Strona 4 z 7
					
				
				: 2012-07-19, 16:36
				autor: Z0_RS2
				Odnośnie tego gwintu szperałem i natrafiłem na coś takiego 
www.vogtlandpolska.pl  
 
			
					
				
				: 2012-07-19, 16:41
				autor: gwozdzio
				Dystrybutorem jest BBP oni też mają KONI na Polskę
Widzę ,że coś się zmieniło ja brałem z 
http://www.koni.com.pl 
			
					
				
				: 2012-08-06, 09:53
				autor: skalarx
				ma ktoś pomysł jak zabepieczyć gwint, żeby po zimie/błocie/wodzie/itd nie bylo problemów z regulacją?
			 
			
					
				
				: 2012-08-06, 09:54
				autor: aw69
				chyba niema takiego zabezpieczenia
			 
			
					
				
				: 2012-08-06, 09:57
				autor: LCQ
				często stosuje się smar miedziany, ponieważ głównie po zimie jest problem z zapieczoną regulacją, osobiście polecam to
			 
			
					
				
				: 2012-08-06, 21:37
				autor: SID
				może dobrze zaciapać czyms smaro podobnym nad i pod nakrętka tak po 5 cm
lub jakimś woskiem
			 
			
					
				
				: 2012-08-06, 22:33
				autor: skalarx
				no może właśnie tym miedziowym. Skoro pryska się tym pod tarczami hamulcowymi i po dwóch latach dalej jak zmieniam koła to mi tarcze latają bez problemu...
			 
			
					
				
				: 2012-08-06, 22:35
				autor: buba
				
			 
			
					
				
				: 2012-08-06, 22:50
				autor: patrykbuk
				
i co z tego wyszło...ruda go nie zjadła?
 
			
					
				
				: 2012-08-06, 22:54
				autor: LCQ
				patrykbuk pisze:
i co z tego wyszło...ruda go nie zjadła?
 
zapytaj Gracjana 
nie kombinujecie z woskami, miedziany jest ok, generalnie to nie polecam nie smarować gwintów, w naszych warunkach zaraz jest problem z regulacją, wtedy najlepiej rozgrzać gwint palnikiem jeżeli nakrętki mamy już wyszczerbione od klucza ;)
 
			
					
				
				: 2012-08-06, 23:05
				autor: SID
				a czy właśnie smar miedziany nie wchodzi w reakcje z aluminium ?
do tarcz z dzwonami alu stosuje się inne smary (nie miedziane)
			 
			
					
				
				: 2012-08-06, 23:09
				autor: patrykbuk
				LCQ pisze:patrykbuk pisze:
i co z tego wyszło...ruda go nie zjadła?
 
w naszych warunkach zaraz jest problem  
 
a z czym w naszym klimacie nie ma...drogi chujowe bo zimą za zimno a latem za ciepło itp. 
[ Dodano: 2012-08-06, 23:11 ]
no własnie też chciałem napisać ze to zależy od stopu z jakiego gwint...
 
			
					
				
				: 2012-08-06, 23:31
				autor: LCQ
				SID pisze:a czy właśnie smar miedziany nie wchodzi w reakcje z aluminium ?
do tarcz z dzwonami alu stosuje się inne smary (nie miedziane)
SID, z tego co pamiętam to z alu wchodzi szybciej niż ze stalą (ale smar już nie ma aż takiego wpływu na reakcje), ale wszystko zależy od smaru jaki stosujesz, dobre smary mają antykorozyjne dodatki w składzie.W jednym gwincie miałem to sprawdzone przez 5 lat i nie było mowy o problemach z materiałem, tym bardziej z odkręcaniem. 1000% razy szybciej możesz uszkodzić gwint zapieczony.
 
			
					
				
				: 2012-08-07, 08:35
				autor: skalarx
				no to dobra jaki smar i jakiej firmy 
 
  
 
			
					
				
				: 2012-08-07, 10:00
				autor: Słonik
				Miedziany a co za roznica jakiej firmy. Jak nie bedzie na nim logo TESCO to napewno bedzie OK.
A jak komus zalezy na ładnym logo to polecam Liqui Moly.