Strona 4 z 6

: 2017-11-21, 09:08
autor: schockvvave
kończąć i rozwiewając wątpliwości a przynajmniej tak mi się wydaje.
ja zamówiłem to
https://www.sachsperformance.com/pl/zes ... ttro-253kw

i faktycznie jest roznica miedzy tym do rs4 b5
https://www.sachsperformance.com/pl/zes ... ttro-280kw

pozdro

: 2017-12-27, 21:05
autor: 16vg60
Swieta ,swieta ...,trzeba spalic troche te kalorie do tego wolne w pracy do trzeciego ,wiec poszedlem wytargac skrzynie bo sprzeglo zdechlo praktycznie juz calkiem :-/

Obrazek

oczywiscie niech chooj wezmie konstruktora tego g...na jakim jest bit ,na dodatek poprzedni właściciel tak doj... wszystkie sruby ze myslalem ze zdechne :roll:

tak sie odkrecaly gorne sruby skrecajace skrzynie :lol:
Obrazek



po wyjeciu sprzegla po raz kolejny potwierdzily sie slowa poprzedniego wlasciciela ,ze zmieniali wszystko co podlecialo ,sprzeglo tez ;-)
zalozyli nówkę Sachs/luk ,niestety ponad 550niuta robi swoje i chyba czas pomyśleć nad czym mocniejszym

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


teraz tak myślę czy
zostawic dwumase
tarcze obic kevlarem i zakladac jakis inny mocniejszy docisk

czy
isc na sztywne kolo
spiek
mocny docisk
tylko auto do pykania na co dzień i wolałbym cos bardziej cywilizowanego :-P




jak kola zdjete to zrobilem przymiarke 18" rsowe z zaciskiem 8pot rs6c5 i tarcza 390mm rs6c7
wcisnac sie da na sile ale zacisk napiera o felge od wew. ,10mm dystans zalatwia sprwe i wchodzi na styk ;-)

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Pisze o tym bo chyba Dobrzanski w jakims temacie pytal czy da sie 18ke obsadzic na taki set hamulcowy :-)

Pozdr.

: 2017-12-27, 21:09
autor: grzesiek1985
Dużo upalania i sprzęgło kaput :mrgreen:

: 2017-12-27, 21:13
autor: 16vg60
nie inaczej ,dobrze ze skrzynia sie trzyma :mrgreen: ,tfuuu obym nie zapeszyl :-D

: 2017-12-27, 22:31
autor: DobrzanskiS4B5
Dzieki za pamieć kolego :) Przyda sie

: 2017-12-28, 07:43
autor: kuba411vm
Jeśli auto do pykania na co dzień polecałbym dwutarcz. W swoim ABZ BiT mam dwutarcz z B8 3.0TDI obity kewlarem i zniósł bez problemu 2 sezony 700Nm+, a w użytkowaniu jest mega łagodny i przyjemny.

: 2017-12-28, 09:28
autor: 16vg60
Kuba ,tylko pytanie czy siadzie do 2.7? :-/

: 2017-12-31, 16:52
autor: lukfk
Naprawde ładny czysty projekt, o ile nie podoba mi się wizualnie buda s4/rs4 b5, to za takim rs4 bym się obrócił na ulicy :-) chyba Cię widziałem na lotnisku w Białej, ale przygotowywalem sie juz do startu i nie było czasu podejść popatrzec z bliska:-)

: 2017-12-31, 18:30
autor: 16vg60
Tak bylem w Bialej I tez lukałem na Twoj bolid I trzymalismy z rodzinka I znajomymi kciuki za final ...
nie podchodzilem I nie zawracalem glowe bo widzialem ze sie szykujesz a I Gruby(Grzecho) juz Cie tam napastowal :-D

A ze sie bys obejrzal to nie jestes wyjatkiem :-P ,niby a4 a dym troche robi :mrgreen:

Dzieki I Pozdr. ;-)

: 2017-12-31, 23:13
autor: volski1
kuba411vm pisze:Jeśli auto do pykania na co dzień polecałbym dwutarcz. W swoim ABZ BiT mam dwutarcz z B8 3.0TDI obity kewlarem i zniósł bez problemu 2 sezony 700Nm+, a w użytkowaniu jest mega łagodny i przyjemny.
Wydaje mi się że jakiś cas temu pisałeś coś o awarii sprzęgła?
Jak by jednak nie było jestem zdania że jest to fajny set ale przy ciężkim upalaniu się podda, przelatałem na tym koło 20tys. km ale unikam jak ognia strzelania ze sprzęgła.
Na pewno w lekkim aucie będzie ok i przy 750nm, ale dwutonowy kloc na dobrej gumie usmaży te tarczki "w try miga".

