: 2012-01-23, 10:22
				
				między innymi w subaru własnie dlatego hujowo wstają sprężarki :/  no ale to boxer nic innego tam nie wymyśli
			Nie no nie mówię o WRC, ale w grupie N już to ma miejsce, a to praktycznie seria plus zwężka plus soft.Jigsaw pisze:w WRC wogóle turbo jest jak by pionowo jak się nie mylę

No w sumie to logiczne, bo wszystko musi być fabryka, ale kompletnie nie słychać że to Subaru. W takim razie to kwestia ori wydechu który całą "muzykę" kasujesportmile pisze:N grupa ma seryjny kolektor ziomus

Ale chyba nie mowimy o Imprezie N/A?sportmile pisze:sad but true ..... i tu najprostrzym przykladem jest subaru impreza........
kwazypowah pisze:dlugosc rur ma rowniez znaczenie (duze)

 . Teoretyzować mozna duzo ....... tylko po co ?
 . Teoretyzować mozna duzo ....... tylko po co ?N-grupa Subaru jest zbudowana na Spec-c, a tam jest kolektor równoodległościowy.Norbi pisze:No w sumie to logiczne, bo wszystko musi być fabryka, ale kompletnie nie słychać że to Subaru. W takim razie to kwestia ori wydechu który całą "muzykę" kasujesportmile pisze:N grupa ma seryjny kolektor ziomus
hahaha, dawno nie słyszałem większego idiotyzmu. Idąc twoją teorią, można przeciąć silnik w pół i zespawać go odwrotnie.altium pisze: Ale nie wieżę, że nie da się tego zrobić, kolokwialnie mówiąc - wystarczy zamienić miejscami zawory i wałki.
kolokwialnie - trudne słowodbojar pisze:hahaha, dawno nie słyszałem większego idiotyzmu. Idąc twoją teorią, można przeciąć silnik w pół i zespawać go odwrotnie.altium pisze: Ale nie wieżę, że nie da się tego zrobić, kolokwialnie mówiąc - wystarczy zamienić miejscami zawory i wałki.
