Strona 4 z 5

: 2010-12-14, 22:53
autor: kosiniak
ehh te zwinne paluszki, cale Piaseczno o nich mowi :)

: 2010-12-14, 22:54
autor: Sql
Jak pre zostaly? Po co zostawiac pre-caty? Powinny przeciez zostac glowne katy a wlasnie pre-caty sie usuwa, ktore sa zaraz za turbina i najbardziej mula...

: 2010-12-14, 22:58
autor: kosiniak
ogolnei to ani jedne ani drugie nic nie mula, no chyba ze sa mega zajebane :)

: 2010-12-14, 23:03
autor: Sql
No ale musi byc wiekszy opor jednak, jakby nie bylo. Na zagranicznych forach pisza ze turbina sie lepiej kreci, mniej nagrzewa, generalnie wlasnie wywala sie "korek" bedacy zaraz za turbo.

Ja nie mam pre-catow, chcialbym pozbyc sie i pozostalych, ale nie wiem czy Poniedzialek wyrzuci mi wtedy sondy z programu?

Designer Tobie nie wywala bledow teraz?

: 2010-12-14, 23:05
autor: kosiniak
ale chyba nie ma wlasnie takiej potrzeby, jak dobrze pamietam?

: 2010-12-14, 23:09
autor: Sql
Kazdy after-market downpipe nie ma pre-catow, zostawiaja glowne caty.

Nawet bardzo popularny w usa Piggie-Pipe to tak naprawde fabryczny DP ale wlasnie pozbawiony pre-catow...

"gutting your precats - it's called "piggies." There's tons of into on piggies EVERYWHERE. You can expect about 20-30hp from piggies.

You can expect similar/slightly better results from running catless 3" DPs. I mean think about it...less restriction...more flow...more power."

Obrazek

: 2010-12-14, 23:18
autor: deSigner
Dziś nie VAG-owałem auta, ale Adam twierdził że nie ma żadnych błędów...

Może nt tych pre catów wypowie się główny sprawca, który namówił mnie na ten mod z wydechem... ;-)

: 2010-12-14, 23:19
autor: Sql
No u mnie wlasnie Adam robil mod wydechu i mam wywalone pre-caty i srodkowy tlumik. :)

: 2010-12-14, 23:20
autor: kosiniak
masz je wylaczone w tym sofcie ktory masz obecnie, na bank!

: 2010-12-14, 23:50
autor: sportmile
za 15 min mam tu wazna rozmiwe na fakfejsie.
Panowie wycinam i pre caty i caty i tlumiki. Krzys mial wyciete wszystki katy rajt ? . Ogolnie w autach turbodoladowanych to jest istotna sprawa bo ssak by sie poprostu zamulil. W zaleznosci od sytuacji robie i tak i tak. W rs6 ostatnio zrobilismy downpipe 3 cale na 2 katach magnaflow . Taki mod wyszedl sporo ponad 2 tys i to sporo. Maciek przypadek ktory opisujesz wazny jest dla s4 gdzie katy sa duzo mniejszej przepustowosci i na dodatek ceramiczne a nie metalowe. I tu temp i przepustowosc ma znaczenie. Rs4 ma dobre metalowe katy i czesto wogole ludzie kupowali je do s4 ode mnie zanim wogole zaczeli je wycinac.

Zawazylem jeszcze niepokojacy objaw ktorego nie umiem wytlumaczyc. W rs4 jest jakis dziwny problem z glowicami. Pekaja , wycieraja sie walki i siadaja szklanki. U Jacka 2 nowe walki wydechowe i szklanki , u Ciebie Maciek tak samo widziales sam , u Cantony tez , U Designera wymilem kilka szklanek i widac bylo ze na wiosne dla spokoju zmienimy walki. W zadnej s4 takiego przypadku nie mialem

: 2010-12-15, 01:16
autor: aw69
Z jednego prostego względu....Konstrukcja silnika taka sama między S i RS4 a mocy o wiele więcej od nowości :) I przez te wszytskie pieprzone lata piątek, świątek i niedziela - non stop ognia....od tego te auta są, od tego są one, od tego są :mrgreen:

Pojeździj takim S4 od nowości na K04 to też bedzie to samo z wałkami i głowicami :) Jeśli chodzi o głowcie to jeszcze S4 ma na plus bo ma więcej mięsa chociażby w kanałach ssących, w jakiś sposób te ciepło bardziej ma gdzie się rozchodzić po głowicy.

: 2010-12-15, 01:21
autor: Sql
No u mnie juz byly raz wymieniane walki i szklanki, i to jak samochod mial z 4 lata. Grzesiek z vtg nawet pamietam wtedy sobie walek zostawil na pamiatke bo mowil ze nie widzial tak wyokraglonego jeszcze...

To jak - wywalamy u mnie glowne katy tez?

: 2010-12-15, 08:36
autor: sportmile
nie bo jest ryzyka ze jak masz tylny juz podjarany to bedziesz mial bardzo brzydki metaliczny dzwiek.

: 2010-12-15, 21:17
autor: Cantona
Arek graty wyniku, jak na serie poczciwy wynik i pewnie hasa:). Dzięki Adaś za naprawę mojego bolidu, Ty to umisz:).

: 2010-12-15, 23:36
autor: CoLo
No Arecki...trzeba będzie porównać z tym co było a jak to teraz śmiga po naprawach :-)

Przy tej mocy coś już musi jechać ;-)
Gratsy...