: 2014-02-05, 14:27
Fly nie zapominaj o tym ,że skrzyń z 2.5 TDI jest kilka rodzajów
Z tego co pamiętam masz chyba DQT tak ? Takie DQT występuje jednocześnie w Passacie 2.5 TDI oraz A6 TDI i 2.7T ... Z FABRYKI! A moja skrzynia to FTM ta już występuje tylko w dieslach 2.5 tdi w B6 i nie pisz mi tu bzdur ,że nie ma różnicy. Spójrz na tabelkę tutaj : http://12v.org/urs/charlie_smith/01E/
A4 Quattro 2.5 V6 Diesel - AKE,BDU engine (ENV. FTM, GBB gearboxes)
ENV FTM 35/9 (3.89) R&P
1st 3.75
2nd 2.05
3rd 1.32
4th 1.03
5th 0.71
6th 0.56
Final Drive - 35/9 3,89
S4 DSY Final drive 37/9 4,11
1st: 3.500,
2nd: 1.889,
3rd: 1.231,
4th: 0.967,
5th: 0.806,
6th: 0.684
DQT Gear Ratios
1st 3.50
2nd 1.89
3rd 1.23
4th 0.87
5th 0.67
6th 0.56
Final Drive 37/9 4,11
Ja się wcale Fly nie dziwie ,że nie widzisz zbytnio różnicy względem ori s4 DSY
A4 Quattro 2.5 V6 Diesel - AKE,BDU engine (ENV. FTM, GBB gearboxes)
ENV FTM 35/9 (3.89) R&P
1st 3.75
2nd 2.05
3rd 1.32
4th 1.03
5th 0.71
6th 0.56
Final Drive - 35/9 3,89
S4 DSY Final drive 37/9 4,11
1st: 3.500,
2nd: 1.889,
3rd: 1.231,
4th: 0.967,
5th: 0.806,
6th: 0.684
DQT Gear Ratios
1st 3.50
2nd 1.89
3rd 1.23
4th 0.87
5th 0.67
6th 0.56
Final Drive 37/9 4,11
Ja się wcale Fly nie dziwie ,że nie widzisz zbytnio różnicy względem ori s4 DSY
