Strona 4 z 4

: 2011-10-26, 20:56
autor: bartek75
bracus przy patentach PL a nie niemieckich rozumiem.. btw oglądając jakieś tam produkcje z yt mamy wydruki po 5xx 6xx przy seryjnych ic... jak to jest że u nas daje się na wejściu chłodnicę powietrza jak u mnie na strychu do produkcji wódy, a na weście nie...

: 2011-10-26, 21:00
autor: sportmile
blagam nawet nie probujcie porownywac cen gt28rs do k04 w caloksztalcie wykorzystania potencjalu .... to ni chuja nie ma sensu .

: 2011-10-26, 21:41
autor: aw69
aw69, Cene dostałem mailem 3600 plus jakas tam znizka
mają na półce ? nie sądze, aby magazynowali jakies stare dostawy turbosprężarek....a wiem że wszystkie turbospręzarki poszły cenowo w górę, teraz kupowałem GT30 u przedstawiciela Garetta na Polskę Moto Remo i płaciłem o wiele więcej (uwzględniając spory rabat przez zaprzyjaźnioną firmę) za te turbiny niż ceny podane u Tomsona na stronie.

: 2011-10-28, 01:59
autor: Jaro71
Wysłałem zapytanie, jak odp, to napisze

: 2011-10-28, 10:18
autor: bracus
bartek ja wiem czy przy patentach ? i wiesz jak to z wykresami jest - możesz dostać jaki chcesz :-) nie raz było tak że w takich samych samochodach 400 KM lało 450 KM :-) i to wyraźnie :mrgreen: tak że na kreski to ja już nie patrze - jak porównać to tylko czasy na zawodach w ten sam dzień w tym samym miejscu wtedy można mówić o porównywaniu
pamiętasz zamieszanie z Nikiem i Danielem ? była ustawka niby miało się wszystko wyjaśnić a jeszcze 100 lat będą różne wersje :mrgreen: takie życie

: 2011-10-28, 12:53
autor: bartek75
no tak bracus, racja :-D .
btw wczoraj przy logach m. in. pokazało mi w peaku 1.3 bar`a. normalne czy odstępstwo?