Strona 4 z 4

: 2016-02-01, 12:17
autor: Papol
chcialem maske carbon i pytalem sid-a ale niestety nie mial nic...

: 2016-02-01, 13:00
autor: lukfk
Co do wagi to zrzucić można bardzo dużo ,ale z każdym kilogramem auto będzie coraz mniej funkcjonalne i wszystko zależy do jakiej granicy jesteś się w stanie posunąć z odchudzaniem

Buda b5 nie jest sama w sobie jakaś super ciężka, mi udało się zejść do 1160kg i jest to raczej na pewno najlżejsze S4 na świecie, ale kto widział moje auto na żywo ten wie że tam już ciężko jest coś urwać.... , Dało by się zejść na jakieś 1100-1120kg ale to już by nawet auta nie przypominało...

Co do lekkich elementów tu masz gościa który robi laminaty do driftowozów i startujących w Wyścigowych samochodowych Mistrzostwach Polski
drzwi i tylna klapa około 5kg
maska 4-5kg
co to ceny to już musisz się z nim dogadywać,ale jest to około 1500zł za pojedynczy element,
pewnie jak by był jakiś zakup grupowy to dużo taniej
Paweł 690938408

: 2016-02-01, 13:37
autor: Papol
Mnie ineresowal by temat czesci ktora pasuje jak ori.. czyli zawiasy zamki... niby sid mial takowa w ofercie ale niestety nic juz chyba nie zostalo ..

: 2016-02-01, 14:44
autor: nitro20
Papol, mi dokładnie tak samo, chciałbym zachować normalny wygląd.

Luk ogromne dzięki za namiary, zadzwonię do gościa i pogadam.

Fajnie gdybyś opisał auto :), z chęcią zobaczyłbym co wywaliłeś, aby zejść tak z wagi...

Pewnie też część gratów wymieniałeś na inne... lżejsze ?

: 2016-02-01, 16:04
autor: SID
można zrobićlekkie wszystko ale jak poznacie ceny to się ich przestraszycie i z 10-ciu chętnych nikt nie zostanie
tak naprawdę prfi robota to pasująca maska p&p kosztuje z 2000 zł + zrobienie pierwszej formy a forma to już 3000-5000 zł

: 2016-02-01, 17:18
autor: lukfk
nitro20 pisze:Papol, mi dokładnie tak samo, chciałbym zachować normalny wygląd.

Luk ogromne dzięki za namiary, zadzwonię do gościa i pogadam.

Fajnie gdybyś opisał auto :), z chęcią zobaczyłbym co wywaliłeś, aby zejść tak z wagi...

Pewnie też część gratów wymieniałeś na inne... lżejsze ?
Moje S4 to już samochód typowo do sportu, zbudowany bez kompromisowo od podstaw,tak żeby było jak najlżejsze ,także na tą chwile niema już za wiele wspólnego z seryjnym s4

Jeżeli chodzi o te lekkie elementy z laminatu i carbonu, to nie będą one nigdy idealnie leżały jak oryginał... bo po prostu oryginałem nie są...
Kiedyś widziałem takiego niemieckiego rs4 i miał niby maskę z carbonu, gościu mówił że wypłacił za nią 1500euro i też nie leżała jak oryginał i ważyła chyba z 12kg także pewnie koło carbonu to ona nawet nie stała...także różnie to bywa ogólnie nie są to tanie zabawy z tymi lekkimi elementami ,a efekt wizualny może być mocno nie zadowalający...

Tak jak już pisano dużo wagi jest w fotelach,hamulcach, wydechu , no i koła to podstawa, i na tym bym się skoncentrował jeżeli takie auto ma jeszcze fajnie wyglądać , reszta to już dość mocna ingerencja w auto i na pewno straci ono na wyglądzie, także raczej potem inwestował bym w tuning mechaniczny bo koszty będą porównywalne z odchudzaniem...taka moja opinia na ten temat ;-)

: 2016-02-01, 18:39
autor: SID
ja mam maskę z carbonu robioną w PL i mam drugą z USA firmówkę
zrobiłem 2 tył maski lekkie od sedana i 4 drzwi do RS4
da się zrobić ! jak masz pieniądze

: 2016-02-01, 20:03
autor: lukfk
koszta nie muszą być duże jeżeli chodzi o laminat,tylko wszystko kwestia ilości jaką się zamawia, do b5 jest drogo bo nikt form niema. Ten Paweł co do niego numer podałem to mówił że jak by była większa ilość zamówień na te drzwi i maski do B5 to cena by była w granicach 500zł za element, a on robi jakościowo na pewno fajnie i przede wszystkim te elementy są naprawdę lekkie bo 4-5kg na maskę czy drzwi to jest na prawdę super waga

Przykładowo do bmw e36 laminaty robi za 400-500zł za element bo idzie tego dużo... Tu jest na przykład BMW m3 GTR zrobiony przez niego którym Palusko jeździł w WSMP i wygląda nieźle
http://otomoto.pl/oferta/bmw-m3-gtr-wyc ... yd5bT.html

: 2016-02-01, 20:43
autor: SID
aby było jak OEM muszą być dwie formy na maskę lub na drzwi bo tak są zbudowane

: 2016-02-01, 20:55
autor: lukfk
No ten gościu tak właśnie robi, że możesz sobie zamówić albo gładki element ,bez wzmocnień ,albo normalnie maskę czy drzwi z tymi wewnętrznymi wzmocnieniami jak w oryginale i miejscami na oryginalne zamki i zawiasy , ja akurat kupiłem maskę bez wzmocnień wewnętrznych bo mam wysoko kolektor ssący i tak mi pasowało, 4 kg wazy taka maska bez wzmocnień

: 2017-09-07, 00:43
autor: DobrzanskiS4B5
SID pisze:ja mam maskę z carbonu robioną w PL i mam drugą z USA firmówkę
zrobiłem 2 tył maski lekkie od sedana i 4 drzwi do RS4
da się zrobić ! jak masz pieniądze
Przydała by mi się taka maska i klapa tył jeśli są fajnie spasowane :mrgreen:
Może jednak zrobimy Panowie zamówienie grupowe na te elementy i ktoś by nam wreszcie zrobił to i tamto

: 2017-09-07, 15:52
autor: RotS4
bardzo ladnie, ale czy ktos z Was lecial 250+ km/h z taka karbonowa maska? Jechalem kiedys coprawda innym autem z taka maska i przy ok 180 km/h mialem wrazenie ze sie zaraz urwie, a maska byla firmy Seibon. Jak to jest w budzie B5 ??

: 2017-09-07, 19:36
autor: SID
bez zapinek nie masz szans

Re: waga poszczególnych elementów w S/RS B5

: 2024-09-06, 10:06
autor: clint
A jakieś porady jak skompletować apteczkę samochodową?

Re: waga poszczególnych elementów w S/RS B5

: 2024-09-09, 08:05
autor: SID
trzeba je mieć a nie mam, zresztą na forum waga ta nie raz była podawana