Strona 4 z 5

: 2013-10-30, 13:14
autor: gustav
Auto narazie przechodzi rozbiórkę węży do IC i innych pierdół typu N75.

Szukamy nieszczelność - obstawaim że będzie spora dziura z racji brakującego doładowania.

: 2013-11-22, 01:18
autor: simon23
ja stawiam na czujniki temperatury spalin mialem podobny Problem, jeszcze troche brakuje ale jest o niebo lepiej. Pozatym jak ci pokazuje na kompie bledy abgaslufttemperatur sensor to napewno czujnigi egt

: 2014-05-10, 16:39
autor: gustav
Witam ponownie. Auto otrzymało wszystkie nowe wężyki podciśnieniowe oraz łączniki dolotu silikonowe. Była spora dziur w elemencie gumowym który jest przy przepustnicy.

Auto odzyskało stabilne doładowanie. Przewody od odmy i inne gumowe także zostały wymienione na nowe. Teraz mamy pewność szczelności dolotu. Niedługo wpada nowy przepływomierz.

Jedyny błąd jaki pozostał to:

17834 - EVAP Purge Valve (N80): Open Circuit
P1426 - 35-00 - - Intermittent

Czy EVAP może być przyczyną spadku mocy ?

: 2014-05-10, 18:37
autor: RADEK1985
podmien moduły egt i zobacz co sie bedzie działo tu sie jakas magia dzieje a jak nie dasz rady to jedz do kogos co ma pojecie o 2.7 daj go do aw na porzadna diagnostykie masz do niego niedaleko

: 2014-05-11, 16:32
autor: gustav
Narazie walczymy sami.

Co zostało zrobione:

- 6x cewki od SID'a
- 6x świece
- n75
- 90% dolotu w silikonach
- Intercoolery RS
- 1 sonda egt i modul egt
- termostat
- sprzęgło RS
- filtr Stożkowy K&N
- prześledzony cały dolot łącznie z odmą przy której było sporo do zrobienia.


dzisiaj zamówiliśmy od SID'a:

- 6x wtryskiwacz 440 cm3
- pompa paliwa bosch 044
- przepływomierz dedykowany do S4 B5


Jak tylko zamontujemy nowy lmm to zrobimy komplet nowych logów do oceny.

RADEK1985, w AGB nie ma możliwość aby sprawdzić EGT , wymieniliśmy 1 sondę EGT i moduł EGT. Błędów z egt bark a wcześniej były.

Został tylko błąd z EVAP'em - też będzie wymieniony na nowy.

: 2014-05-12, 15:35
autor: RADEK1985
a drugi moduł podmieniałes???

: 2014-05-24, 17:01
autor: gustav
Przepływomierz nowy a na vagu i tak maks 200g/ cykl ... WTF ? wie ktoś o co kaman ?

Dolot za przepływką szczelny.

aktualny Boost stabilny 1.5 bar'a [2520mbar].

Auto posiada ori katy - czy taki efekt może być spowodowany przez katy ?

: 2014-05-24, 18:07
autor: Barton66
gustav pisze:aktualny Boost stabilny 1.5 bar'a [2520mbar].
Kuźwa to chyba granica tych turbin co? :)

: 2014-05-24, 19:04
autor: gustav
Ale w omawianym aucie nie ma seryjnych sprężarek. Ktoś coś podpowie dlaczego mamy taki niski odczyt na poziomie 200g/cykl ?

: 2014-05-25, 21:53
autor: aw69
aktualny Boost stabilny 1.5 bar'a [2520mbar].
tak bardzo stabilny jak na 2,5 barowy map sensor buehehhe :) podepnij zegar w dolot i się możesz ździwić jakie masz faktyczne doładowanie w dolocie :mrgreen:

: 2014-05-26, 11:26
autor: gustav
Map sensora nie sprawdzaliśmy. W takim razie niedługo wpadnie Boost gauge i EGT.

: 2014-05-26, 11:44
autor: aw69
Map sensora nie sprawdzaliśmy
Jałowa dyskusja. Wy tego auta nie naprawicie bo nie znacie podstawowych zasad działania silnika.

: 2014-05-26, 11:49
autor: gustav
AW69....

Analizując poszczególne parametry w VAG'u stwierdziłem iż map sensor się zachowuje poprawnie.

Odnoszę wrażenie że najlepiej to wymieniać wszystko po kolei jak leci :(. A chyba nie na tym rzecz polega, mylę się ?

Opcja - wymień wszystko to najlepszy patent dla zakładu:

1. Części się sprzedają
2. Roboczogodzina leci
3. Koszt usługi wyrażony w xxxx PLn ;/

ps: Nie wiedziałem że map sensor z S4 2.7 bi ma zakres pomiaru do 2550 mbar.

: 2014-05-26, 12:30
autor: buba
gustav AW69 czasami ma "delikatnie ujmując" problem z przekazaniem słowem pisanym tego co myśli albo przekazuje w bardzo dosadny sposób (jak to zresztą zrobił powyżej) :-P

A żeby nie była jałowej dyskusji. Auto jest dłubnięte więc nikt Ci tego nie zdiagnozuje przez forum bo nikt nie wie co tam jest zrobione/jak jest zrobione a uwierz mi że mogło się wysrać masa rzeczy plus to że ktoś kto wcześniej dłubał w aucie na etapie rezania doprowadził do uszkodzenia czegoś o czym może wiedział a może nie wiedział.

Moja rada to albo sam będziesz siedział i sprawdzał wszystko albo oddasz komuś kto dłubał ten motór i dobrze sprawdzi co tam siedzi. Jak sam chcesz to uwierz mi że nikt z forum Ci nie pomoże bo to jest niewykonalne (myśle że gdyby było to AW69 wysłałby Ci numer telefonu żebyś do niego zadzwonił po 22 jak kończy swoją robotę i by Cie pokierował )

Tyle w temacie ;-)

: 2014-05-26, 13:39
autor: gustav
Dziękuję za odzew w temacie.

Ja tak naprawdę pomagam tylko od strony technicznej. Może nie posiadam takiej rozległej wiedzy jak większość na forum ale staram się jak mogę. Pomagam koledze który jest posiadaczem owego auta bo w zasadzie nie ma kompetentnej osoby w Białej Podlaskiej od 2.7 TT i .