: 2013-09-10, 21:18
				
				co z tego że kupiłeś bucik na zachodzie(chwalipięta), serwisy w Polsce są na tyle dobre, że ze złomu są wstanie zrobić perełkę ehehheheh 
			

 sam zmieniłem 2.8 na s4 (mój pakiet startowy wyszedł 6tys) i jest przeeepaść pomiędzy nimi, a s4 po sofcie to już kolejna przeeeepaść
  sam zmieniłem 2.8 na s4 (mój pakiet startowy wyszedł 6tys) i jest przeeepaść pomiędzy nimi, a s4 po sofcie to już kolejna przeeeepaść  
 
  A pytałem wcześniej o osiągi porównując do mojego auta z prostej przyczyny, ja nie będę dłubał na tak wysokie moce jak tutaj nie którzy mają, będzie to tylko sam soft i do tego auto o pół tony cięższe od mojego i zapięte w Q... Dla tego chciałem się dopytać jak to w praktyce śmiga i jak ciągnie od dołu...
 A pytałem wcześniej o osiągi porównując do mojego auta z prostej przyczyny, ja nie będę dłubał na tak wysokie moce jak tutaj nie którzy mają, będzie to tylko sam soft i do tego auto o pół tony cięższe od mojego i zapięte w Q... Dla tego chciałem się dopytać jak to w praktyce śmiga i jak ciągnie od dołu...
 a turbo i inne graty podejrzewam że i tak będą zmęczone z racji lat, ale to są akurat eksploatacyjne graty które podejrzewam że będą do wymiany po prostu i wziąłem to pod uwagę zakładając tzw pakiet startowy... Przecież to już nie jest auto pierwszej młodości
  a turbo i inne graty podejrzewam że i tak będą zmęczone z racji lat, ale to są akurat eksploatacyjne graty które podejrzewam że będą do wymiany po prostu i wziąłem to pod uwagę zakładając tzw pakiet startowy... Przecież to już nie jest auto pierwszej młodości 

Wybacz że nie dodałem te 0.5 L . Wydaje mi się że dane podałem jak najbardziej ok, a4 b6 i a6 c5 z silnikiem 1.9 tdi PD 130 ps z butem w podłodze w trasie palą mi 5.5 do 6.5 max. 1.9 tdi AFN w b5 quattro paliło mi 8L w mieście bez solidarnego stania w korkach.Flyer pisze:Powiem tak: podales wartosci dla oszczednej jazdy 1.9tdi i masakrycznego palowania 3.0tdi. W sytuacji kiedy 1,9 spali 6l, to 3,0 spali 7,5. Sprawdzane wielokrotnie.mik-17 pisze:Zgadzam się z kolegą że gaz to profanacjaz tym że umiem liczyć

2.7bT - BP98 5.93L x Spalanie 14 = 83,02
2.7bT - LPG 2,18L x Spalanie 18 = 39,24
3.0 TDI- ON 5.83L x Spalania 10 = 58,30zł
1.9 tdi PD- ON 5,83l x Spalanie 6 = 34.98

amen!SID pisze:ta dyskusja nie ma sensu bo 1,9tdi w żaden sposób nie można postawić do porównania z 2,7bi
1,9tdi to dinozaur który będzie jeszcze jezdził wieki, stworzony jest do oszczędzania
2,7bi stworzony jest do dynamicznej jazdy

 Nie chodziło mi o typowe porównanie 1.9 vs 27 np w a4/s4 tylko o to czy a6 z 27 która swoje waży będzie podobnie się zbierać z niskich obrotów co moje obecne a4 z 19...  Bo patrząc na wykresy tak by to chyba wyglądało ale to moja teoria czy może jednak mimo wszystko aby to zaczęło ciągnąć (nie mam na myśli maksymalnego ciągu) to jednak musi dostać trochę swoich obrotów jak każda benzyna.... Dla przykładu 18T 220 ps dopóki nie będzie na wysokich obrotach jest dla mnie mułem pomimo tego że gdybym miał się z nim ścigać to bym przegrał...  I po prostu jestem ciekaw z racji tego że 27 to jest V-ka czyli już ma fajny moment jak na benzynę plus dwie turbiny czy na niskich obrotach czyli 1600obr/min - 3000obr/min będzie podobny poziom przyspieszenia w takiej a6 27T co w moim a4b5 1.9
  Nie chodziło mi o typowe porównanie 1.9 vs 27 np w a4/s4 tylko o to czy a6 z 27 która swoje waży będzie podobnie się zbierać z niskich obrotów co moje obecne a4 z 19...  Bo patrząc na wykresy tak by to chyba wyglądało ale to moja teoria czy może jednak mimo wszystko aby to zaczęło ciągnąć (nie mam na myśli maksymalnego ciągu) to jednak musi dostać trochę swoich obrotów jak każda benzyna.... Dla przykładu 18T 220 ps dopóki nie będzie na wysokich obrotach jest dla mnie mułem pomimo tego że gdybym miał się z nim ścigać to bym przegrał...  I po prostu jestem ciekaw z racji tego że 27 to jest V-ka czyli już ma fajny moment jak na benzynę plus dwie turbiny czy na niskich obrotach czyli 1600obr/min - 3000obr/min będzie podobny poziom przyspieszenia w takiej a6 27T co w moim a4b5 1.9  
  

 traktowałem ten temat poważnie...do czasu
 traktowałem ten temat poważnie...do czasu   
 

