Strona 4 z 5

: 2012-01-23, 10:22
autor: aw69
między innymi w subaru własnie dlatego hujowo wstają sprężarki :/ no ale to boxer nic innego tam nie wymyśli

: 2012-01-23, 11:24
autor: Jigsaw
Dlatego ostatnio mody w Subaru jest kolektor równoodległościowy. Powoduję niby szybsze wstawanie turbiny ( tak twierdzą Ci co stroję Subaru i Ci mają auto z takim kolektorem ) ale traci się wtedy dźwięk Subaru

: 2012-01-23, 12:01
autor: sportmile
Jakos w naszych wcale hujowo nie wstaja a sa to np gt30 ktore brt stroi

: 2012-01-23, 12:19
autor: Norbi
W takim układzie w rajdowych na 100% są równoległościowe i jakieś znaczenie mieć to musi.

: 2012-01-23, 12:26
autor: Jigsaw
w WRC wogóle turbo jest jak by pionowo jak się nie mylę

: 2012-01-23, 12:55
autor: Norbi
Jigsaw pisze:w WRC wogóle turbo jest jak by pionowo jak się nie mylę
Nie no nie mówię o WRC, ale w grupie N już to ma miejsce, a to praktycznie seria plus zwężka plus soft.

: 2012-01-23, 13:05
autor: sportmile
N grupa ma seryjny kolektor ziomus

: 2012-01-23, 13:10
autor: deSigner
Temat zboczył w ciekawym kierunku :-P

: 2012-01-23, 13:11
autor: Norbi
sportmile pisze:N grupa ma seryjny kolektor ziomus
No w sumie to logiczne, bo wszystko musi być fabryka, ale kompletnie nie słychać że to Subaru. W takim razie to kwestia ori wydechu który całą "muzykę" kasuje :-P

: 2012-01-23, 13:18
autor: kwazypowah
sportmile pisze:sad but true ..... i tu najprostrzym przykladem jest subaru impreza........
Ale chyba nie mowimy o Imprezie N/A?
Bo jesli nie, to ja juz naprawde nie rozumiem tego, na co to jest najprostszy przyklad.
Nie o tym temat i nie chce mnie sie tutaj produkowac, ale w skrocie:
dlugosc rur ma rowniez znaczenie (duze) w systemach turbo.

: 2012-01-23, 13:37
autor: kosiniak
kwazypowah pisze:dlugosc rur ma rowniez znaczenie (duze)
:mrgreen:

: 2012-01-23, 14:20
autor: sportmile
powiedz tym co maja turbiny na koncu wydechu a silnik z przodu ..... :mrgreen: . Teoretyzować mozna duzo ....... tylko po co ?

: 2012-01-23, 21:07
autor: marcinz
Norbi pisze:
sportmile pisze:N grupa ma seryjny kolektor ziomus
No w sumie to logiczne, bo wszystko musi być fabryka, ale kompletnie nie słychać że to Subaru. W takim razie to kwestia ori wydechu który całą "muzykę" kasuje :-P
N-grupa Subaru jest zbudowana na Spec-c, a tam jest kolektor równoodległościowy.

: 2012-01-23, 21:14
autor: dbojar
altium pisze: Ale nie wieżę, że nie da się tego zrobić, kolokwialnie mówiąc - wystarczy zamienić miejscami zawory i wałki.
hahaha, dawno nie słyszałem większego idiotyzmu. Idąc twoją teorią, można przeciąć silnik w pół i zespawać go odwrotnie.

: 2012-01-23, 21:35
autor: altium
dbojar pisze:
altium pisze: Ale nie wieżę, że nie da się tego zrobić, kolokwialnie mówiąc - wystarczy zamienić miejscami zawory i wałki.
hahaha, dawno nie słyszałem większego idiotyzmu. Idąc twoją teorią, można przeciąć silnik w pół i zespawać go odwrotnie.
kolokwialnie - trudne słowo :mrgreen: