RS4 limo 690 ps i niska masa 1370 kg

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Lag pojecie wzgledne. Jednak k03 a k04 roznica jest kolosalna : flyerolotem sie pomyka bardzo fajnie , w mojej juz jednak czuc braki na dole... dopiero przy3k cos sie zaczyna dziac. GT28 pewnie 4k sie obudza... Ale jak jzu wstana to nie ma lipy i opierdalanja sje :)

K03 , 320 ps po sofcie w S4 jest megaelastyczne i szybkie stosunkowo bo na swiatlach 99% aut nie ma startu taka prawda. k04 chwile dluzej pompuja. nie ma to tamto. najlepiej to wszystko widac na wyzszych biegach od trojki powiedzmy. jest wiele filmikow tez na necie ( gdzies widzialem 3xs4 na rozncyh turbawkach : ko3 , ko4 rs4 i ko4 rs6 startujace z razem z danego biegu i predkosci obrotowej )

http://www.youtube.com/watch?v=JAWaJbb9Dx4 jak dla mnie moze byc taki lag : w 1,8T mialem podobnie bylo ok :) W sumie wstaje niewiele pozniej niz k04 a mocy generuje jednak sporo wiecej. Dobra kto chce moje k04? :D
Obrazek
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

k03 pogrzebane >330 KM daje większą frajdę w wioskach z dużą ilością zakrętów
od k04 liczą się długie proste, nie dotyczy toru :mrgreen:
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Dobrze prawisz :) Co tu sie spuszczac ? Nie mozna miec ciastko i zjesc ciastko : albo maly lag , elastycznosc i stosunkowo male moce , albo lag i zapierdalanie :) Tzn tak ogolnie :P
Obrazek
Awatar użytkownika
sokol22
Posty: 177
Rejestracja: 2011-03-21, 14:17
Lokalizacja: Norway
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sokol22 »

aa tam glupoty mnie sie bardzo spodobalo jak gt28 u bola ciagnie :P a nie tak chwalice te k03 :mrgreen:
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

Garrety są zajebiste.
Grondzi
Posty: 267
Rejestracja: 2010-07-06, 15:05
Lokalizacja: Biłgoraj
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Grondzi »

Ja mam k04 rs4 hybrydy i tez wstaja w okolicach 4000 i nie ma tragedii...każdy ma inne odczucia jesli chodzi o jazde...jedni lubia tak drudzy tak
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

Moje GT28RS wstawały już przy 3700-3800 obr/min.
kosiniak

Post autor: kosiniak »

[ Dodano: 2012-04-20, 19:56 ]
Ale Kosiniakowi najebaliśmy w temacie :mrgreen: Dobrze że już pcha tego swojego paździeża w kierunku rogatek Wawy , to nieprzeczyta hyhy

[ Dodano: 2012-04-20, 20:02 ]
O w mordę to temat SID-a :lol: chłopaki wpadajcie na łychè, bo sam skończę :mrgreen:
_________________
o je bany! buahahaha! tez sie najebalem, ale zaraz ide spac bo musze sie o 5 wytoczyc na Bemowo!
Rafalek114
Posty: 187
Rejestracja: 2011-06-29, 23:59
Lokalizacja: de
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 »

Nikolas pisze:Moje GT28RS wstawały już przy 3700-3800 obr/min.
i zapierdalala mocno ,a bedzie juz tylko lepiej :-P

Co do gt28rs-gt2860 czy kapke wiekszych gt2871r to jak na chwile obecna najmocniejszy wynik jaki udalo sie oficjalnie zrobic to 609km na kolektorze ssacym z s4 , wydaje mi sie ze jak by dopracowac taki set up to pod 630km szlo by dojsc .

PS a co do gt2871r to moze dzisiaj bedzie jakis ciekawy wynik bo chyba wlasnie sie taki set up gdzies w Polsce stroi :mrgreen:

I porownywanie panewki z bb to tak jak porownywanie 18stki ze zdrowa 30stka ( ja tam wiem ktora da wiecej przyjemnosci :-P )
kosiniak

Post autor: kosiniak »

Rafalek114 pisze:PS a co do gt2871r to moze dzisiaj bedzie jakis ciekawy wynik bo chyba wlasnie sie taki set up gdzies w Polsce stroi :mrgreen:
:mrgreen:
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

wadliwa częśc zakupiona, jutro wymiana ,
na zapas wziołem pompke do sprawdzania bo walenie z 8 atmosfer w wg to nei najlepszy pomysł
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
pawlik_tcz
Posty: 38
Rejestracja: 2012-03-27, 19:27
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Post autor: pawlik_tcz »

LCQ pisze:
Norbi pisze:Nie No wierze że padł, mówię jaki był wynik jak odjeżdżałem, a co u Bracusa kucało? Opowiadał że w drodze do Witka brał się z GTR-em i szedł 303km/h :-P
ciekawe jaki kolor bo widziałem dzisiaj pomarańczowego na tamtejszych drogach (okolice Ostrowca Ś./Kielc) z rejestracją GD :)
Wychodzi na to ze ktoś kupił czarnego gtr'a on jest oklejony na pomarańczowo stał w Grand salonie w Gdańsku chyba że znowu jechał na serwis ; )
Awatar użytkownika
Szupryk
Posty: 541
Rejestracja: 2012-01-11, 14:36
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Szupryk »

Tego GTR'a już nie ma w Gdańsku.
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

dziś wymieniłem akumulator na nowy lekki żelowy.
Waga orginalnego - 17,4 kg
waga żelowego - 6,8 kg

po zmianie i wyrzuceniu podstawki zaoszczędzone dokłanie 11,2 kg
auto odpala, ładnie trzyma napięcie mimo iż akku leżał od nowości 2 lata (kilka prób odpalania i gaszenia auta na światłach)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

na dniach zmieniam serwo na to z RS4 (RS4 B5 ma inne nr i jest ręcznie modyfikowane i oznaczane, nie wiem co tam zmieniają ale bez pwodou by tego nei robili).
Pompa ham jest 25 w S4 i RS4 a ja zakłądam z R8 27 więc więcej płynu, inna modulacja i hamowanie.
Każdy RS4 ma ręcznie namalowane RS na obudowie serwa :-)

Obrazek

Obrazek
Obrazek
1kowal1
Posty: 164
Rejestracja: 2010-08-02, 13:08
Lokalizacja: OLSZTYN
Płeć:
Kontakt:

Post autor: 1kowal1 »

ile taki aku??
ODPOWIEDZ