Strona 30 z 35
: 2017-11-21, 23:01
autor: VinCe
AdrianBit pisze:Obrazek
co to za felgi z tego daily car'u
RH ZW6 po mojemu
: 2017-11-22, 01:02
autor: ludipl
Ale ładna!
: 2017-11-23, 21:02
autor: quattrobokiem
Co tam za silniczek w czarnej b5 masz
: 2017-11-23, 21:05
autor: Savo
: 2017-11-23, 21:34
autor: 16vg60
Zrób te ostatnie " szlify" jak najszybciej i na glebe z suka

: 2017-11-23, 21:38
autor: Savo
Hehe też juz nie moge sie doczekac, nieukrywam że tak bedzie do zabawy... do bujania sie wleci cos w 20"
: 2017-11-25, 14:15
autor: RoberToo
ale ten znaczek na klapie rs4 to za wysoko jest - nie wygląda to dobrze.
: 2017-11-25, 15:56
autor: daniel.c
W sedanach znaczek s4 (ten nowszy) chyba tak był oryginalnie. W avantach był niżej.
: 2017-11-26, 09:54
autor: michałswd
Gratulacje wozu
Pomysl nad zaspawaniem zamka w blendzie rejestracji
zrobiłem tak kiedys u siebie wyglada to dużo lepiej
(nad szyba była lotka po malych rzezbach pasowała idealnie)

: 2017-12-17, 13:12
autor: Savo
Czesc Wszystkim
Naprawde jesli chodzi o tył auta myślałem sporo czasu . Czy zostawic ori klape us bo przeciez taka miałem, patrzyłe jak to wyglada z połączeniem sedan plus body rs , myslałem moze zostawic ori polift , pozniej przemyslalem temat lekkiego skrocenia ale z zachowaniem dziurki na zamek i tez robiac na gładko . Doszłęm do takiego wniosku ze tak dla mnie bedzie najlepiej i jestem z tego zadowolony . Czyli tyl skrocenia klapy pod prywatna blache i zostawienia zamka zeby zachowac w miare oryginalnosc - w cudzyslowiu oczywiscie . Do tego obowiazkiem bylo zachowanie lini prostej zderzak z nadkolami bo widziałem sporo spapranych zderzakow, nawet mozna sie przyjzec moim zdaniem najładniejszej Audi body rs4 z Hanover ze niedociagneli tych łączen . Kolejna mysla była długosc zderzaka w tył, czy zachowac długosc z poliftowej eski czy tez duzy parapet z ori rs4. Wniosek był taki zeby nie wydłuzac dupy i zostalismy przy eskowym. Kolejnym punktem były znaczki . Znaczek rs4 jaest w prawie idealnym miejscu pniewaz w sedanach jest na poziomie wstecznego a w avancie nizej. Niestety trzeba go troszke posunac w lewo ale to jest kosmetyka ... tez nie wiem ile bedzie na klapie bo moze zniknie
I ostatnim obowiazkowym rowniez nowym elementem na Aucie jest tylny znaczek Audi . Jak wszystko nowe z zewnatrz to znaczek tez :)
Takze jezeli o tył auta jestem mega zadowolony bo spelnil sie moj plan , teraz tylko auto w dol i bedzie ciekawie. Co do przodu tez jest zajebiscie bo zostalo wszystko z fmickiem , halogeny kratki , spryski i tak dalej. Kwestia jeszcze była mysli zrobienia zderzaka na gładko ale odpusciłem i tez z tego jestem zadowolony. Takze moge teraz powiedziec ostatecznie ze zadnych wiekszych zmian z zewnatrz przy aucie nie bedzie ! Tylko jakies naprawde dobre koło w 20"
[ Dodano: 2017-12-17, 13:12 ]
Sa i zdjecia
: 2017-12-17, 13:27
autor: SID
dawaj bo piękne, widziałem
: 2017-12-17, 14:30
autor: Savo
: 2017-12-17, 14:49
autor: YoGi
Kurw.... MEGA KOT! jeszcze moc Dobrzańskiego ewentualnie Hanover i komplet, osobiście nic więcej w życiu od samochodu bym nie chciał

: 2017-12-17, 14:59
autor: Savo
Dziekuje
Nieukrywam ze dojdzie do prawidlowego zakonczenia projektu we wnetrzu . Mianowicie drewno idzie do lamusa . Rozmyslam nad piano black lub carbon z rs4 . Kierownica i galka w alkantarze jak i podsyfitka . I wszystko bedzie skonczone . A moc ? Poczekamy az turbinki umra
[ Dodano: 2017-12-17, 14:59 ]
A co do Hanover to zawsze byl dla mnie przykladem.
: 2017-12-17, 15:52
autor: Papol
No jesr lrzehuj ... wystarczy 500