Strona 4 z 13
: 2011-09-16, 14:00
autor: 1kowal1
Fiko pisze:MaQ pisze:to jest samochód sportowy tylko że o wyglądzie rodzinnego

Eski nigdy nie beda samochodami sportowymi. Sportowe to sa Lancery Evo, Imprezy WRX itd.
raczej rajdowymi
2.7bit nie robili na lpg bo jak wymyślali ten silnik to jeszcze gazu nie było

: 2011-09-16, 14:15
autor: luk448
Sabastian a jaką moc masz obecnie i jaką miałeś tylko po samym programie?Kto jest kumaty w LPG w 2.7 TT w Wawie i okolicy?Pytam bo być może i mnie to by czekało-czyli kupno s4 i założenie LPG jeśli przerazi mnie spalanie s4

a nóżki to ja lekkiej nie mam.

Da wgl rade żeby eska spaliła 15 litrów w mieście przy jeżdzie lekko sportowej?(nie mam na myśli pałowania i kręcenia do odcinki tylko żwawe poruszanie się po drodze).
: 2011-09-16, 14:20
autor: 1kowal1
a jaka to jest jazda lekko sportowa po mieście???

: 2011-09-16, 14:50
autor: Flyer
1kowal1 pisze:a jaka to jest jazda lekko sportowa po mieście???

taka reprezentuja przedstawiciele handlowi

: 2011-09-16, 15:25
autor: MaQ
bracus pisze:Fiko pisze:
Eski nigdy nie beda samochodami sportowymi. Sportowe to sa Lancery Evo, Imprezy WRX itd.
ja bym się do końca nie zgodził...leje swoim 80% tych evo i imprez jakie są w PL - oczywiście nie czyni to mojego samochodu sportowym...no ale z nich robi co ?...rowery ?

ja myślę że w wypowiedzi o nie zakładaniu gazu chodziło raczej o zasadę a tak to taki półśrodek...przecież silnik 2.7bt nie został zaprojektowany by być zasilany gazem - a że ludzie tam pchają gaz to inna sprawa...jak ktoś przerabia Lanosa na gaz to ja to rozumiem bo chodzi o oszczędność...ale S4 nie kupuje chyba nikt kto chce oszczędzać...tak czy siak temat morze

Popieram 100% zreszta eSka w gazie to jeszcze nic ostatnio spotkałem na stacji 760iL w gazie

to dopiero ubaw
: 2011-09-16, 15:27
autor: buba
ja to nie wiem co Wy macie do LPG... Stereotyp tak samo jak że blondynki są głupie...
: 2011-09-16, 16:51
autor: Fiko
Bo silnik benzynowy jest na benzyne?
: 2011-09-16, 19:19
autor: luk448
1kowal1, miałem na myśli jazdę w miarę dynamiczną bez jakiegoś katowania autka.Nie jeżdzę raczej jak emeryt.

: 2011-09-16, 19:28
autor: sebastian855
luk448, wcześniej dysponowałem mocą 300 kuni,
i wszystko śmigało normalnie,
dzisiaj auto zostało wystrojone przez GTO, zostaje tylko zhamować,
szacunkowo około 400 kunia powinno być.
LPG narazie jest u mnie nie aktywne bo i tak by teraz nie ruszyło, jak dołoże drugi reduktor,
to wtedy Ci moge napisać jak to jeździ na lpg.
Moje zdanie na temat mocnego auta i lpg jest takie,
że jak ktoś dużo jeździ i nie chce rezygnować z osiągów to jest idealne rozwiązanie.
I nie widze nic dziwnego w zakładaniu gazu.
Jakby ktoś napisał że lpg dodaje 20% mocy to by się pewnie wszyscy rzucili po instalki,
a że tylko daje spore oszczędności to już jest bleee

: 2011-09-16, 19:54
autor: pietro5
no to ladnie jak pod 400km jestem ciekaw ile u mnie wyjdzie
: 2011-09-16, 20:47
autor: luk448
sebastian855, dzieki za odpowiedź.Znacie kogos z Wawy kto ogarnął by taki temat jak lpg w 2.7biT?sebastian855, jakie koszta takiej instalki jak u Ciebie?Tylko na dwóch reduktorach.
: 2011-09-16, 20:58
autor: sebastian855
luk448, Około 4 tysi się zmieścisz z montażem,
moze nawet taniej znajdziesz, to zależy od warsztatu, różnie sobie liczą.
: 2011-09-16, 21:02
autor: luk448
sebastian855, to tragedii nie ma.Czytałem troszke i myslałem ze koszta wieksze.No ale najpier to ja auto musze kupic.A potem sie zobaczy co dalej.
: 2011-09-16, 22:37
autor: buba
sebastian855 pisze:luk448, Około 4 tysi się zmieścisz z montażem,
moze nawet taniej znajdziesz, to zależy od warsztatu, różnie sobie liczą.
raczej wątpię żebyś się w tych pieniądzach zmieścił
400KM i LPG ciężko będzie zrobić, myślę że instalka nie ogarnie bo obecnie nie ma na rynku takiego zestawu. no chyba że na 3 reduktorach

: 2011-09-16, 23:27
autor: luk448
buba, co do mocy to jak nabędę autko to zapewne starczy mi seria i jakieś 300+ na początek.A potem sie zobaczy.Co do gazu to muszę osobiście się przekonać ile s4 potrafi się napić wiec temat lpg jest otwarty.