Strona 4 z 7

: 2018-12-19, 07:43
autor: aw69
KW V3 dzis też nadaje się w śmietnik, sprężyny z plasteliny

: 2018-12-19, 08:00
autor: DobrzanskiS4B5
W moim S4 miałem dwa gwinty :

- AP był fajny za tą kase i komfortowy

- Bilstein B16 duża możliwość regulacji,ale raczej jest z tych twardych solidnie wykonany itd

: 2018-12-19, 09:02
autor: Rafal84
aw69 pisze:KW V3 dzis też nadaje się w śmietnik, sprężyny z plasteliny
Może podjebki :mrgreen: albo uzywki ześ miał to taka opinia.

na torze daje rade, wiem bo mam, nie mówiąc już o wersji Clubsport ;)

: 2018-12-19, 09:11
autor: alevius
Dzięki za wypowiedzi, co do mojej jazdy to nie potrzebuję wyczynowego zawieszenia. Chcę mieć obniżenie i bardziej komfortową jazdę. Chyba będę celował w
- AP był fajny za tą kase i komfortowy

- Bilstein B16 duża możliwość regulacji,ale raczej jest z tych twardych solidnie wykonany itd
któryś z tych. Czyli 3,5 tysia trzeba szykować jakby nie patrzeć.
Mocno się ugina na obecnym zawieszeniu. Nie jest to komfortowa jazda.

: 2018-12-19, 09:56
autor: pawelosinski83
alevius pisze:Dzięki za wypowiedzi, co do mojej jazdy to nie potrzebuję wyczynowego zawieszenia. Chcę mieć obniżenie i bardziej komfortową jazdę. Chyba będę celował w
- AP był fajny za tą kase i komfortowy

- Bilstein B16 duża możliwość regulacji,ale raczej jest z tych twardych solidnie wykonany itd
któryś z tych. Czyli 3,5 tysia trzeba szykować jakby nie patrzeć.
Mocno się ugina na obecnym zawieszeniu. Nie jest to komfortowa jazda.
jeśli B16 to 3,5 tysia to na jedną oś ;-)

Z tego co piszesz to bierz AP - będziesz zadowolony na 100% :-)
tylko przesmaruj nakrętki, zrób koreczki do otworów broków kontrujących nakręek z tyłu bo za rok nie odkręcisz.

: 2018-12-19, 13:48
autor: 16vg60
Jesli chcesz na.sile gwinta za.rozsadne $ i zeby byl jakiś "komfort" to
Tak.jak pisza AP
Vogtland
ST (Sid na forum tym handluje)

Ew.mozesz napisać do uzytkownika lowelas na racing forum,handluje uzywanymi sportowymi zawieszeniami w fajnym stanie i za rozsadne $,czasami trafiaja sie.zawieszenia po znikomym przebiegu ;-)

: 2018-12-19, 14:28
autor: alevius
GAVI's pisze:Poco gwint? bilstein b8 + eibach i auto idzie jak po szynach -nie podskakuje , przód nie nurkuje i zestaw jest dedykowany pod avanta i sedan
ok może nie B16 ale te o których mówił GAVI's kosztują 2,5 tys.


Kilka dni temu pojawiło się pojedyncze stukanie. Jak ruszałem i jak hamowałem do zera (na jałowym). Utrzymywało się przez kila dni i teraz przestało.
Na czacie forumowym polecili mi udać się najpierw na trzepaki, tak zrobiłem. Powiedział, że sworznie itp są ok. W miejscu zaznaczonym na czerwono niby są jakieś luzy (poduszka silnika?) tyle że nie wydawała odgłosów. Jedynie czuć było pod palcem jak się rusza na boki przy pracy urządzenia.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Skoro sworznie i reszta są ok to olać temat póki się nie nasila?

: 2018-12-19, 16:30
autor: RRyb
Miałem podobny problem jak sanki na jednej śrubie zaczęły się luzować. Zrywało gwint. Wymiana śruby zniwelowała problem a na szarpakach nic nie było czuć. A przy skręcie w prawo/lewo max i powolnemu ruszaniu przód tył nic nie słychać?

: 2018-12-19, 17:06
autor: alevius
RRyb pisze:Miałem podobny problem jak sanki na jednej śrubie zaczęły się luzować. Zrywało gwint. Wymiana śruby zniwelowała problem a na szarpakach nic nie było czuć. A przy skręcie w prawo/lewo max i powolnemu ruszaniu przód tył nic nie słychać?
Sprawdzę dziś.
A to nie będą przeguby jak stuka na skręconych? U mnie było na prostych kołach

: 2018-12-19, 21:28
autor: aw69
quote]Może podjebki :mrgreen: albo uzywki ześ miał to taka opinia. [/quote]

Tak podjebki od oficjalnego dystrybutora....pojezdzij kilka tys km zobaczysz jak auto pieknie pojdzie w doł, az w koncu zabraknie regulacji, a reklamujac
u KW wyjebie na ciebie jaja. Smutne ale prawdziwe.

: 2018-12-20, 06:39
autor: Rafal84
na razie 3 tysie i problemów nie ma, znajomy ma ponad 2 lata odwiedził SPA, Nurba i non stop Poznań lata i nic takiego nie miało miejsca, pożyjemy, zobaczymy.

: 2018-12-20, 09:10
autor: RRyb
alevius pisze: Sprawdzę dziś.
A to nie będą przeguby jak stuka na skręconych? U mnie było na prostych kołach
Nie u mnie przeguby wtedy były BDB wymiana śruby pomogła. U mnie na prostych kołach też to się zdarzało na początku a później doszły stuki przy skrętach

: 2018-12-21, 08:56
autor: alevius
RRyb pisze:
alevius pisze: Sprawdzę dziś.
A to nie będą przeguby jak stuka na skręconych? U mnie było na prostych kołach
Nie u mnie przeguby wtedy były BDB wymiana śruby pomogła. U mnie na prostych kołach też to się zdarzało na początku a później doszły stuki przy skrętach
RRyb, pojawiało się na skręconych przy cofaniu szczególnie. O jakich śrubach mówisz?

: 2018-12-21, 09:57
autor: RRyb
u mnie słychać było ze śruby mocującej sanki jakby pod pasażerem. Masz foto sanek od dołu? To Ci pokaże

: 2018-12-21, 10:04
autor: alevius
Niestety nie mam jak zrobić fotki. Porozmawiam z mechanikiem to po nowym roku ogarnę to.
Póki co liczę na brak konsekwencji;D