Strona 4 z 6
: 2020-01-07, 18:06
autor: imhotet
no dlatego własnie żadne kreski a czas 100-200 /250 bo tak na drodze sie gonisz :)
7.xx to bardzo fajny czas
: 2020-01-07, 20:01
autor: Kamil_D
imhotet pisze:no dlatego własnie żadne kreski a czas 100-200 /250 bo tak na drodze sie gonisz :)
7.xx to bardzo fajny czas
Dokładnie, a patrząc po wykresie predkosci i przeciazen, to jeszcze tam mozna urwać na tej przepince biegu :D pewnie z dobrym flatshiftem 6,5-6,7s do zrobienia :)
: 2020-01-08, 00:57
autor: Miniol
Tak realistycznie podchodząc to 6.7 liczyłem. A pomiar w dwie osoby po 85kg. To był dopiero trzeci przejazd i ćwiczyłem przepinke. Za pierwszymz razem szedłem z dwójki i wyszło 8.0 potem z trzeciego biegu. 7.08 z 1% górki i przejazd nie zaliczony oraz trzeci przejazd to co widać. Następnie N’ka się zepsuła i zaczęło przeładowywać. Wiec musiałem skończyć pomiary

w planach, zmiana skrzyni na rs4 b7. Bolo coś mówił o jakichś walkach pod turbo co 2.7 zaczyna jak 3.0 jeździć. Wiec jak w 3.0 je zamontować to można by poprawić dół i środek. Oraz WMI mi chodzi mi po głowie żeby można zapłonem troszkę się pobawić. Ciekaw jestem czy można by zejść do niskich 6sek. Jakieś 6.1-6.3
Choć w najbliższym czasie chciałbym poogarniac bardziej przyziemne pierdoly
: 2020-01-08, 01:50
autor: Papol
No mam takie walki ... 😉 bolo zawsze cos wynajdzie ...
[ Dodano: 2020-01-08, 01:50 ]
No mam takie walki ... 😉 bolo zawsze cos wynajdzie ... ale ciezko je dostac..
: 2020-01-08, 10:25
autor: Miniol
O Aftermarketowych już myślałem Papol 😉 coś chyba takiego jak Dobrzański ma?
Nie mam totalnie rozeznania w walkach pod turbo pod Nasze silniki. A obecnie mam chyba takim sam zestaw wałków co Ty 😉
: 2020-01-08, 12:20
autor: DobrzanskiS4B5
Miniol pisze:O Aftermarketowych już myślałem Papol 😉 coś chyba takiego jak Dobrzański ma?
Nie mam totalnie rozeznania w walkach pod turbo pod Nasze silniki. A obecnie mam chyba takim sam zestaw wałków co Ty 😉
Walki DbilasDynamic w PL mam tylko ja,Bolo i Tyrkal
Są to walki robione na zamówienie ,koszt zestawu na jeden silnik 7tys zł
Bolo wsadza wam walki z jakiegoś innego silnika

a i żeby jechało jak 3.0l musi być pełne 3.0l

nie ma cudów
: 2020-01-08, 13:55
autor: Miniol
DobrzanskiS4B5 pisze:Miniol pisze:O Aftermarketowych już myślałem Papol 😉 coś chyba takiego jak Dobrzański ma?
Nie mam totalnie rozeznania w walkach pod turbo pod Nasze silniki. A obecnie mam chyba takim sam zestaw wałków co Ty 😉
Walki DbilasDynamic w PL mam tylko ja,Bolo i Tyrkal
Są to walki robione na zamówienie ,koszt zestawu na jeden silnik 7tys zł
Bolo wsadza wam walki z jakiegoś innego silnika

a i żeby jechało jak 3.0l musi być pełne 3.0l

nie ma cudów
To o nich właśnie wspominał. Bo koszt zapamiętałem. Ogólnie z mojej wiedzy walki typowo pod turbo (zupełnie inna konstrukcja jak pod wyczonowe N/A) poprawiają napełnianie. Wiec można by rzec że coś podobnego do efektu zwiększenia pojemności można nazwać
Cholera. To mi brakuje 60cm3 do pełnych 3L

Wiem że mam OEM’owe tylko nie wiem dokładnie jakie.
Czyli jeżeli one są robione na zamówienie. To dokładniejsza specyfikacje przed wykonaniem tez można z nimi ustalać?
: 2020-01-08, 15:02
autor: Kamil_D
Miniol pisze:DobrzanskiS4B5 pisze:Miniol pisze:O Aftermarketowych już myślałem Papol 😉 coś chyba takiego jak Dobrzański ma?
Nie mam totalnie rozeznania w walkach pod turbo pod Nasze silniki. A obecnie mam chyba takim sam zestaw wałków co Ty 😉
Walki DbilasDynamic w PL mam tylko ja,Bolo i Tyrkal
Są to walki robione na zamówienie ,koszt zestawu na jeden silnik 7tys zł
Bolo wsadza wam walki z jakiegoś innego silnika

a i żeby jechało jak 3.0l musi być pełne 3.0l

nie ma cudów
To o nich właśnie wspominał. Bo koszt zapamiętałem. Ogólnie z mojej wiedzy walki typowo pod turbo (zupełnie inna konstrukcja jak pod wyczonowe N/A) poprawiają napełnianie. Wiec można by rzec że coś podobnego do efektu zwiększenia pojemności można nazwać
Cholera. To mi brakuje 60cm3 do pełnych 3L

