S4 R32Turbo GT3788R by zabba88

Moderatorzy: buba, Mod-Team

zabba88
Posty: 153
Rejestracja: 2011-11-14, 09:05
Lokalizacja: zabrze
Płeć:
Kontakt:

Post autor: zabba88 »

dzieje:) kpl. graty powoli:)
-przekladka miedzy silnik, a skrzynie+sroby z ASO
-po nowym roku bede juz mial najprawdopodobniej zamach
-mam juz trabki do ssacego
-czekam na plyte odprezajaca do r32
-do konca tyg moze bede mial kpl. poduszek z poliuretanu,bedzie mi jeszcze brakowac podpory walu
-rozrusznik docelowy
Mi sie nie spieszy. Chce sobie ten projekt rozlozyc na conajmniej rok:)
jeszcze teraz kolega rozbil moj dupowoz wiec po nowym roku musze kupiccos do jazdy na codzien:)

Kolejne zadanie to zlozenie r32 ze skrzynia i to narazie jest pierwszo rzedna sprawa. Mam nadzieje ze bedzie ten zamach, wtedy odrazu wjezdza fx400 6puck od kosiniaka
Frog Racing
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

gdzie robisz poduchy z poliuretanu??
zabba88
Posty: 153
Rejestracja: 2011-11-14, 09:05
Lokalizacja: zabrze
Płeć:
Kontakt:

Post autor: zabba88 »

LCQ, nie robie:) Na SR jeden z wawy sprzedawal. Napisalem do niego ale juz nie ma;/ Bede musial kupic gdzie indziej albo na rudzie slaskiej jest zaklad TED GUM bodajze i kiedys u nich robilem do 1.8T wiec te pewnie tez ogarna:) Ale tamte byly z jakiejs gumy kopalnianej. Prawie beton
Frog Racing
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

zabba88
Posty: 153
Rejestracja: 2011-11-14, 09:05
Lokalizacja: zabrze
Płeć:
Kontakt:

Post autor: zabba88 »

A wiec cos tam sie pomalu dzieje. Ale te czesci kosztuja majatek. Wszystko prawie ASO niestety;/
A wiec pokoleii:
-zostala wyczyszczona komora(ale bedzie malowana) gdy usune wszystkie zbedne rzeczy
-przeniesiona pompa ABS w podszybie(brakuje tylko przewodow nowych+przeciagnac elektryke)
-r32 rozlozony na elementy pierwsze i remontowany na nowych czesciach z ASO+niespodzianka:)
-w drodze kute korby EAGLE do vr6 i mysle nad odprezajacymi tlokami 8.5:1 JE PISTONS zeby przekladki nie dawac
-do silnika wsadzone:
panewki glowne+sroby, wzmocnione panewki korbowodowe+sroby ARP, nowa pompa oleju ASO r32, wszystkie uszczelnienia, rozrzad, napinacze, lancuszki, zimmeringi itd.
-szukam szpilek do glowicy bo niestety ARP nie robi do r32 tylko raceware w chorej cenie. Moze uda sie iz ARP wykona dla mnie na zamowienie lecz czekam na kosztorys.
Glowica bedzie wyremontowana+zawory +1mm ssace i wydechowe+porting glowicy
Najwazniejsze zeby bylo czym dmuchnac przyszla dzisiaj moja dziecina z garreta :bigok:

Garret gt3788r A/R 83 twin scroll. NOWKA SZTUKA
Powiem tak GTB2260vk to male kupa przy tej turbinie tak samo jak gt35.
ponizej kilka fotek. wstepnie przymierzylem turbo w docelowym miejscu
Co jakis czas postaram sie zrobic aktual. Malo czasu ze wzgledu na auta klientow, jak i zaraz projekt rownorzedny AUDI B4 quattro competition 2.7 biturbo:D I za 2tyg ruszam z jetta mk2 2.8 24v jak i golf mk2 1.8T APY. Tak ze tylko w jakichs wolnych chwilach cos tam dlubie niestety. :bajer:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b8b ... fae18.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cf1 ... ed780.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bda ... e77ac.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/04f ... bcfce.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cfe ... 19258.html
porownanie GTB2260vk z a6 3.0TDI 240PS z tym cackiem
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f57 ... aa43e.html
Frog Racing
andy
Posty: 15
Rejestracja: 2011-11-20, 17:49
Lokalizacja: BDG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: andy »

jakie łapy silniak beda customowe ? sam robisz ??
zabba88
Posty: 153
Rejestracja: 2011-11-14, 09:05
Lokalizacja: zabrze
Płeć:
Kontakt:

Post autor: zabba88 »

Lewo najprawdopodobniej bedzie z touarega 3.2 v6 zintegrowana ze stojakiem filtra oleju. Prawa bedzie custom. Ale to nie problem. Blacha 8mm i musi wytrzymac:)

