Strona 4 z 74
					
				
				: 2011-08-25, 18:26
				autor: LCQ
				przecież masz pewnie dalej tyle złomu (zacisków 

 ) że starczy, a po drugie robisz szybkie i lekkie auto i chcesz oszczędzać na hamulcach? 

 
			
					
				
				: 2011-08-26, 08:39
				autor: cowboy
				nie trzeba oszczedzać na hamulcach
zaciski q7/touareg zarówno 4 i 6 tłoki chodzą z tarcza 345/32
do lekkiego auta wystarcza 4 tłoki - ja takie do siebie kupiłem bo są ze 2-3 kg lżejsza
SID jaka jest róznica w rozmiarach klocków ?
ps. poliweglan dlatego ze jest bezpieczny, plexiglas podobno strasznie odpryskuje i pęka (o ile dobrze pamietam)
			 
			
					
				
				: 2011-08-26, 12:29
				autor: SID
				roznica w klockach miedze 4-ro a 6-cio tloczkowym zaciskiem jest ogromna.
auto ma byc mega tanie w budżecie, wiec nie zalozyl bym 6-cio tlok zacikow gdybym ich nie mial
mam wiec zakładam 6-tlok i 330mm z Ferodo DS klockami
			 
			
					
				
				: 2011-09-05, 23:03
				autor: SID
				jutro odbiór i poprawki lakiernicze,
prawdopodobnie do auta wejdzie maska, tylna klapa, zderzak i może błotniki z tworzywa,
obliczyłem że zejde z masą 220-230 kg a z lekkimi elem. 240-250 kg

 
			
					
				
				: 2011-09-06, 16:51
				autor: wujek_maciej
				zarzuć więcej fotek jak wyprostowane zostało
			 
			
					
				
				: 2011-09-06, 18:18
				autor: SID
				nie robiłem fotek, ważne że zrobione i wszystko proste,
za tydzień będzie do odbioru po poprawkach lakeirniczych.
próbowałem robić coś w stylu "miota nim jak szatan" ale mi nie wychodziło  
 
 

 
			
					
				
				: 2011-09-14, 00:25
				autor: SID
				skorupa wróciła na posesje - ile czas pozwoli o tyle będą postępy,
za tydzień planuje silnik wrzocic
 
 

 
			
					
				
				: 2011-09-14, 21:44
				autor: SID
				Dzisiaj złożyłem skrzynie do silnika i troche osprzętu i sanki,
przymierzałem DP "chinol" i po małym splanowaniu wsio ładnie pasuje,
nie wiem jakie uszczelki założyć orgianl ASO czy te grube chinskie,
flansze nie sa tak idealnie proste  

 .
Jutro jak czas znajdę to silnik już będzie siedział w aucie  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
DP chinol vs DP RS4 B5
 
 
 
 

 
			
					
				
				: 2011-09-14, 23:53
				autor: sportmile
				jak zalozysz teb badziew chinski to za ok 2 dni bedziesz znowu rozbieral
			 
			
					
				
				: 2011-09-15, 07:37
				autor: Norbi
				Autko nie będzie jeździło bo SID nie ma czasu, to jak się ma popsuć? 

 
			
					
				
				: 2011-09-15, 09:48
				autor: skalarx
				SID pisze:Dzisiaj złożyłem skrzynie do silnika i troche osprzętu i sanki,
przymierzałem DP "chinol" i po małym splanowaniu wsio ładnie pasuje,
nie wiem jakie uszczelki założyć orgianl ASO czy te grube chinskie,
flansze nie sa tak idealnie proste  

 .
Jutro jak czas znajdę to silnik już będzie siedział w aucie  
 
 
 
może teraz DP pasują, ale nie koniecznie zmieszczą się razem z silnikiem na swoje miejsce bez lekkich przeróbek. Wiem z doświadczenia 

 
			
					
				
				: 2011-09-15, 11:52
				autor: SID
				
			 
			
					
				
				: 2011-09-15, 12:56
				autor: bracus
				andrzej jeszcze chwila i otworzysz warsztat 

 
			
					
				
				: 2011-09-15, 13:46
				autor: kosiniak
				z iloscia jego wyznawcow to cala konkurencja poszlaby w pizdu, bez granata! 

 
			
					
				
				: 2011-09-15, 16:35
				autor: SID
				jestem w pełni podziwu dla mechaników - czasem drobne rzeczy mogą doprowadzic do "nerwicy".
Wczoraj przy skrzyni biegów prawie się poddałem i miałem już auto na lawecie zawież do Rzeszowa 
 
Uczę się praktyki, ale napewno warsztatu bym nigdy nie założył  