Wiem że mam OEM’owe tylko nie wiem dokładnie jakie.
Czyli jeżeli one są robione na zamówienie. To dokładniejsza specyfikacje przed wykonaniem tez można z nimi ustalać?
Wałki to jak byś chciał pod 1000KM celować, tak to za duza inwestycja co do przyrostów
U mnie bez wałków 800 przekroczone
teraz to wmi Ci dużo może pomóc, albo od razu przejsc na etanol a nie benzyne
mysle ze 100KM do dołożenia na etanolu względem 98oktanów
więc poniżej 6s 100-200 powinna robic smialo, jak bedziesz jechal sam i dobrze bieg zmienisz :D
: 2020-01-08, 15:26
autor: gumin58
Kamil_D, latałeś swoją na ćwiartce chyba w Olsztynie 2 lata temu? Kojarzę jak za mgłą że chyba gadaliśmy ;p
: 2020-01-08, 15:31
autor: Kamil_D
gumin58 pisze:Kamil_D, latałeś swoją na ćwiartce chyba w Olsztynie 2 lata temu? Kojarzę jak za mgłą że chyba gadaliśmy ;p
latałem, ale rocznikowo to juz 3 lata będzie chyba

: 2020-01-08, 16:20
autor: mato22
Kamil, ja bez wałków przebijam 930 w największe upały w lato.
Więc wałki to można dać, jeśli turba już nie ogarniają, czas wypełnienia pomoże, albo jak piszesz, celując ponad 1000hp.
Chyba się pokuszę o hamownię w zimę, póki chłodno.
: 2020-01-08, 17:21
autor: Kamil_D
mato22 pisze:Kamil, ja bez wałków przebijam 930 w największe upały w lato.
Więc wałki to można dać, jeśli turba już nie ogarniają, czas wypełnienia pomoże, albo jak piszesz, celując ponad 1000hp.
Chyba się pokuszę o hamownię w zimę, póki chłodno.
No ja wlasnie shamowane mam 815KM ale na 2bar doladowania w lato,
później nie hamowałem, a latałem na 2,3bar i nie wiem tak naprawde co ona tam wyprodukowała, ale było grubo :D
a teraz niestety stoi uziemiona z puszczającym turbo i czeka na lepsze czasy

: 2020-01-08, 18:18
autor: mato22
He u mnie wtryski się skończyły, musiał bym teraz dac jakieś 2000.
Twoja już jeździ? :)
: 2020-01-08, 20:51
autor: Kamil_D
mato22 pisze:He u mnie wtryski się skończyły, musiał bym teraz dac jakieś 2000.
Twoja już jeździ? :)
Niestety jeszcze nie :D
Jak nie sprzedam do wiosny to pewnie sie zmotywuje do przewiezienia jej do naszego Mistrza od v6 biturbo :D
Ja mam 1200 wtryski

: 2020-01-08, 23:46
autor: Miniol
Kamila chyba na YT widziałem filmik jak 10tki na zawodach klepie
Setup wystrojony jest na pb100 .
-Na Etanol nie będe przechodzić za dużo zabawy myślę (nowy zbiornik? czy tylko wymiana przewodów?)
-WMI prędzej, mniej roboty a efekt ten sam (zabawa zapłonem głównie)
-Wałki? już popytałem o zasadę działania przy turbo, odetka górę trochę pogorszy dół także tak czy siak poprawi wynik. Więc dlaczego nie (chodzi mi tylko, że sens jest zawsze, nie tylko przy planie 1000+ ;) ). Ale przy WMI i wałkach już zbliżam się do końca możliwości S'kowego bloku (700km). Więc jak już to tylko WMI myślę.
Tak czy siak podczas tego pomiaru na dragy nie miała 550km jak vcds podaje, bo to technicznie nie możliwe. Bolo mówi że zdrowe 600km robi 100-200 8s. Tu wyszło niskie 7. Co wskazywało by na 600+ na spokojnie. Emil przy 630km w A6 robi 7.4.
Muszę wymienić N'kę, sprawdzić czy trzyma ładnie doładowanie (zadane 1.5b) i przejechać się jeszcze raz. Może już w trakcie 2,3 pomiaru przeładowywało i dlatego taki wynik
Nie wiem, sprawdzę będę wrzucać wyniki. Jak turbiny będą ładnie śmigać, to na wiosnę WMI i podniesienie dołądowania do 1.7b
Stay Tuned
A pomyśleć że zawoziłem auto do Łomży na wydech program i pare innych pierdół