Pozdrawiam ;-) i szczęśliwego

: 2018-01-17, 12:03
autor: SwogONE
Lukfk, prawda - nie jesteś jedyny :P Pamiętam jak jeździłem b5tką i jakoś w tamto lato w Lublinie na spocie widziałem Krzaka RS to z 10 min nad samymi heblami stałem i podziwiałem :D Robi robote jednym słowem, chociaż po dźwięku to niepozorna, na prawdę cicha. Świetny projekt, pozdrawiam.

: 2018-01-17, 21:11
autor: grzesiek1985
Krzaku jak tam postępy że sprzęgłem??

: 2018-01-18, 07:12
autor: 16vg60
SwogONE, Dzieki ;-)
Wydech byl seria i faktycznie cicho,teraz jest juz zmieniony choc szalu tez nie ma ...
auto jako rodzinne wiec nie meczy w trasach ;-)

grzesiek1985, a stoi i.czeka na sprzeglo ...,w miedzyczasie robie DP co by odetkac całkiem wydech :-P ,moze pod koniec stycznia uda sie wyjechac

: 2018-01-18, 14:52
autor: kuba411vm
volski1 pisze:
kuba411vm pisze:Jeśli auto do pykania na co dzień polecałbym dwutarcz. W swoim ABZ BiT mam dwutarcz z B8 3.0TDI obity kewlarem i zniósł bez problemu 2 sezony 700Nm+, a w użytkowaniu jest mega łagodny i przyjemny.
Wydaje mi się że jakiś cas temu pisałeś coś o awarii sprzęgła?
Jak by jednak nie było jestem zdania że jest to fajny set ale przy ciężkim upalaniu się podda, przelatałem na tym koło 20tys. km ale unikam jak ognia strzelania ze sprzęgła.
Na pewno w lekkim aucie będzie ok i przy 750nm, ale dwutonowy kloc na dobrej gumie usmaży te tarczki "w try miga".

Pozdrawiam ;-) i szczęśliwego
Tak, miałem jedną awarię, o której zapomniałem już szczerze mówiąc. Problem jednak polegał na wadliwym wykonaniu konkretnie mojego egzemplarza. Po prostu kontroler jakości w LUK'u chyba wyszedł na fajkę i trafiło na mnie :)

: 2018-03-03, 19:25
autor: 16vg60
Hej,pora na małego aktuala ;),z okazji ze eRS po dwóch miesiącach stania wyjechał o własnych silach ;-)



Miałem robić jednomas na bazie koła z audi s2 20v, docisk na podwójnym słoneczku z vw 2.5tdi i spieka ,ale koło zamachowego problem zdybac ,do tego trzeba wieniec pod czujnik przekladac ,toczyc ,wywazac itd.,za duzo jebania
czas upływał , wkur... sie i zostawiłem tak jak było ,tym bardziej ze sprzęgło było nowe ...

docisk i kolo zabieliłem,a tarcze obiłem kevlarem z LUKa,mocy w tym sezonie na pewno nie będę podnosił,donutsów tez nie nap... :mrgreen: ,wiec jakos do zimy przekulam
Obrazek[/url]
Obrazek


w międzyczasie wykorzystałem okazje ze skrzynia wytargana i zrobiłem sobie DP z kwasa,co by zakończyć w 100% układ wydechowy :)

troszke materialu
Obrazek

spasowałem na samochodzie,pocheftalem
Obrazek

i obspawane przez znajomego ,obudowy katów zostawiłem dla picu ;-)
Obrazek
Obrazek

różnica w porównaniu do ori spora ,teraz prekaty i katy juz nie beda trzymac ,a i srednice większe

za flanszą 3,25",dalej 3" i na samym koncu przechodzi w 2,5" ,gdzie pozniej dwie rury schodza spowrotem w 3" :)


dodatkowo ,zregenerowalem wybierak ,kasete i wpadło nowe łożysko,wysprzeglik,uszczelniacz na wał,polakierowałem skrzynie i wymyłem wsio , co by "przyjemnie" sie składało :lol:
Obrazek
Obrazek
Obrazek


na auto

Obrazek
Obrazek

i juz w domku
Obrazek


musze jeszcze wyslac ECU na usuniecie tylnych sond i calego badziewia i wgranie "dopalaczy " :lol:

a tak teraz mruczy :-P ,jak stopnieje ten jeb... snieg to ponapi... i nagra sie cos lepszego :mrgreen:
https://www.youtube.com/watch?v=zEUowAJL4qI


Pozdr.