Lapy to tam hu....
najwiekszy problem to sprzeglo i kolo zamachowe lecz temat juz praktycznie rozwiazany:)
Najtansza opcja kolo zamachowe+sprzeglo z passata vr5 ale to nie dla mnie(za malo wytrzymale)
Kolo juz sie robi zamachowe custom pod docisk i tarcze s4.
Wiec bedzie kolo custom+clutch fx400 6puck+rozrusznik passat vr5 500-700PS i ok 600-800Nm powinno wytrzymac
Ale to jeszcze daleka droga.
Po 1 nie wygralem w totka, po 2 wazniejsze sa auta klientow, po 3 nie samym autem czlowiek zyje. A dupowoz tez trzeba tankowac(chore ceny paliw na stacji) i naprawiac
Wiec temat biore po lekku tak zeby nie wracac do czegos ponownie
Jeszcze dluga lista zakupow:
-korby eagle(ida ze stanow)
-tlokie JE PISTONS 8.5:1 moze
-WG TIAL 44mm
-BOV HKS badz precision
-clutch fx400
-heble conajmniej 365przod i 300+tyl
-poduchy poliuretanowe
-IC+doloty
-wydech 3,5"+screamer pipe
-Apexi AVCR
-Kola
-malowanie
-body RS4(maybe)
-kubly
-i w 1 kolejnosci bedzie za 7dni. NOWA Pompa oleju r32 mk4 z ASO+musze skrocic miske olejowa
-zawory+1mm+szpilki glowicy+remont jej oraz porting
-Uklad paliwowy ale to wyjdzie w praniu co mido glowy przyjdzie.
I przede wszystkim bede chcial aby to bylo strojone na ori ecu+APEXI, a nie na SA
Frog Racing
andy
Posty: 15
Rejestracja: 2011-11-20, 17:49
Lokalizacja: BDG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: andy »

zabba nie wiesz moze czy vr5 10v i 20v maja takie same skrzynki i sprzegła ?- sorry za OT w temacie
zabba88
Posty: 153
Rejestracja: 2011-11-14, 09:05
Lokalizacja: zabrze
Płeć:
Kontakt:

Post autor: zabba88 »

to samo:) Jezeli mowa o poprzecznych. Bo podluznie nie bylo 20v chyba bo ma tylko 150PS nigdy sie nie zaglebialem w ten silnik.
Ale mk4 150ps to 10v, a 170PS to 20v i maja to samo sprzeglo
Frog Racing
andy
Posty: 15
Rejestracja: 2011-11-20, 17:49
Lokalizacja: BDG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: andy »

wzdluznie 20v były w passatach 3bg ale skoro poprzecznie majatakei same to wzdluznei pewnei tez poszperam jeszcze dzieki...
Rafalek114
Posty: 187
Rejestracja: 2011-06-29, 23:59
Lokalizacja: de
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 »

a ja zastanawialem sie kto kupil ta sprezarke ... chwile tez nad nia myslalem ,ale potrzebne jest cos wiekszego ;-)
kosiniak

Post autor: kosiniak »

a co ci malo jeszcze?
Rafalek114
Posty: 187
Rejestracja: 2011-06-29, 23:59
Lokalizacja: de
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 »

kosiniak pisze:a co ci malo jeszcze?
na chwile obecna nic nie mowie , zreszta to nie temat o moim ulepie ( ale tak jak wspomnialem jezeli doloze haldex to moc musi isc w gore , nie ma innej opcji na starym set upie wogole nie wyjade)
cowboy
Posty: 106
Rejestracja: 2010-12-15, 13:20
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: cowboy »

zabba88 pisze:to samo:) Jezeli mowa o poprzecznych. Bo podluznie nie bylo 20v chyba bo ma tylko 150PS nigdy sie nie zaglebialem w ten silnik.
Ale mk4 150ps to 10v, a 170PS to 20v i maja to samo sprzeglo
podłuzne były VR5 zarówno 10V - 150KM oraz 20V - 170KM

skrzybnie biegow i sprzegła takie same
zabba88
Posty: 153
Rejestracja: 2011-11-14, 09:05
Lokalizacja: zabrze
Płeć:
Kontakt:

Post autor: zabba88 »

Rafalek114, do ciebie i owszem:) Ty musisz wiecej powietrza wepchanc w glowice niz ja:) Dla mnie to turbo bedzie optymalne. Wieksza pojemnosc, duzo wieksze przeplywy, lepszy FLOW. Wiec Mi starczy. Jest wydajniejsza od gtx35 wiec na te 700 Powinna styknac z wmiare duzym zakresem obrotow uzytecznych:) Ale pozyjemy zobaczymy.
Frog Racing
ODPOWIEDZ