Strona 27 z 67
					
				
				: 2014-11-03, 23:15
				autor: rwtnt
				dużo $$ i tyle :)
			 
			
					
				
				: 2014-11-26, 18:32
				autor: kfasik
				Wymieniłem dzisiaj klocki na Ate Ceramic (6-tłok 17") i muszę powiedzieć, że różnica w hamowaniu jest naprawdę spora. Nie dość, że auto mocniej, to i równiej hamuje. Poza tym na chwilę obecną nie odnotowałem zjawiska przegrzanych hamulców. 
Ja też z dużą dozą dystansu podchodziłem do ceramiki, ale teraz z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że naprawdę warto!!!
			 
			
					
				
				: 2015-02-04, 20:56
				autor: Rydel
				nie wiem czy tutaj ale ciekawość mnie zżera - jak to jest z tymi adapterami na tył do S4 B5 co są na sklepie u Sida? Konkretnie to interesuje mnie czy jest jakiś problem z linką od ręcznego, bo jeżeli nie, to przy wymianie tarcz na tyle po prostu wsadziłbym większe.
			 
			
					
				
				: 2015-02-04, 23:20
				autor: gowor86
				Ja zakładałem zaciski i tarcze 300 z s4 b6 i moja linka z przed lifta była za krótka więc posiedziałem w robocie na różnych programach i dobrałem linkę  
Teraz jest idealnie   

 
			
					
				
				: 2015-02-05, 00:23
				autor: Rydel
				to ta od Sida powinna być już dobra pewnie. Dzięki za odpowiedź  

 
			
					
				
				: 2015-02-05, 15:23
				autor: Gracjan
				gowor86 pisze:Ja zakładałem zaciski i tarcze 300 z s4 b6 i moja linka z przed lifta była za krótka więc posiedziałem w robocie na różnych programach i dobrałem linkę  
Teraz jest idealnie   

 
Chce wsadzić taki sam komplet na tył na zaciskach z S4 B6, dużo za krótka ori linka z przedlifta? Z czego wsadziłeś linkę?
 
			
					
				
				: 2015-02-05, 15:43
				autor: gowor86
				Gracjan linka wraz z pancerzem była za krótka jakieś 2cm.
Wrócę z pracy to zobaczę dokładne numery linek.
			 
			
					
				
				: 2015-02-05, 21:53
				autor: LCQ
				u mnie była spoko, zastosowałem fajny patent podwójnej sprężyny i odbijało bardzo dobrze, a ręczny żyleta  

 
			
					
				
				: 2015-02-05, 22:38
				autor: siwydh
				LCQ,  chyba jak mi sprzedałeś auto to już patent nie działał :D ręczny ledwo hamował na jedno koło klocki nie odbijały ścierało się nierównomiernie nie licząc to że zaciski są zapieczone i linka najprawdopodobniej tez . 
Na 100% dłuższa linka musi być .
			 
			
					
				
				: 2015-02-05, 23:26
				autor: Rydel
				ja widziałem jak Siwy nogą przez podłogę hamował raz więc potwierdzone info
			 
			
					
				
				: 2015-02-05, 23:32
				autor: LCQ
				siwydh pisze:LCQ,  chyba jak mi sprzedałeś auto to już patent nie działał :D ręczny ledwo hamował na jedno koło klocki nie odbijały ścierało się nierównomiernie nie licząc to że zaciski są zapieczone i linka najprawdopodobniej tez . 
Na 100% dłuższa linka musi być .
jak użytkowałem to było ok, widocznie międzyczasie coś się zdupiło, cóż przynajmiej zrobiłeś sobie teraz i masz dobrze heh  
 
Rydel pisze:ja widziałem jak Siwy nogą przez podłogę hamował raz więc potwierdzone info
to musiało być straszne  
 
  
 
			
					
				
				: 2015-02-06, 00:20
				autor: siwydh
				trzeba ciagle tuningować takie auto :D
			 
			
					
				
				: 2015-02-07, 12:29
				autor: luk448
				A pytaliscie w Auto linka czy dorobia linke na zamówienie?Mysle ze ogarną
http://www.autolinka.com.pl/linki-do-po ... ferta.html 
			
					
				
				: 2015-02-07, 14:53
				autor: buba
				dorobienie linki ok 150/szt
			 
			
					
				
				: 2015-02-07, 15:32
				autor: gowor86
				można dorobić ale ja proponuję linkę ATE o numerach  24.3727-0155.2 
linka jest od zwykłej a4 b5 napęd na przód.
wystarczy przełożyć tulejkę ta co wchodzi w tylni wahacz i jest bajka