nie wiem ale mysle ze fmic to i tak najlepsza opcja bo zimne powietrze wali w niego centralnie... icki boczne wlozone sa jednak w komorze ktora w lecie jest jak piekarnik i nie dada sobie z nim rady zadne icki ... moja opinia ...
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

peacenotwar pisze:fmic.pl sprzedaje do fmicy do biturbo i nie widziałem żeby ktokolwiek narzekał na ich wyroby. A cena na pewno przyjemniejsza ;) No i jakość lepsza od chinola
Przeciez to chinol jak kazdy inny
Kazdy fmic biturbo tego ksztaltu i ponizej 1000 zl wychodzi z tej samej fabryki
Obrazek
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

nie wiem jak te do S4, ale wagnery do RS4 robią robote lepszą niz chiński fmic bez dwóch zdań, sprawdzane latem przy 30 stopni na zewnątrz
Obrazek
Awatar użytkownika
Rydel
Posty: 274
Rejestracja: 2013-06-26, 10:29
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rydel »

Fabryczne smic S4 mają śmieszne prowadnice powietrza. Usunąłem halogeny z drogi wlatującego powietrza i mam kratki amerykańskie ale to nic oczywiście nie zmieniło. Myślę że prowadnice plus 90% większa objętość wagnerów sprawdzi się lepiej niż chiński cooler.
Jakbym chciał fmic z rdzeniem wagnera to chyba za sam rdzeń bym zapłacił tyle co za cały chiński cooler na gotowo. Do tego koszt rur do fmic wagnera, robocizny i ilość czasu daje większą sumę niż za smic.
Andrzej
peacenotwar
Posty: 363
Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
Lokalizacja: ŁDZ/WWA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: peacenotwar »

Usunąłem halogeny z drogi wlatującego powietrza i mam kratki amerykańskie ale to nic oczywiście nie zmieniło.
Niektórzy zrobili większe testy na ten temat i doszli do tych samych wniosków: http://www.myaudis4.com/test-results-fog-light-removal/
Obrazek
ARAS200
Posty: 377
Rejestracja: 2011-11-21, 22:47
Lokalizacja: pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ARAS200 »

A ja uwazam ze intercooler Na froncie to Na froncie... Dostaje szczala OD przodu I noe ma go co ogrzewac... Kiedys Na tym forum bylo wiele pisane,projekty powstawaly Na typowych chinolach.. Wszyscy zadowoleni... A teraz jeden drugiemu wciska ze Wagner najlepszy...!ze chinol juz nie dobry,ze blee... Kasa zarobkowa sie liczy, w dzisiejszych czasach widze...

Ja mam chinola, a stac mnie Na wagnery...nie nazekam 😊
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

+1 ARAS 200
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

ARAS200 pisze:A ja uwazam ze intercooler Na froncie to Na froncie... Dostaje szczala OD przodu I noe ma go co ogrzewac... Kiedys Na tym forum bylo wiele pisane,projekty powstawaly Na typowych chinolach.. Wszyscy zadowoleni... A teraz jeden drugiemu wciska ze Wagner najlepszy...!ze chinol juz nie dobry,ze blee... Kasa zarobkowa sie liczy, w dzisiejszych czasach widze...

Ja mam chinola, a stac mnie Na wagnery...nie nazekam 😊

U mnie jest podobnie...
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
Awatar użytkownika
siwydh
Posty: 125
Rejestracja: 2013-09-03, 16:43
Lokalizacja: lodz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: siwydh »

Obrazek

zobaczymy co bardziej wydajne :D
ODPOWIEDZ