Strona 4 z 5

: 2014-08-27, 13:39
autor: xan
Zrobiłem logi w torque pro. Z tego co wiem ma on boost z pominięciem ciśnienia atmosferycznego:

Tu link:

Log boosta

Logi robione na 2-3 biegu. Na drugim boost dochodził do 0.9b, na trzecim do 0,7b

Po dłuższej jeździe w "stresie" ciśnienie było max 0.6b.

Błędów na kompie brak. Nigdy też mi nie pokazał błędu przeładowania.

Co jeszcze powinienem sprawdzić?

[ Dodano: 2014-08-27, 13:39 ]
Dałem auto na VAG-a i chyba mam przyczynę obcinki doładowania:

17861 P1453 Exhaust gas temperature sensor 1 open/short to B+

Czy ten błąd oznacza że elektronika jest do wymiany czy też może okazać się że coś nie łączy?

Wiecie może kto w okolicach Olsztyna ogarnia mój motor?

: 2015-01-15, 09:41
autor: RRyb
No dobra to ja odgrzeje kotleta. Czy warto robić strojenie czy lepiej wrzucić gotowca za 1/3 tej ceny. Wszystko jest u mnie seryjne. Chciałbym poznać opinie ludzi którzy latają na gotowcach (tylko od jakiegoś czasu nie od wczoraj czy od nowego roku) czy były jakieś usterki np. padające turba bo tego się najbardziej obawiam przy gotowcu (o ile to możliwe?)

: 2015-01-15, 11:04
autor: nitro20
Nawet jak weźmiesz Chip to jedź niech Ci sprawdzą AFR.

Jak będzie ok to się nie ma czym przejmować i jeździć wszystko kwestia mieszanki jaka wpada do silnika.

Tylko, żebyś na to zmierzenie AFR dojechał :D

: 2015-01-15, 11:13
autor: RRyb
no to muszę już podjechać do kogoś z kompem i hamownią tak? Bo nie bardzo ogarniam co to te AFR :-P

: 2015-01-15, 13:14
autor: ARAS200
Przyjaciel jezdzil Na gotowcu 3lata Nic...auto sie rozbilo...komp wlecial do mojej Na rok gdzie turba juz wyly :lol: Mialem wydech,fmic I dowalilem gotowca...haha
Uczciwie polecam...Bo wszyscy u nas smigali I zadowoleni...nawet powiem ze hybryde puchnelem pare razy z ta mapa,I rs4 b7 becki dostawalo :shock: Doladowanie bylo 1.2 spadek 1.0 bara

: 2015-01-15, 13:45
autor: RRyb
tylko ja mam kompa C. Mam nadzieję, że to nic nie zmeni

: 2015-01-15, 18:53
autor: martin s4
ma ktos w A6 FL manual jakis soft?

: 2015-01-15, 19:24
autor: emilzizi
martin s4, ja mam :-)

: 2015-01-15, 20:11
autor: xan
Martin ja też mam ale świeży. Przejechałem dopiero ok 500km.

: 2015-01-16, 00:29
autor: martin s4
Macie jakies porownanie s4 ??

: 2015-01-16, 07:47
autor: xan
Ja nie mam porownania. Tak czy inaczej teraz samochod zupełnie inaczej jezdzi. Nie spodziewałem się że będzie tak zapier...... Poza tym to nie ma chyba co porownywac z S4, ktore w serii ma tyle od 0-100 co my po softach.

: 2015-01-16, 17:49
autor: stasiek
RRyb, ja przejechałem na gotowcu około 50tyś km i padły turbiny, ale myślę że ich żywot byłby podobny bez programu. Zwróć uwagę na nieszczelności bo po programie zwykle się coś nowego ujawni, a jazda z nieświadomością jeśli nie przejdzie w awaryjny to większe obroty na wirniku i turbina dostaje w dupę. W razie czego mam w starym kompie z literką "C" kość z programem jak by ktoś potrzebował.

: 2015-01-27, 23:13
autor: gregor10
A6 2.7biturbo ładnie podaje po sofcie. Jednak do S4 to jest przepaść ze względu na mase niestety.

Mam jakieś filmidła jak przyśpiesza A6 AJK manual jak by ktoś chciał zobaczyć jak przyśpiesza przy 2.1Tony wagi i 310PS /412NM to mogę wrzucić

[ Dodano: 2015-01-27, 23:13 ]
stasiek dobrze prawi, nieszczelności to 1 podstawa do nieumyślnego zabijania turbin, 2 egt przy gotowcach

: 2015-01-27, 23:46
autor: martin s4
hmmm to ile w koncu te s4 waza ja mam w dowodzie 1730kg

: 2015-01-28, 10:00
autor: xan
Ja mam w swojej a6 1540 w dowodzie (sedan)