Audi s4 5.0 tfsi
hehe, to moze jednak zdąże ze swoim audi :)Nikolas pisze:Szczerze - już wole przegrać łychę, ale zrobić auto hi-end,a to niestety kosztuje. Cały świat ma powiedzieć WoW pod każdym względem, od osiagow po stylistykę. Myśle ze w czerwcu zacznie się ubierania auta.
co prawda ja to szukam złomiastych gratów na ebaju i allegro za 1/4 ceny budzet mam 5x mniejszy ale tez mam taki plan :)
nie ma sie co spieszyć, lepiej zrobić dokłądnie i powoli i wszystko przemysleć
u mnie sie tak prace slimaczą że dzięki temu kupiłem nowy silnik i skrzynie
myslałem że forum lezy od 2 miesiecy wiec mam zaległości :)
Wiesz  teraz to Cię doskonale rozumiem. Oczywiście trochę wstyd przed ludźmi z rf ze tyle to trwa, ale to wkoncu auto robisz dla siebie a nie dla innych i pośpiech przy takich projektach nie jest wskazany. Do tego nawet przy mniejszym budżecie pochłania to mnóstwo środków, a jak wiadomo nie jesteśmy chłopakami z Dragtimes czy tez arabusami siedzacymi na ropie... 
W moim przypadku, po wczorajszej rozmowie z Adamem, doszliśmy do wniosku ze jak teraz zaczniemy ubierać auto to w pełni gotowe będzie na maj - to tak realnie... Do tego testy itd :/ Wiec pomimo najlepszych chęci nie da sie tego ogarnąć tak jak bym chciał. Nie da sie zamknąć kilku firm tuningowych na kilka miesięcy żeby zajęli sie tylko moim projektem, bo na mnie poprostu nie zarobią 1/10 tego co normalnie. Same wiazki, ustawienie wszystkiego i sprawdzenie, zbudowanie od nowa całego środka łącznie z deska, obszycie, karbon, wykonanie maski z garbem pod ustawiony motor, zrobienie wydechu, Coopera, doloty, mody i multum innych pierdol... Wiec teraz siedzę cicho i nic nie mówię, a jak juz bedą efekty to będzie głośno... I w dupie z innymi, niech gadają, a i tak efekt końcowy choć i pózniej niż zakładano ale wyjedzie i zmiazdzy cyce i ukreci suty - jak to sie mówi na rf
			
			
									
						
										
						W moim przypadku, po wczorajszej rozmowie z Adamem, doszliśmy do wniosku ze jak teraz zaczniemy ubierać auto to w pełni gotowe będzie na maj - to tak realnie... Do tego testy itd :/ Wiec pomimo najlepszych chęci nie da sie tego ogarnąć tak jak bym chciał. Nie da sie zamknąć kilku firm tuningowych na kilka miesięcy żeby zajęli sie tylko moim projektem, bo na mnie poprostu nie zarobią 1/10 tego co normalnie. Same wiazki, ustawienie wszystkiego i sprawdzenie, zbudowanie od nowa całego środka łącznie z deska, obszycie, karbon, wykonanie maski z garbem pod ustawiony motor, zrobienie wydechu, Coopera, doloty, mody i multum innych pierdol... Wiec teraz siedzę cicho i nic nie mówię, a jak juz bedą efekty to będzie głośno... I w dupie z innymi, niech gadają, a i tak efekt końcowy choć i pózniej niż zakładano ale wyjedzie i zmiazdzy cyce i ukreci suty - jak to sie mówi na rf

dokładnie tak to wygląda... ale ma to swoje plusy, bo bedzie wszystko lepiej przemyslane, wiele koncepcji sie zmieni jeszcze.. na spokojnieNikolas pisze:Nie da sie zamknąć kilku firm tuningowych na kilka miesięcy żeby zajęli sie tylko moim projektem, bo na mnie poprostu nie zarobią 1/10 tego co normalnie
kwestia inna, że nie mozna na raz wysrać nie wiem np. 20 tys PLN tez ma znaczenie jak sie wolniej robi to sie te koszty powoli rozkładają w czasie
zresztą o czym tu mówić, czasem mniejsze zmiany typu zmiana turbin trwają latami... a tu jest budowa od podstaw auta na całkiem innych podzespołach niz było w serii
btw ja tez musiałem pociać bude pod skrzynie, jak ktoś jeszcze nie widział to zrobiłem apdejta - link w podpisie
kiedyś kolega wrzucał fote auta z klatką i z 4 kubełkami
http://img810.imageshack.us/img810/5792/klatkar.jpg
natknąłem się na podobny projekt na speedhuntersach:
http://speedhunters.com/archive/2011/07 ... eeper.aspx
moze to bedzie jakas inspiracja :)
			
			
									
						
										
						http://img810.imageshack.us/img810/5792/klatkar.jpg
natknąłem się na podobny projekt na speedhuntersach:
http://speedhunters.com/archive/2011/07 ... eeper.aspx
moze to bedzie jakas inspiracja :)





 600kg to w cenzura grubo
  600kg to w cenzura grubo