Strona 30 z 34
: 2016-10-25, 21:59
autor: SID
do 8-tłoka zakładasz rotory gładkie z VW Phaeton i są p&p
: 2016-10-26, 06:06
autor: Jachyr
SID pisze:do 8-tłoka zakładasz rotory gładkie z VW Phaeton i są p&p
Ty zawsze dasz zagadke...:) wszystko bylo by git przy 8 tlok gdyby nie ten dystans... Przy tym Et jest idealnie rowno z nadkolami z dystansem bedzie juz napewno wystawac..:/
: 2016-10-27, 16:31
autor: Papol
SID pisze:do 8-tłoka zakładasz rotory gładkie z VW Phaeton i są p&p
NIE DOKONCA.. nie podejda ..
: 2016-10-27, 19:28
autor: emilzizi
Papol pisze:SID pisze:do 8-tłoka zakładasz rotory gładkie z VW Phaeton i są p&p
NIE DOKONCA.. nie podejda ..
Coś więcej?
: 2016-10-27, 22:39
autor: sztybor
Jachyr mi wystaje kolo.. .5 cm.. ale wystaje.. co prawda nie mam dystasnu tylko felge et29.. ale tego zupełnie nie widac... :)
: 2016-10-28, 06:58
autor: Jachyr
Marcin tylko ty nie masz gwintu i auta opuszczone dosc mocno i nie dobija przy skreconych kolach. Zostaje przy 6 tloku i 345 mysle ze da to rade

: 2016-10-28, 09:11
autor: Rydel
jak się ścigasz i masz kilka hamowań z 200 kmh to nie zagrzejesz sześciotłokowych hamulców. Pedał może nie będzie już super twardy, ale będą dobrze działać.
Ja wiem, że się je da zagrzać, ale mam wrażenie, że zagrzewanie tych hamulców, tak żeby w ogóle nie działały jest trochę na siłę, bo jednak te samochody to dla Jachyra i mnie daily i jak nie kupi się jakiś rozjebanych zacisków po którymś malowaniu, to działają dobrze.
Dodatkowo zmiana tych zacisków sprawiła, że w pierwsze miesiące były już pogięte tarcze i zastanawiałem się czy to po prostu nie kwestia tego, że te zwrotnice/piasty czy łożyska nie są przystosowane do takiej siły hamowania i źle to znoszą.
: 2016-10-28, 10:06
autor: nitro20
Ważne, żeby tył hamował, zdejmuję to jednak sporo z przodu i wtedy 6 tłok zupełnie Ci wystarczy.
Jak tył leży to i 8 tłok zabijesz.
: 2016-10-28, 11:10
autor: Jachyr
Z tylu mam ori Hebel Rs4 312mm wiec ma co hamowac. Tylko przod musze wsadzic troche wiekszy mysle ze bedzie ok.
: 2016-10-28, 11:15
autor: sztybor
Jachyr ja mam 100 koni mniej i z tylu 330... Nie zaluj na tyl, dobrze ci mowi nitro.. stracisz balans jak wrzucic taki duzy na przod a tyl tylko 312... :P
: 2016-10-28, 11:25
autor: Jachyr
Ale masz tez duzo nowszy woz. Tu na forum wiekszosc ludzi wlkada i lata na 300 mm tyl na adapterach i wystarcza w zupelnosci. Wiec ori 312 z Rs4 jest tym bardziej wystarczajace. I duzej roznicy nie bedzie z przodu 345mm. Balans jest dobry bo dupa nie ucieka przy ostrym hamowaniu. Wiec bedzie ok napewno.
: 2016-10-28, 11:51
autor: sztybor
Twoj wybor.. :P ja zmienialem z 320/300 na 345/330.. jakbym wkladal na przod 356 lub 360 znowu bym myslal co wrzucic na tyl..
jak juz nie trafia do Ciebie arugument techniczny, to pomysl jak duzo lepiej wyglada w twojej OZ wiekszy hebel... to 312 pewnie sie zlewa z piastą :P :D
: 2016-10-28, 12:13
autor: Papol
Na przodzie mam 365 na 8tloku tyl 312 z ers i nie ma problemow... auto zatrzymuje sie stabilnie i lekko...
: 2016-10-28, 12:44
autor: sztybor
hehe no dobra, nie znam sie w takim razie ;) pozostancie przy swoich 312.. moze poprostu b5 to taka lekka buda ze to nie ma znaczenia... heh
to rsowe 312 chociaz wentylowane jest?
: 2016-10-28, 13:08
autor: Bieniek
Ja mam 300 z tyłu i załuję.
Zakładaj większe.