Strona 29 z 32
					
				
				: 2012-08-03, 13:34
				autor: aw69
				a tylko 1 km doszedł a trochę zmieniliście 

czy ja o czymś nie wiem ? Bo z tego co mi wiadomo to wóz został tylko naprawiony, włożony drugi dół z AGB świeższego, wyremontowane głowice i poskładane wszystko na nowych panewkach uszczelkach itp. więcej żadne mody nie zostały dokonane.
 
			
					
				
				: 2012-08-03, 13:43
				autor: kosiniak
				ja mysle ze byly skoro Bolo tak mowi  

  zaraz jeszcze jeden sie znajdzie i znowu beda rozkminy i tworzenie historii, wiem ze to boli Panowie, ale co ja na to moge poradzic? 
[ Dodano: 2012-08-03, 13:58 ]
bolo-s4 pisze:Kosi pamiętasz to też s4 i to samo zrobione  
 
 
 
Prosze klamczuszku, jak to jest to samo, to czarne jest biale!
bolo-s4 pisze:Tak ogólnie to wszystko robię sam
Tak jak pisałem wcześniej graty jak u większości ostatnich projektów
Tylko zmieniony kolektor z rsa z przepustnicą  i przepływką i wylotowy spawany z kwasówki  ,listwwa paliwowa przerobiona z eski pod kolektor rsa no i odprężony silnik już to robiłem wcześniej ale miałem żle obrobione głowice i dlatego nie było mocy
czyli sie nie mylilem ze byl kompletny dolot ze ssacym z rs4 i wydechowe custom! Taka sama to zrobiles dla Radka+ wydechowe czyli lepszy setup i jakos nie zblizyliscie sie do mnie nawet troche bo wam przy 8st mniej zabraklo 35ps!
 
			
					
				
				: 2012-08-03, 15:17
				autor: RADEK1985
				to ile miałes stopni w kolektorze ssacym przy max obciazeniu ?? 40. C ???
			 
			
					
				
				: 2012-08-03, 15:52
				autor: Flyer
				Raz sie spinacie o czasy, innym razem o moce... to w koncu co sie bardziej liczy ? 

 
			
					
				
				: 2012-08-03, 15:56
				autor: buba
				Technika się liczy (chociaż obwód też)  

 
			
					
				
				: 2012-08-03, 16:09
				autor: aw69
				to ile miałes stopni w kolektorze ssacym przy max obciazeniu ?? 40. C ???
500 kuurwa  

 
			
					
				
				: 2012-08-03, 17:06
				autor: kosiniak
				Flyer pisze:Raz sie spinacie o czasy, innym razem o moce... to w koncu co sie bardziej liczy ? 

 
chyba nie bardzo rozumiesz albo nie wiesz, ale chlopaki zrobili audi, ktore mialo byc mocniejsze niz moje, takie bylo zalozenie dlatego m.in wjechaly tez kolektory wydechowe i tak jakos wyszlo ze okazalo sie ze brakuje im 33ps, tym razem juz 35ps. Wtedy Bolo wypala ze on na takim setupie jak ja mial 520ps, co tez jest nieprawda bo na takim jak ja mial 454ps, dopiero po zmianie dolotu przekroczyl 500ps a zmianie 040 na 044, 520ps. Nie bardzo rozumiem po co to sciemy? a co do tego czy sie licza czasy czy moc? to jak nie ma drugiego, to pierwszego tymbardziej! 

 
			
					
				
				: 2012-08-03, 17:10
				autor: RADEK1985
				Widze ze nie kwapisz sie do odpowiedzi na moje pytanie a wiec dziekuje i dowidzenia
			 
			
					
				
				: 2012-08-03, 17:13
				autor: kosiniak
				jak bede mial 40st. to wyjdzie z 530ps :)
			 
			
					
				
				: 2012-08-03, 21:05
				autor: zabba88
				trzeba bylo walic gasnica w IC i go zamrozic podczas strojenia:) Uzyskalibyscie mniejsza temp. w dolocie
			 
			
					
				
				: 2012-08-03, 21:49
				autor: LCQ
				generalnie to CryO2 na Icooler i układ dolotowy to moim zdaniem dobra inwestycja w Bit  

 (która S4/RS4 w PL posiada? bo ja nie widziałem ;)), gratulacje nowej mocy, chodź ten zakup silnika za tysiaka? i kto tu nie lubi przepłacać  Kosi co? 
 
 
pozdro
 
			
					
				
				: 2012-08-03, 22:44
				autor: kosiniak
				LCQ pisze:i kto tu nie lubi przepłacać Kosi co?  
generalnie to chcialem sam kolektor z allroada, doplacilem 1000 i dostalem caly motor :)
 
			
					
				
				: 2012-08-03, 22:54
				autor: Z0_RS2
				kosiniak pisze:generalnie to chcialem sam kolektor z allroada, doplacilem 1000 i dostalem caly motor :)
To dobra promocja !! może jak byś dopłacił drugiego tysiaka dostał byś całą furę  
 
  
 
			
					
				
				: 2012-08-03, 23:25
				autor: kosiniak
				nie bylo :)
			 
			
					
				
				: 2012-08-03, 23:37
				autor: Zaleczeq
				Startujesz Kosi  na night power w Łomży ??  
