No wiem, ale w budzie RS4 takiego mocnego nigdy nie zrobili. Dzisiejsze V8 są niedoładowane z fabryki, prawda?robertukf pisze:zrobiło już daaawno temu w RS6 C5 był v8 biturbokenpachi pisze:Chyba do tej pory takiego Audi nie zrobiono, nie?
Projekt: S4 Stage 1 ==> Stage 3 460 - 480 KM
Ale RS4 nie ma TFSI tylko FSI:robertukf pisze:4.0 tfsi to v8 biturbo
http://configurator.audi.pl/entry?manda ... model-page&
Aaaa spoko :) Ja pierdziele. Właśnie sobie skonfigurowałem nowe RS6 z bajerami i mi wyszło 800 000 hahahaha :) Nic dziwnego, że musimy czekać ponad 10 lat żeby sobie takie kupićrobertukf pisze:To źle zadałeś pytanie:Powienieneś zapytać : "Dzisiejsze RS4 V8...."kenpachi pisze:Dzisiejsze V8 są niedoładowane z fabryki, prawda?
Ja piszę ogólnie o silnikach v8 biturbo

Nooo większa szansa powodzeniaGarret pisze:powodzenianajlepsza opcja jest chyba skok na bank

[ Dodano: 2014-07-22, 14:40 ]
Coś fajnego:
https://www.youtube.com/watch?v=LtoNoDTk4D0
Jak jest za wysoka temperatura to się robi ciśnienie i pluje.Flyer pisze:a co ma wisko do plucia ze zbiorniczka?kenpachi pisze: - plucie ze zbiorniczka wyrównawczego (mam nadzieję, że to tylko wiskoza)
[ Dodano: 2014-07-23, 13:11 ]
Zaraz odbieram furkę :)
Niestety musiałem też wahacze wymienić :|
Ale wszystkie duperele już zrobione. Kolejny etap to stejdżowanie :D
[ Dodano: 2014-07-23, 14:02 ]
Właśnie odebrałem furkę :)
Wszystko rozwija się dobrze.
Dziś wieczorem będę negocjował z żoną jakieś nieduże dofinansowanie na części
