Strona 4 z 6

: 2019-11-24, 20:00
autor: Zawu48
alevius pisze:Dawaj fotkę na gwincie:D
Felga jest równa z karoserią czy wolałeś nie ryzykować obcierania przy gwincie?

Jak będzie ładna pogoda to jakieś fotki postaram się zrobić i wstawić ale przed tym muszę jeszcze gwint ustawić gdyż po montażu tylko parę kilometrów zrobiłem. Opuszczę jak będzie tylko możliwe tak żeby koła nie ocierały o nadkola i żeby podwoziem nie szurać.

[ Dodano: 2019-11-24, 20:00 ]
imhotet pisze:jak wrażenia z tego AP ? też chce to kupić, miałeś jakies fajne źródło ?

Po przejechaniu kilku kilometrów jazda na APeku jak najbardziej na plus fajnie trzyma i wybiera nierówności nie jest za twardo i nie za miękko... jest tak jak chciałem :-> Wcześniej miałem założone sprężyny H&R plus seryjne amory i coś mi w tej konfiguracji brakowało. Kupowałem na Ebayu w De

: 2019-11-26, 14:01
autor: sstss
Miło widzieć tak dopieszczoną sztukę :) Szkoda, że tak rzadko widywana w Zambrowie :) Musimy się kiedyś złapać :)

: 2020-02-06, 08:27
autor: Zawu48
Wydajniejsza pompa wspomagania z a6 c6 zaczęła się odzywać... długo nie na wspomagała :(
Wpadła kolejna z nowymi przewodami, obejmami i zbiorniczkiem, a przy okazji zbiornik płynu chłodniczego z mocowaniami i śrubami.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Na montaż czekają dosychające nowe zaciski i jarzma na tył, przy okazji wymiany oleju na wiosnę wpadnie dodatkowa 19-sto rzędowa chłodniczka oleju oraz nowe piasty z łożyskami na przednia oś

Obrazek

Obrazek

: 2020-02-06, 09:57
autor: OLI
Miód pod maską 8-)

: 2020-03-13, 20:50
autor: Zawu48
Sezon się zbliża, a tu jeszcze trochę pierdółek do zrobienia...Kolejne graty włożone :->
- nowe przednie piasty z łożyskami + odświeżyłem zwrotnice,
- komplet przednich wahaczy,
- nowe zaciski i jarzma na tył,
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

opuszczenie Smerfusia na glebę, zbieżność i można rozpocząć sezon :mrgreen:

: 2020-03-13, 21:45
autor: 16vg60
Bdb.robota 👍👌

: 2020-05-01, 18:10
autor: Zawu48
Krok po kroku cały czas do przodu :-> w oczekiwaniu na kompletny wydech 8-) zająłem się trochę tylna osia... wymieniłem śruby mimośrodowe i przy okazji parę drążków, a to żeby nie było problemu na ustawieniu zbieżności. Przy okazji odświeżyłem różne elementy, które delikatnie pokryła ruda, a wyszło to tak:

Obrazek

Na ustawianiu zbieżności

Obrazek

A tak auto siadło po ustawieniu gwintu

Obrazek

Obrazek

Jakieś foto środka

Obrazek

: 2020-05-04, 13:07
autor: Tobi
Sztos wyglada, jedyna rzecz to troszke wieksze koncówki wydechu, zeby wypełnić luke. :mrgreen:

: 2020-06-30, 17:59
autor: Zawu48
Tobi pisze:Sztos wyglada, jedyna rzecz to troszke wieksze koncówki wydechu, zeby wypełnić luke. :mrgreen:

Dzięki Tobi, końcówki będą większe :mrgreen: właśnie czekam na kompletny wydech 3 cale ze sportowymi katami, tłumikiem środkowym i końcowym(wszystko z papierami do TUVu żeby można było legalnie śmigać po Deutschland), a ten będę miał do sprzedania jak by ktoś szukał(DP chyba 3"+ środkowy przelot Toyosport + końcowy Eisenmann :)


W międzyczasie zmieniłem przednie dwa czujniki ABSu i w końcu paczka od Zinram doszła :mrgreen: może na dniach uda się założyć. Jestem ciekaw jak będzie teraz gadać :lol: czy brzmienie zmieni się na + :roll: :) Podpowiedzcie dojście do śrub łączących turbo z DP jest znośne czy trzeba coś kombinować żeby DP zmienić i czy polecacie owinąć DP bandażem termoizolacyjnym? Czy jest duża różnica z i bez? Z góry dziękuję za podpowiedzi


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: 2020-07-12, 14:06
autor: RoberToo
z radością się patrzy na podejście do tematu i jak ten samochód nabiera smaku . Super robota tak trzymaj :mrgreen:

