Strona 30 z 67

: 2015-05-24, 20:59
autor: SID
Niestety na 321mm koniec.
Pod 330mm nie zrobisz adapteru i nie ma tarcz a 345mm zacisk juz nie obejmie

: 2015-05-24, 22:16
autor: RoberToo
dzięki SID za pomoc :)

: 2015-06-16, 22:46
autor: bialas11
kilka pytań odnośnie 6-tłoka w s4 b5

tarcze od mla 345mm mają inny otwór centrujący, trzeba coś z tym robić?
(nie mam tarcz w ręku jeszcze i nie mam jak porównać)

klocki od czego zastosować? (touareg? cayenne?)

przewody od sida 45cm ?

idzie dostać same gumki bez tłoczków?

z góry dzieki

: 2015-06-16, 23:28
autor: Rydel
tarcze muszą mieć otwór centrujący powiększony o 1 mm. klocki są spoko oryginały od tych zacisków, sam jeżdżę i są ok i to chyba brembo. przewody od rs4 b7 są u sida a gumki nie wiem ale sid miał kiedyś jakieś zestawy do tego

: 2015-06-16, 23:42
autor: bialas11
ok dzięki za info
gumki już znalazłem autofren D4-745 jak by ktoś szukał

tylko z tymi klockami jest tak że jedne są duże a drugie są mniejsze i nie wiem od czego brać

: 2015-06-19, 23:09
autor: krzzaj5
biez mniejsze od tarczy 330mm pod 17....te pod 18 sa w sam raz ale do tarczy 350mm przy 345mm zbieraja troche poza zakres

: 2015-07-02, 16:11
autor: nitro20
Witam,

Panowie czy coś takiego podejdzie do S4 B5 ?

Zestaw zaciskiów 18Z 6tłoczkowy.

Tarcze 345mm gładkie OZ z mercedesa ML z roztoczonym otworem centrującym o 0,8mm

Specjalne śruby montażowe

Zestaw P&P w a4 b6/b7 i z tego co wiem a3 8P., a czy do B5 pasuję, czy potrzebne adaptery ?

http://i.imgur.com/lsMopVA.jpg

http://i.imgur.com/O5olmTM.jpg

: 2015-07-02, 19:16
autor: krzzaj5
nitro20 pisze:Witam,

Panowie czy coś takiego podejdzie do S4 B5 ?

Zestaw zaciskiów 18Z 6tłoczkowy.

Tarcze 345mm gładkie OZ z mercedesa ML z roztoczonym otworem centrującym o 0,8mm

Specjalne śruby montażowe

Zestaw P&P w a4 b6/b7 i z tego co wiem a3 8P., a czy do B5 pasuję, czy potrzebne adaptery ?

http://i.imgur.com/lsMopVA.jpg

http://i.imgur.com/O5olmTM.jpg







pasi jedynie trzeba delikatnie zwrotnice liznac w 2 miejscach o 3-4mm...jak zalozysz tarcze bedziesz wiedzial co i jak

: 2015-07-02, 21:12
autor: nitro20
Rozumiem, że dobrze było by dokupić do tego przewody w oplocie i mam kompletny zestaw na przód ?

Które przewody od SIDa musze do tego dobrać ?

: 2015-07-02, 21:36
autor: luk448
A czy sam zacisk w tym przypadku bedzie w osi co do tarczy?Bo np przy 17ZrZl trzeba lekko splanowac uszy zacisku o 1,25 mm od wewnatrz tak by zacisk byl w osi.Pytanie czy przy 18 Zr Zl jest tak samo czy nie?Zwrotnice to fakt trzeba diaksem liznac ale to kosmetyka.Przewody od Andrzeja bierz Hela.

: 2015-07-02, 22:10
autor: nitro20
http://sidmotorsport.pl/pl/hamulce/1071 ... l-uni.html

Ok juz wszystko wiem odnośnie przewodów bede musiał sie do SiDa odezwać.

: 2015-07-02, 23:18
autor: SID
bierz przewody o długośći 45cm

: 2015-07-03, 12:38
autor: luk448
SID, a uszy zaciskow tez trzeba planowac w przypadku 18 ZR Zl?

: 2015-07-03, 12:45
autor: SID
nie

: 2015-07-03, 12:50
autor: nitro20
Ok SID zamówiłem przewody.

Czy potrzebuję jeszcze czegoś, żeby to za pierwszym razem zmontować, nie chciałbym utknąć przez jakąś pierdołę, tylko siadam ściągam stare zakładam nowe.
Mam tak:
-Zaciski 18zr i 18zl po regeneracji (uszczelnienie, odpowietrzniki)

- Nowe tarcze 345mm gładkie OZ z mercedesa ML z roztoczonym otworem centrującym o 0,8mm

- używane klocki hamulcowe

- płyn hamulcowy 1l ATE SL6 DOT 4

- specjalne śruby montażowe

- od Ciebie dojdą przewody hamulcowe HEL

Coś jeszcze ? Albo o czymś powinienem wiedzieć przy montażu, dzięki za pomoc.

Myślę, że to będzie też przydatne info dla kolejnych, którzy będą robić to samo, co prawda o tym było już w temacie, ale chyba ani razu tak spisane w jednym miejscu.

Warto do nich założyć kierownice powietrza z Phaeton ?