S4 R32Turbo GT3788R by zabba88
dzieje:) kpl. graty powoli:)
-przekladka miedzy silnik, a skrzynie+sroby z ASO
-po nowym roku bede juz mial najprawdopodobniej zamach
-mam juz trabki do ssacego
-czekam na plyte odprezajaca do r32
-do konca tyg moze bede mial kpl. poduszek z poliuretanu,bedzie mi jeszcze brakowac podpory walu
-rozrusznik docelowy
Mi sie nie spieszy. Chce sobie ten projekt rozlozyc na conajmniej rok:)
jeszcze teraz kolega rozbil moj dupowoz wiec po nowym roku musze kupiccos do jazdy na codzien:)
Kolejne zadanie to zlozenie r32 ze skrzynia i to narazie jest pierwszo rzedna sprawa. Mam nadzieje ze bedzie ten zamach, wtedy odrazu wjezdza fx400 6puck od kosiniaka
-przekladka miedzy silnik, a skrzynie+sroby z ASO
-po nowym roku bede juz mial najprawdopodobniej zamach
-mam juz trabki do ssacego
-czekam na plyte odprezajaca do r32
-do konca tyg moze bede mial kpl. poduszek z poliuretanu,bedzie mi jeszcze brakowac podpory walu
-rozrusznik docelowy
Mi sie nie spieszy. Chce sobie ten projekt rozlozyc na conajmniej rok:)
jeszcze teraz kolega rozbil moj dupowoz wiec po nowym roku musze kupiccos do jazdy na codzien:)
Kolejne zadanie to zlozenie r32 ze skrzynia i to narazie jest pierwszo rzedna sprawa. Mam nadzieje ze bedzie ten zamach, wtedy odrazu wjezdza fx400 6puck od kosiniaka
Frog Racing
możesz podpytać tutaj:
http://www.poliuretan.olkusz.pl/ (ponoć lepsza)
http://www.elast-pol.pl/polibusze/
http://www.poliuretan.olkusz.pl/ (ponoć lepsza)
http://www.elast-pol.pl/polibusze/
A wiec cos tam sie pomalu dzieje. Ale te czesci kosztuja majatek. Wszystko prawie ASO niestety;/
A wiec pokoleii:
-zostala wyczyszczona komora(ale bedzie malowana) gdy usune wszystkie zbedne rzeczy
-przeniesiona pompa ABS w podszybie(brakuje tylko przewodow nowych+przeciagnac elektryke)
-r32 rozlozony na elementy pierwsze i remontowany na nowych czesciach z ASO+niespodzianka:)
-w drodze kute korby EAGLE do vr6 i mysle nad odprezajacymi tlokami 8.5:1 JE PISTONS zeby przekladki nie dawac
-do silnika wsadzone:
panewki glowne+sroby, wzmocnione panewki korbowodowe+sroby ARP, nowa pompa oleju ASO r32, wszystkie uszczelnienia, rozrzad, napinacze, lancuszki, zimmeringi itd.
-szukam szpilek do glowicy bo niestety ARP nie robi do r32 tylko raceware w chorej cenie. Moze uda sie iz ARP wykona dla mnie na zamowienie lecz czekam na kosztorys.
Glowica bedzie wyremontowana+zawory +1mm ssace i wydechowe+porting glowicy
Najwazniejsze zeby bylo czym dmuchnac przyszla dzisiaj moja dziecina z garreta :bigok:
Garret gt3788r A/R 83 twin scroll. NOWKA SZTUKA
Powiem tak GTB2260vk to male kupa przy tej turbinie tak samo jak gt35.
ponizej kilka fotek. wstepnie przymierzylem turbo w docelowym miejscu
Co jakis czas postaram sie zrobic aktual. Malo czasu ze wzgledu na auta klientow, jak i zaraz projekt rownorzedny AUDI B4 quattro competition 2.7 biturbo:D I za 2tyg ruszam z jetta mk2 2.8 24v jak i golf mk2 1.8T APY. Tak ze tylko w jakichs wolnych chwilach cos tam dlubie niestety. :bajer:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b8b ... fae18.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cf1 ... ed780.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bda ... e77ac.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/04f ... bcfce.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cfe ... 19258.html
porownanie GTB2260vk z a6 3.0TDI 240PS z tym cackiem
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f57 ... aa43e.html
A wiec pokoleii:
-zostala wyczyszczona komora(ale bedzie malowana) gdy usune wszystkie zbedne rzeczy
-przeniesiona pompa ABS w podszybie(brakuje tylko przewodow nowych+przeciagnac elektryke)
-r32 rozlozony na elementy pierwsze i remontowany na nowych czesciach z ASO+niespodzianka:)
-w drodze kute korby EAGLE do vr6 i mysle nad odprezajacymi tlokami 8.5:1 JE PISTONS zeby przekladki nie dawac
-do silnika wsadzone:
panewki glowne+sroby, wzmocnione panewki korbowodowe+sroby ARP, nowa pompa oleju ASO r32, wszystkie uszczelnienia, rozrzad, napinacze, lancuszki, zimmeringi itd.
-szukam szpilek do glowicy bo niestety ARP nie robi do r32 tylko raceware w chorej cenie. Moze uda sie iz ARP wykona dla mnie na zamowienie lecz czekam na kosztorys.