: 2020-07-17, 20:11
autor: Zawu48
RoberToo pisze:z radością się patrzy na podejście do tematu i jak ten samochód nabiera smaku . Super robota tak trzymaj :mrgreen:
Dziękuje RoberToo :!:

A podobno św Mikołaj dopiero pod koniec grudnia przychodzi... :shock: :roll:
Wylatują seryje Recaro..
Docelowo miały być Recaro Pole Position ale gdy zrobiłem przymiarkę do niego to niestety w plecach było mi za wąsko i nie czułem się w nim komfortowo więc zdecydowałem że wpadną CS-y które że tak powiem pasują jak gajer idealnie.. w przyszłym tygodniu założę to wrzucę jakieś fotki i przy okazji może i wydech uda się żałożyć :->
A wygldaja tak:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: 2020-07-17, 20:35
autor: Marcin85
Najlepszy wybór,sam takie mam w esce,pole position sa wąskie przewaznie dla szczuplych osób przy wsiadaniu wysiadaniu meczace jak ktos sporo uzywa,recaro cs sportster super trzymanie pleców tylka wygodne mega i wzór fajny w dodatku lekkie,jakbys chcial obszyc prawdziwa skóra to sie odezwij bo te chyba z eko skróy są z tego co widzę :) cieżki temat ze stelazem bo sa dosc wysokie i te dedykowane z recaro do b5 mi nie podeszly i zwracalem,najlepsza opcja z foteli recaro b5 dolny stelaz odkrecic i dopasowac pod warunkiem ze jest odkrecany bo dwa typy byly...A i jeszcze fajnie zrobić plecy z carbon to już trochę taki fetysz ale zacznie wygląda.

: 2020-07-18, 09:58
autor: imhotet
ile waży taki fotel ?

: 2020-07-18, 15:10
autor: Zawu48
Marcin85 pisze:Najlepszy wybór,sam takie mam w esce,pole position sa wąskie przewaznie dla szczuplych osób przy wsiadaniu wysiadaniu meczace jak ktos sporo uzywa,recaro cs sportster super trzymanie pleców tylka wygodne mega i wzór fajny w dodatku lekkie,jakbys chcial obszyc prawdziwa skóra to sie odezwij bo te chyba z eko skróy są z tego co widzę :) cieżki temat ze stelazem bo sa dosc wysokie i te dedykowane z recaro do b5 mi nie podeszly i zwracalem,najlepsza opcja z foteli recaro b5 dolny stelaz odkrecic i dopasowac pod warunkiem ze jest odkrecany bo dwa typy byly...A i jeszcze fajnie zrobić plecy z carbon to już trochę taki fetysz ale zacznie wygląda.
Szyny wezmę ze starych Recaro które miałem w aucie z tego co parzyłem powinno pasować :) Na skórę poczekam aż ta się zmęczy ale cenę na PW możesz podesłać. Carbonowe plecy tak fajne ale w B5 nie widzi mi się... tak jak jest oryginalnie w macie bardziej mi się podoba :) Powiedz jak rozwiązałeś problem świecącej kontrolki Air Bag po zmianie na CS? Wlutowałeś rezystory? Jak tak to jakiego użyłeś?

[ Dodano: 2020-07-18, 15:10 ]
imhotet pisze:ile waży taki fotel ?
Bez szyn 17,2kg

: 2020-07-19, 12:10
autor: Duds
Zawu48 pisze:
Marcin85 pisze:Najlepszy wybór,sam takie mam w esce,pole position sa wąskie przewaznie dla szczuplych osób przy wsiadaniu wysiadaniu meczace jak ktos sporo uzywa,recaro cs sportster super trzymanie pleców tylka wygodne mega i wzór fajny w dodatku lekkie,jakbys chcial obszyc prawdziwa skóra to sie odezwij bo te chyba z eko skróy są z tego co widzę :) cieżki temat ze stelazem bo sa dosc wysokie i te dedykowane z recaro do b5 mi nie podeszly i zwracalem,najlepsza opcja z foteli recaro b5 dolny stelaz odkrecic i dopasowac pod warunkiem ze jest odkrecany bo dwa typy byly...A i jeszcze fajnie zrobić plecy z carbon to już trochę taki fetysz ale zacznie wygląda.
Szyny wezmę ze starych Recaro które miałem w aucie z tego co parzyłem powinno pasować :) Na skórę poczekam aż ta się zmęczy ale cenę na PW możesz podesłać. Carbonowe plecy tak fajne ale w B5 nie widzi mi się... tak jak jest oryginalnie w macie bardziej mi się podoba :) Powiedz jak rozwiązałeś problem świecącej kontrolki Air Bag po zmianie na CS? Wlutowałeś rezystory? Jak tak to jakiego użyłeś?

[ Dodano: 2020-07-18, 15:10 ]
imhotet pisze:ile waży taki fotel ?
Bez szyn 17,2kg
rezystor 2ohm