audi rs4

Moderatorzy: buba, Mod-Team

aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

między innymi w subaru własnie dlatego hujowo wstają sprężarki :/ no ale to boxer nic innego tam nie wymyśli
Obrazek
Jigsaw
Posty: 590
Rejestracja: 2010-02-02, 16:05
Lokalizacja: ...
Kontakt:

Post autor: Jigsaw »

Dlatego ostatnio mody w Subaru jest kolektor równoodległościowy. Powoduję niby szybsze wstawanie turbiny ( tak twierdzą Ci co stroję Subaru i Ci mają auto z takim kolektorem ) ale traci się wtedy dźwięk Subaru
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

Jakos w naszych wcale hujowo nie wstaja a sa to np gt30 ktore brt stroi
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

W takim układzie w rajdowych na 100% są równoległościowe i jakieś znaczenie mieć to musi.
Jigsaw
Posty: 590
Rejestracja: 2010-02-02, 16:05
Lokalizacja: ...
Kontakt:

Post autor: Jigsaw »

w WRC wogóle turbo jest jak by pionowo jak się nie mylę
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

Jigsaw pisze:w WRC wogóle turbo jest jak by pionowo jak się nie mylę
Nie no nie mówię o WRC, ale w grupie N już to ma miejsce, a to praktycznie seria plus zwężka plus soft.
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

N grupa ma seryjny kolektor ziomus
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
deSigner
Posty: 629
Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:

Post autor: deSigner »

Temat zboczył w ciekawym kierunku :-P
The Rice Power
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

sportmile pisze:N grupa ma seryjny kolektor ziomus
No w sumie to logiczne, bo wszystko musi być fabryka, ale kompletnie nie słychać że to Subaru. W takim razie to kwestia ori wydechu który całą "muzykę" kasuje :-P
kwazypowah
Posty: 15
Rejestracja: 2012-01-17, 03:30
Tytuł użytkownika: 600HP?
Lokalizacja: worldwide
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kwazypowah »

sportmile pisze:sad but true ..... i tu najprostrzym przykladem jest subaru impreza........
Ale chyba nie mowimy o Imprezie N/A?
Bo jesli nie, to ja juz naprawde nie rozumiem tego, na co to jest najprostszy przyklad.
Nie o tym temat i nie chce mnie sie tutaj produkowac, ale w skrocie:
dlugosc rur ma rowniez znaczenie (duze) w systemach turbo.
kosiniak

Post autor: kosiniak »

kwazypowah pisze:dlugosc rur ma rowniez znaczenie (duze)
:mrgreen:
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

powiedz tym co maja turbiny na koncu wydechu a silnik z przodu ..... :mrgreen: . Teoretyzować mozna duzo ....... tylko po co ?
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
marcinz
Posty: 21
Rejestracja: 2011-12-10, 18:59
Lokalizacja: B-stok
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marcinz »

Norbi pisze:
sportmile pisze:N grupa ma seryjny kolektor ziomus
No w sumie to logiczne, bo wszystko musi być fabryka, ale kompletnie nie słychać że to Subaru. W takim razie to kwestia ori wydechu który całą "muzykę" kasuje :-P
N-grupa Subaru jest zbudowana na Spec-c, a tam jest kolektor równoodległościowy.
dbojar
Posty: 50
Rejestracja: 2010-09-11, 22:51
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: dbojar »

altium pisze: Ale nie wieżę, że nie da się tego zrobić, kolokwialnie mówiąc - wystarczy zamienić miejscami zawory i wałki.
hahaha, dawno nie słyszałem większego idiotyzmu. Idąc twoją teorią, można przeciąć silnik w pół i zespawać go odwrotnie.
altium
Posty: 92
Rejestracja: 2010-02-11, 23:36
Lokalizacja: Gostynin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: altium »

dbojar pisze:
altium pisze: Ale nie wieżę, że nie da się tego zrobić, kolokwialnie mówiąc - wystarczy zamienić miejscami zawory i wałki.
hahaha, dawno nie słyszałem większego idiotyzmu. Idąc twoją teorią, można przeciąć silnik w pół i zespawać go odwrotnie.
kolokwialnie - trudne słowo :mrgreen:
kto zabroni biednemu bogato żyć?!
ODPOWIEDZ