: 2014-10-16, 09:30
				
				ale koza wysoooooko stoi  heble przód super jak alus się rozleci to na tarczy można latać :D
  heble przód super jak alus się rozleci to na tarczy można latać :D
			 heble przód super jak alus się rozleci to na tarczy można latać :D
  heble przód super jak alus się rozleci to na tarczy można latać :DForum miłośników marki Audi
https://www.sportaudi.pl/
 heble przód super jak alus się rozleci to na tarczy można latać :D
  heble przód super jak alus się rozleci to na tarczy można latać :Dżartowałem z tym puszczeniem kiery ;) po prostu wyprzedziłem na przeciwko policji, na podwójnej ciągłej, tuż przed zakrętem...buba pisze:nie podniecaj się tak tylko trzymaj fajere bo te auta to zdradliwe suki
 no ale ja nie znam terenu a przecież muszę jakoś "pokwitować odbiór" furki :D
 no ale ja nie znam terenu a przecież muszę jakoś "pokwitować odbiór" furki :D 
 nosb pisze:Uwazajcie na niego bo glupie toto. Zabic mnie chcial :D
 
 Jeszcze nigdy nie czytałem żeby komuś pierdolnął dół albo napęd, albo skrzynia przy 400+, a multum reszty mam wymienione, więc na prawdę...Flyer pisze:dół silnika, napęd - w skrócie.kenpachi pisze:Co ma mocniejsze?aw69 pisze:Tylko ze RS4 ma wszysyko mocniejsze, podniosles moc o 150 KM ponad serie w 14 letnim aucie, musisz byc swiadom ze ryzyko awari jest wieksze. Ale widze ze to do Ciebie nie dociera.
ładnie jedzie - ja bym chyba na świeżych głowicach dał mu trochę czasu... ale ja się nie znam
 
  
  
  
 Wygląda to niesamowicie :) jak zedrę gumy, będę mógł jechać na tarczach ;-p są rozmiaru kól forda focusa ;-pqlas1 pisze:Heble ciasnoo :)
bracus pisze:heh z daleka to pewnie jak spinner wygląda :)
ja tylko współczuje czyszczenia felg po mocnej zabawie na mieście
 
 ZanotowanoRooS pisze:bracus pisze:...
ja tylko współczuje czyszczenia felg po mocnej zabawie na mieście
Jest na to rada, ATE CERAMIC misiu kolorowy :) Bo prawdziwy mężczyzna nie ściera kurzu...
http://www.e-autonaprawa.pl/artykuly/29 ... kurzu.html
 
 Tak jak Nosb powiedziałBarton66 pisze:ale koza wysoooooko stoiheble przód super jak alus się rozleci to na tarczy można latać :D
 
 Nosb nieźle wymiótł z tymi hamulcami. Załatwił mi mega oszczędność i super moc hamowania za prawie pół ceny. No i wygląda to kozacko :DRooS pisze:Ciężarki Slim i będzie lux, dobra robota i pomysł nosb.

Hm... nawet seryjny silnik o mocy 265PS kiedyś skończy swój żywot. To chyba logiczne. Nie twierdzę, że motor się skończy po 5000km przy setupie 400+. Wiadomo, że nie [jeśli jest sprawny].kenpachi pisze:Jeszcze nigdy nie czytałem żeby komuś pierdolnął dół albo napęd, albo skrzynia przy 400+, a multum reszty mam wymienione, więc na prawdę...
Wręcz przeciwnie jest mnóstwo informacji o tolerancji silnika S4 B5 oraz napędu quattro... więc bardziej brzmi dla mnie to jak w pewnym sensie "polisa ubezpieczeniowa".
Wielcem ciekaw, czy takie info dostają użytkownicy wypierdalający dwa razy więcej kasy niż ja na stejdż... Mnie wszystko kosztowało grubo ponad 30 tysi plus samochód. Na prawdę nie oszczędzałem na tym projekcie i dbam o niego jak o cacko. Wymieniłem wszystko co mogłem. Także stąd moje dośc cyniczne pytanie...
 
 
Ja akurat z tych bardzo analitycznych (być może z racji zawodu). Niektórzy maja umysł ścisły inni "artystyczny". Ja jestem ścisły, mam publikacje naukowe z zakresu fizyki i informatyki. Jak czegoś nie wiem, to nie piszę...Flyer pisze:Hm... nawet seryjny silnik o mocy 265PS kiedyś skończy swój żywot. To chyba logiczne. Nie twierdzę, że motor się skończy po 5000km przy setupie 400+. Wiadomo, że nie [jeśli jest sprawny].kenpachi pisze:Jeszcze nigdy nie czytałem żeby komuś pierdolnął dół albo napęd, albo skrzynia przy 400+, a multum reszty mam wymienione, więc na prawdę...
Wręcz przeciwnie jest mnóstwo informacji o tolerancji silnika S4 B5 oraz napędu quattro... więc bardziej brzmi dla mnie to jak w pewnym sensie "polisa ubezpieczeniowa".
Wielcem ciekaw, czy takie info dostają użytkownicy wypierdalający dwa razy więcej kasy niż ja na stejdż... Mnie wszystko kosztowało grubo ponad 30 tysi plus samochód. Na prawdę nie oszczędzałem na tym projekcie i dbam o niego jak o cacko. Wymieniłem wszystko co mogłem. Także stąd moje dośc cyniczne pytanie...
...a propos awarii - to mało czytałeś tematów na tym forum
Podwyższyłeś moc prawie o 100%, więc ryzyko, że wysra się półoś, dyfer, czy skrzynia/wał jest dużo wyższe. Kiedyś na pewno coś się skończy, urwie, ukręci.
A co do dołu silnika - będzie się po prostu dużo szybciej zużywał, ale to zależy od tego co z tym autem będziesz robił.
No... to koniec pisania oczywistych oczywistości
Tarcza 360 z zaciskami od a8 dwutloczkowymi. Powierzchnia odcisku ryzykowalbym stwierdzenie większa od 6-tlocznowego brembo na 345... Mam nadzieje ze pomocne. W razie pytań wal do Nosba. Hamuje zajebiscie... A i temperatura szybciej sie rozchodzi...Rydel pisze:jaka to jest tarcza i zacisk? wiem że to jest w temacie ale zanim to znajdę to chyba się zestarzeję a widzę że nie ma spiny z odpowiedziami
Ostatnio u Witka padł rekord. Życzę 470+ i porządnego niuta :)Flyer pisze:Moje w czwartek jedzie na strojenie do Witka :)
Nie mam pojęcia jak ale Nosb ma patent. Normalnie nie wejdzie, ale Daniel potrafi ;)RRyb pisze:i weszły te hamulce pod 17"?
 
  
 
Stolyca PanieSource pisze:lusterka ci ktoś opierdzielił?


 Popiolke juz mam jakas dobra/cala to Ci podrzuce przy okazji bo tamta zmacalem pierwsza w zasiegu wzroku :)
   Popiolke juz mam jakas dobra/cala to Ci podrzuce przy okazji bo tamta zmacalem pierwsza w zasiegu wzroku :)