Strona 27 z 74
					
				
				: 2012-04-20, 23:31
				autor: nosb
				Lag pojecie wzgledne.  Jednak k03 a k04 roznica jest kolosalna : flyerolotem sie pomyka bardzo fajnie , w mojej juz jednak czuc braki na dole... dopiero przy3k cos sie zaczyna dziac. GT28 pewnie 4k sie obudza... Ale jak jzu wstana to nie ma lipy i opierdalanja sje :) 
K03 , 320 ps po sofcie w S4 jest megaelastyczne i szybkie stosunkowo bo na swiatlach 99% aut nie ma startu taka prawda. k04 chwile dluzej pompuja. nie ma to tamto. najlepiej to wszystko widac na wyzszych biegach od trojki powiedzmy. jest wiele filmikow tez na necie ( gdzies widzialem 3xs4 na rozncyh turbawkach : ko3 , ko4 rs4 i ko4 rs6  startujace z razem z danego biegu i predkosci obrotowej )
http://www.youtube.com/watch?v=JAWaJbb9Dx4 jak dla mnie moze byc taki lag : w 1,8T mialem podobnie bylo ok :) W sumie wstaje niewiele pozniej niz k04 a mocy generuje jednak sporo wiecej. Dobra kto chce moje k04? :D
 
			
					
				
				: 2012-04-20, 23:54
				autor: LCQ
				k03 pogrzebane >330 KM daje większą frajdę w wioskach z dużą ilością zakrętów
od k04 liczą się długie proste, nie dotyczy toru  

 
			
					
				
				: 2012-04-21, 00:04
				autor: nosb
				Dobrze prawisz :) Co tu sie spuszczac ? Nie mozna miec ciastko i zjesc ciastko : albo maly lag , elastycznosc i stosunkowo male moce , albo lag i zapierdalanie :) Tzn tak ogolnie :P
			 
			
					
				
				: 2012-04-21, 01:17
				autor: sokol22
				aa tam glupoty mnie sie bardzo spodobalo jak gt28 u bola ciagnie :P a nie tak chwalice te k03  

 
			
					
				
				: 2012-04-21, 15:01
				autor: Nikolas
				Garrety są zajebiste.
			 
			
					
				
				: 2012-04-21, 18:06
				autor: Grondzi
				Ja mam k04 rs4 hybrydy i tez wstaja w okolicach 4000 i nie ma tragedii...każdy ma inne odczucia jesli chodzi o jazde...jedni lubia tak drudzy tak
			 
			
					
				
				: 2012-04-21, 18:24
				autor: Nikolas
				Moje GT28RS wstawały już przy 3700-3800 obr/min.
			 
			
					
				
				: 2012-04-21, 18:32
				autor: kosiniak
				[ Dodano: 2012-04-20, 19:56 ]
Ale Kosiniakowi najebaliśmy w temacie 

 Dobrze że już pcha tego swojego paździeża w kierunku rogatek Wawy , to nieprzeczyta hyhy
[ Dodano: 2012-04-20, 20:02 ]
O w mordę to temat SID-a 

 chłopaki wpadajcie na łychè, bo sam skończę 

_________________
o je bany! buahahaha! tez sie najebalem, ale zaraz ide spac bo musze sie o 5 wytoczyc na Bemowo!
 
			
					
				
				: 2012-04-21, 19:30
				autor: Rafalek114
				Nikolas pisze:Moje GT28RS wstawały już przy 3700-3800 obr/min.
i zapierdalala mocno ,a bedzie juz tylko lepiej  
 
 
Co do gt28rs-gt2860 czy kapke wiekszych gt2871r to jak na chwile obecna najmocniejszy wynik jaki udalo sie oficjalnie zrobic to 609km na kolektorze ssacym z s4 , wydaje mi sie ze jak by dopracowac taki set up to pod 630km szlo by dojsc . 
PS a co do gt2871r to moze dzisiaj bedzie jakis ciekawy wynik bo chyba wlasnie sie taki set up gdzies w Polsce stroi  
 
I porownywanie panewki z bb to tak jak porownywanie 18stki ze zdrowa 30stka ( ja tam wiem ktora da wiecej przyjemnosci  

 )
 
			
					
				
				: 2012-04-22, 18:08
				autor: kosiniak
				Rafalek114 pisze:PS a co do gt2871r to moze dzisiaj bedzie jakis ciekawy wynik bo chyba wlasnie sie taki set up gdzies w Polsce stroi 

 
 
 
			
					
				
				: 2012-04-23, 21:41
				autor: SID
				wadliwa częśc zakupiona, jutro wymiana ,
na zapas wziołem pompke do sprawdzania bo walenie z 8 atmosfer w wg to nei najlepszy pomysł

 
			
					
				
				: 2012-04-24, 18:08
				autor: pawlik_tcz
				LCQ pisze:Norbi pisze:Nie No wierze że padł, mówię jaki był wynik jak odjeżdżałem, a co u Bracusa kucało? Opowiadał że w drodze do Witka brał się z GTR-em i szedł 303km/h 

 
ciekawe jaki kolor bo widziałem dzisiaj pomarańczowego na tamtejszych drogach (okolice Ostrowca Ś./Kielc) z rejestracją GD :)
 
 Wychodzi na to ze ktoś kupił czarnego gtr'a on jest oklejony na pomarańczowo stał w Grand salonie w Gdańsku chyba że znowu jechał na serwis ; )
 
			
					
				
				: 2012-04-24, 18:38
				autor: Szupryk
				Tego GTR'a już nie ma w Gdańsku.
			 
			
					
				
				: 2012-04-25, 21:56
				autor: SID
				dziś wymieniłem akumulator na nowy lekki żelowy.
Waga orginalnego - 17,4 kg
waga żelowego - 6,8 kg
po zmianie i wyrzuceniu podstawki zaoszczędzone dokłanie 11,2 kg
auto odpala, ładnie trzyma napięcie mimo iż akku leżał od nowości 2 lata (kilka prób odpalania i gaszenia auta na światłach)
 
 
 
 
 
 
na dniach zmieniam serwo na to z RS4 (RS4 B5 ma inne nr i jest ręcznie modyfikowane i oznaczane, nie wiem co tam zmieniają ale bez pwodou by tego nei robili).
Pompa ham jest 25 w S4 i RS4 a ja zakłądam z R8 27 więc więcej płynu, inna modulacja i hamowanie.
Każdy RS4 ma ręcznie namalowane RS na obudowie serwa 
 
 
 

 
			
					
				
				: 2012-04-26, 07:23
				autor: 1kowal1
				ile taki aku??