Glowica bedzie wyremontowana+zawory +1mm ssace i wydechowe+porting glowicy
Najwazniejsze zeby bylo czym dmuchnac przyszla dzisiaj moja dziecina z garreta :bigok:
Garret gt3788r A/R 83 twin scroll. NOWKA SZTUKA
Powiem tak GTB2260vk to male kupa przy tej turbinie tak samo jak gt35.
ponizej kilka fotek. wstepnie przymierzylem turbo w docelowym miejscu
Co jakis czas postaram sie zrobic aktual. Malo czasu ze wzgledu na auta klientow, jak i zaraz projekt rownorzedny AUDI B4 quattro competition 2.7 biturbo:D I za 2tyg ruszam z jetta mk2 2.8 24v jak i golf mk2 1.8T APY. Tak ze tylko w jakichs wolnych chwilach cos tam dlubie niestety. :bajer:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b8b ... fae18.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cf1 ... ed780.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bda ... e77ac.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/04f ... bcfce.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cfe ... 19258.html
porownanie GTB2260vk z a6 3.0TDI 240PS z tym cackiem
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f57 ... aa43e.html
Frog Racing
Lewo najprawdopodobniej bedzie z touarega 3.2 v6 zintegrowana ze stojakiem filtra oleju. Prawa bedzie custom. Ale to nie problem. Blacha 8mm i musi wytrzymac:)
Lapy to tam hu....
najwiekszy problem to sprzeglo i kolo zamachowe lecz temat juz praktycznie rozwiazany:)
Najtansza opcja kolo zamachowe+sprzeglo z passata vr5 ale to nie dla mnie(za malo wytrzymale)
Kolo juz sie robi zamachowe custom pod docisk i tarcze s4.
Wiec bedzie kolo custom+clutch fx400 6puck+rozrusznik passat vr5 500-700PS i ok 600-800Nm powinno wytrzymac
Ale to jeszcze daleka droga.
Po 1 nie wygralem w totka, po 2 wazniejsze sa auta klientow, po 3 nie samym autem czlowiek zyje. A dupowoz tez trzeba tankowac(chore ceny paliw na stacji) i naprawiac
Wiec temat biore po lekku tak zeby nie wracac do czegos ponownie
Jeszcze dluga lista zakupow:
-korby eagle(ida ze stanow)
-tlokie JE PISTONS 8.5:1 moze
-WG TIAL 44mm
-BOV HKS badz precision
-clutch fx400
-heble conajmniej 365przod i 300+tyl
-poduchy poliuretanowe
-IC+doloty
-wydech 3,5"+screamer pipe
-Apexi AVCR
-Kola
-malowanie
-body RS4(maybe)
-kubly
-i w 1 kolejnosci bedzie za 7dni. NOWA Pompa oleju r32 mk4 z ASO+musze skrocic miske olejowa
-zawory+1mm+szpilki glowicy+remont jej oraz porting
-Uklad paliwowy ale to wyjdzie w praniu co mido glowy przyjdzie.
I przede wszystkim bede chcial aby to bylo strojone na ori ecu+APEXI, a nie na SA
Lapy to tam hu....
najwiekszy problem to sprzeglo i kolo zamachowe lecz temat juz praktycznie rozwiazany:)
Najtansza opcja kolo zamachowe+sprzeglo z passata vr5 ale to nie dla mnie(za malo wytrzymale)
Kolo juz sie robi zamachowe custom pod docisk i tarcze s4.
Wiec bedzie kolo custom+clutch fx400 6puck+rozrusznik passat vr5 500-700PS i ok 600-800Nm powinno wytrzymac
Ale to jeszcze daleka droga.
Po 1 nie wygralem w totka, po 2 wazniejsze sa auta klientow, po 3 nie samym autem czlowiek zyje. A dupowoz tez trzeba tankowac(chore ceny paliw na stacji) i naprawiac
Wiec temat biore po lekku tak zeby nie wracac do czegos ponownie
Jeszcze dluga lista zakupow:
-korby eagle(ida ze stanow)
-tlokie JE PISTONS 8.5:1 moze
-WG TIAL 44mm
-BOV HKS badz precision
-clutch fx400
-heble conajmniej 365przod i 300+tyl
-poduchy poliuretanowe
-IC+doloty
-wydech 3,5"+screamer pipe
-Apexi AVCR
-Kola
-malowanie
-body RS4(maybe)
-kubly
-i w 1 kolejnosci bedzie za 7dni. NOWA Pompa oleju r32 mk4 z ASO+musze skrocic miske olejowa
-zawory+1mm+szpilki glowicy+remont jej oraz porting
-Uklad paliwowy ale to wyjdzie w praniu co mido glowy przyjdzie.
I przede wszystkim bede chcial aby to bylo strojone na ori ecu+APEXI, a nie na SA
Frog Racing
-
Rafalek114
- Posty: 187
- Rejestracja: 2011-06-29, 23:59
- Lokalizacja: de
- Kontakt:
-
Rafalek114
- Posty: 187
- Rejestracja: 2011-06-29, 23:59
- Lokalizacja: de
- Kontakt:
Rafalek114, do ciebie i owszem:) Ty musisz wiecej powietrza wepchanc w glowice niz ja:) Dla mnie to turbo bedzie optymalne. Wieksza pojemnosc, duzo wieksze przeplywy, lepszy FLOW. Wiec Mi starczy. Jest wydajniejsza od gtx35 wiec na te 700 Powinna styknac z wmiare duzym zakresem obrotow uzytecznych:) Ale pozyjemy zobaczymy.
Frog Racing