Strona 4 z 7

: 2012-07-19, 16:36
autor: Z0_RS2
Odnośnie tego gwintu szperałem i natrafiłem na coś takiego www.vogtlandpolska.pl ;-)

: 2012-07-19, 16:41
autor: gwozdzio
Dystrybutorem jest BBP oni też mają KONI na Polskę
Widzę ,że coś się zmieniło ja brałem z http://www.koni.com.pl

: 2012-08-06, 09:53
autor: skalarx
ma ktoś pomysł jak zabepieczyć gwint, żeby po zimie/błocie/wodzie/itd nie bylo problemów z regulacją?

: 2012-08-06, 09:54
autor: aw69
chyba niema takiego zabezpieczenia

: 2012-08-06, 09:57
autor: LCQ
często stosuje się smar miedziany, ponieważ głównie po zimie jest problem z zapieczoną regulacją, osobiście polecam to

: 2012-08-06, 21:37
autor: SID
może dobrze zaciapać czyms smaro podobnym nad i pod nakrętka tak po 5 cm
lub jakimś woskiem

: 2012-08-06, 22:33
autor: skalarx
no może właśnie tym miedziowym. Skoro pryska się tym pod tarczami hamulcowymi i po dwóch latach dalej jak zmieniam koła to mi tarcze latają bez problemu...

: 2012-08-06, 22:35
autor: buba
znam takiego jednego co folią owinął cały gwint :lol: :lol: :lol:

: 2012-08-06, 22:50
autor: patrykbuk
buba pisze:znam takiego jednego co folią owinął cały gwint :lol: :lol: :lol:
i co z tego wyszło...ruda go nie zjadła?

: 2012-08-06, 22:54
autor: LCQ
patrykbuk pisze:
buba pisze:znam takiego jednego co folią owinął cały gwint :lol: :lol: :lol:
i co z tego wyszło...ruda go nie zjadła?
zapytaj Gracjana

nie kombinujecie z woskami, miedziany jest ok, generalnie to nie polecam nie smarować gwintów, w naszych warunkach zaraz jest problem z regulacją, wtedy najlepiej rozgrzać gwint palnikiem jeżeli nakrętki mamy już wyszczerbione od klucza ;)

: 2012-08-06, 23:05
autor: SID
a czy właśnie smar miedziany nie wchodzi w reakcje z aluminium ?
do tarcz z dzwonami alu stosuje się inne smary (nie miedziane)

: 2012-08-06, 23:09
autor: patrykbuk
LCQ pisze:
patrykbuk pisze:
buba pisze:znam takiego jednego co folią owinął cały gwint :lol: :lol: :lol:
i co z tego wyszło...ruda go nie zjadła?
w naszych warunkach zaraz jest problem
a z czym w naszym klimacie nie ma...drogi chujowe bo zimą za zimno a latem za ciepło itp.

[ Dodano: 2012-08-06, 23:11 ]
no własnie też chciałem napisać ze to zależy od stopu z jakiego gwint...

: 2012-08-06, 23:31
autor: LCQ
SID pisze:a czy właśnie smar miedziany nie wchodzi w reakcje z aluminium ?
do tarcz z dzwonami alu stosuje się inne smary (nie miedziane)
SID, z tego co pamiętam to z alu wchodzi szybciej niż ze stalą (ale smar już nie ma aż takiego wpływu na reakcje), ale wszystko zależy od smaru jaki stosujesz, dobre smary mają antykorozyjne dodatki w składzie.W jednym gwincie miałem to sprawdzone przez 5 lat i nie było mowy o problemach z materiałem, tym bardziej z odkręcaniem. 1000% razy szybciej możesz uszkodzić gwint zapieczony.

: 2012-08-07, 08:35
autor: skalarx
no to dobra jaki smar i jakiej firmy :?: :mrgreen:

: 2012-08-07, 10:00
autor: Słonik
Miedziany a co za roznica jakiej firmy. Jak nie bedzie na nim logo TESCO to napewno bedzie OK.
A jak komus zalezy na ładnym logo to polecam Liqui Moly.