Strona 4 z 7
: 2018-12-19, 07:43
autor: aw69
KW V3 dzis też nadaje się w śmietnik, sprężyny z plasteliny
: 2018-12-19, 08:00
autor: DobrzanskiS4B5
W moim S4 miałem dwa gwinty :
- AP był fajny za tą kase i komfortowy
- Bilstein B16 duża możliwość regulacji,ale raczej jest z tych twardych solidnie wykonany itd
: 2018-12-19, 09:02
autor: Rafal84
aw69 pisze:KW V3 dzis też nadaje się w śmietnik, sprężyny z plasteliny
Może podjebki

albo uzywki ześ miał to taka opinia.
na torze daje rade, wiem bo mam, nie mówiąc już o wersji Clubsport ;)
: 2018-12-19, 09:11
autor: alevius
Dzięki za wypowiedzi, co do mojej jazdy to nie potrzebuję wyczynowego zawieszenia. Chcę mieć obniżenie i bardziej komfortową jazdę. Chyba będę celował w
- AP był fajny za tą kase i komfortowy
- Bilstein B16 duża możliwość regulacji,ale raczej jest z tych twardych solidnie wykonany itd
któryś z tych. Czyli 3,5 tysia trzeba szykować jakby nie patrzeć.
Mocno się ugina na obecnym zawieszeniu. Nie jest to komfortowa jazda.
: 2018-12-19, 09:56
autor: pawelosinski83
alevius pisze:Dzięki za wypowiedzi, co do mojej jazdy to nie potrzebuję wyczynowego zawieszenia. Chcę mieć obniżenie i bardziej komfortową jazdę. Chyba będę celował w
- AP był fajny za tą kase i komfortowy
- Bilstein B16 duża możliwość regulacji,ale raczej jest z tych twardych solidnie wykonany itd
któryś z tych. Czyli 3,5 tysia trzeba szykować jakby nie patrzeć.
Mocno się ugina na obecnym zawieszeniu. Nie jest to komfortowa jazda.
jeśli B16 to 3,5 tysia to na jedną oś
Z tego co piszesz to bierz AP - będziesz zadowolony na 100%

tylko przesmaruj nakrętki, zrób koreczki do otworów broków kontrujących nakręek z tyłu bo za rok nie odkręcisz.
: 2018-12-19, 13:48
autor: 16vg60
Jesli chcesz na.sile gwinta za.rozsadne $ i zeby byl jakiś "komfort" to
Tak.jak pisza AP
Vogtland
ST (Sid na forum tym handluje)
Ew.mozesz napisać do uzytkownika lowelas na racing forum,handluje uzywanymi sportowymi zawieszeniami w fajnym stanie i za rozsadne $,czasami trafiaja sie.zawieszenia po znikomym przebiegu

: 2018-12-19, 14:28
autor: alevius
GAVI's pisze:Poco gwint? bilstein b8 + eibach i auto idzie jak po szynach -nie podskakuje , przód nie nurkuje i zestaw jest dedykowany pod avanta i sedan
ok może nie B16 ale te o których mówił GAVI's kosztują 2,5 tys.
Kilka dni temu pojawiło się pojedyncze stukanie. Jak ruszałem i jak hamowałem do zera (na jałowym). Utrzymywało się przez kila dni i teraz przestało.
Na czacie forumowym polecili mi udać się najpierw na trzepaki, tak zrobiłem. Powiedział, że sworznie itp są ok. W miejscu zaznaczonym na czerwono niby są jakieś luzy (poduszka silnika?) tyle że nie wydawała odgłosów. Jedynie czuć było pod palcem jak się rusza na boki przy pracy urządzenia.
Skoro sworznie i reszta są ok to olać temat póki się nie nasila?
: 2018-12-19, 16:30
autor: RRyb
Miałem podobny problem jak sanki na jednej śrubie zaczęły się luzować. Zrywało gwint. Wymiana śruby zniwelowała problem a na szarpakach nic nie było czuć. A przy skręcie w prawo/lewo max i powolnemu ruszaniu przód tył nic nie słychać?
: 2018-12-19, 17:06
autor: alevius
RRyb pisze:Miałem podobny problem jak sanki na jednej śrubie zaczęły się luzować. Zrywało gwint. Wymiana śruby zniwelowała problem a na szarpakach nic nie było czuć. A przy skręcie w prawo/lewo max i powolnemu ruszaniu przód tył nic nie słychać?
Sprawdzę dziś.
A to nie będą przeguby jak stuka na skręconych? U mnie było na prostych kołach
: 2018-12-19, 21:28
autor: aw69
quote]Może podjebki

albo uzywki ześ miał to taka opinia. [/quote]
Tak podjebki od oficjalnego dystrybutora....pojezdzij kilka tys km zobaczysz jak auto pieknie pojdzie w doł, az w koncu zabraknie regulacji, a reklamujac
u KW wyjebie na ciebie jaja. Smutne ale prawdziwe.
: 2018-12-20, 06:39
autor: Rafal84
na razie 3 tysie i problemów nie ma, znajomy ma ponad 2 lata odwiedził SPA, Nurba i non stop Poznań lata i nic takiego nie miało miejsca, pożyjemy, zobaczymy.
: 2018-12-20, 09:10
autor: RRyb
alevius pisze:
Sprawdzę dziś.
A to nie będą przeguby jak stuka na skręconych? U mnie było na prostych kołach
Nie u mnie przeguby wtedy były BDB wymiana śruby pomogła. U mnie na prostych kołach też to się zdarzało na początku a później doszły stuki przy skrętach
: 2018-12-21, 08:56
autor: alevius
RRyb pisze:alevius pisze:
Sprawdzę dziś.
A to nie będą przeguby jak stuka na skręconych? U mnie było na prostych kołach
Nie u mnie przeguby wtedy były BDB wymiana śruby pomogła. U mnie na prostych kołach też to się zdarzało na początku a później doszły stuki przy skrętach
RRyb, pojawiało się na skręconych przy cofaniu szczególnie. O jakich śrubach mówisz?
: 2018-12-21, 09:57
autor: RRyb
u mnie słychać było ze śruby mocującej sanki jakby pod pasażerem. Masz foto sanek od dołu? To Ci pokaże
: 2018-12-21, 10:04
autor: alevius
Niestety nie mam jak zrobić fotki. Porozmawiam z mechanikiem to po nowym roku ogarnę to.
Póki co liczę na brak konsekwencji;D