Strona 26 z 27
					
				
				: 2011-06-25, 11:26
				autor: aw69
				Czy są w 19 tego nie wiem, ale obstawiam ze tak.....Pirelli P Zero D3....z tym że to jest pełny slik
			 
			
					
				
				: 2011-06-25, 12:18
				autor: Nikolas
				aw69 pisze:Czy są w 19 tego nie wiem, ale obstawiam ze tak.....Pirelli P Zero D3....z tym że to jest pełny slik
Dzięki :)
 
			
					
				
				: 2011-06-25, 17:49
				autor: SID
				dyfer miał przełożenia ze zgodą z skrzynia ?
pytam bo zmieniałeś ją wczesniej a podnoc dyfry są różne, różne kody
			 
			
					
				
				: 2011-06-25, 18:22
				autor: kosiniak
				sid ty cenzura uzywasz polskiego za pomoca translatora google?
			 
			
					
				
				: 2011-06-25, 18:28
				autor: Jigsaw
				kosiniak pisze:sid ty cenzura uzywasz polskiego za pomoca translatora google?
  
Lubie To  

 
			
					
				
				: 2011-06-25, 18:31
				autor: aw69
				sid ty cenzura uzywasz polskiego za pomoca translatora google?
buahahahhahahaha :)  cenzura padłem.
Andrzej grunt to przełożenie główne skrzyni musi się zgadzać z przełożeniem dyfra....a wszystkie skrzynie manualne czy to z S4 czy to RS4 B5 mają przełożenia głowne takie same....a ja zmieliłem juz 2 dyfry, pierwszy swój ori z S4 i drugi z allegro z S4 :) teraz jeżdze na dyferku od Flyera, również z S4 :)
 
			
					
				
				: 2011-06-25, 19:35
				autor: LCQ
				masz SportContacty 5 czy 5P? osobiście polecam te drugie jeśli mowa o na prawdę szybkim grzaniu, w tamtym roku mieliśmy ich prezentację na np: SLRrze, F430 i innych złomach, w twoim wozie najlepiej sprawdziłby się ForceContact, produkcja na razie tylko w 19"
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Conti ... ontact.htm 
			
					
				
				: 2011-06-25, 20:59
				autor: SID
				kosiniak pisze:sid ty cenzura uzywasz polskiego za pomoca translatora google?
pisze czasem z telefonu firmowego bez PL znakow gdy stoje w korku,
wszyscy potrafia przeczytac a ty nie, coz ja ci zrobie z tego powodu.
grunt ze Adam zrozumial bo to bylo do niego.
Adas pytalem bo slyszalem ze wlasnie dyfry sa rozne
 
			
					
				
				: 2011-06-25, 23:01
				autor: Jigsaw
				SID pisze:ze zgodą z
   
Co Ty gadasz o PL znakach jak ten kawałek wogóle się kupy nie trzyma już nie chodzi o PL znaki pewnie miało być ,,zgodne ze skrzynią" a wyszło zupełnie coś innego....
SID pisze: zmieniałeś
  
Jak to nie masz w telefonie PL znaków jak w wyrazie zacytowanym widać jak wół ,,ś" a z tego co mi wiadomo to PL znak
 
			
					
				
				: 2011-06-26, 02:28
				autor: Rapix
				W sumie od jakiegoś czasu wiedziałeś że dyfer się rozleci ;)  

 
			
					
				
				: 2011-06-26, 11:35
				autor: kosiniak
				Sid ma zaległosci i tego ukryc sie nie da :D
			 
			
					
				
				: 2011-06-28, 15:03
				autor: DOGI
				dziś zobaczone i przejechane na żywo- prawie mi śniadanie wyjechało przy dogniataniu  
 
  
  jest moc jest potencjał 

 
			
					
				
				: 2011-06-29, 15:59
				autor: cowboy
				aw69 pisze:sid ty cenzura uzywasz polskiego za pomoca translatora google?
buahahahhahahaha :)  cenzura padłem.
Andrzej grunt to przełożenie główne skrzyni musi się zgadzać z przełożeniem dyfra....a wszystkie skrzynie manualne czy to z S4 czy to RS4 B5 mają przełożenia głowne takie same....a ja zmieliłem juz 2 dyfry, pierwszy swój ori z S4 i drugi z allegro z S4 :) teraz jeżdze na dyferku od Flyera, również z S4 :)
 
nie no ...gdyby było inne przełożenie tylnego dyfra i inne przednim dyfrze w skrzyni to chyba by centralny trosen stękał, bo dla niego byłaby to sytuacja w której są mniejsze koła na jednej osi
a jakie są przełożenia w eSkach pewnie standardowo 3,89 (35/9) albo 4,11 (37/9) ?
w każdym razie jak juz wałek w dyfrze klęka to jest dobrze z mocą ;)
jesli slicki kleją i nie ma mielenia na starcie, to torsen rozdziela po równo moment 50/50 pomiedzy przodem a tyłem, wiec szpera nic by tu raczej nie zmieniła, skoro nie ma sytauacj żeby na starcie jedno z tylnich kół buksowało ?
dobrze rozumuję ?
edit:
aw69: a jak startujesz to mieli Ci przód ? bo wtedy jest taka sytuacja że torsen centralny bedzie przekazywał wiecej momentu na tył, który się dociąża przy starcie...
wiec moze slicki na przodzie tylko by pomogły ? bo mniej momentu pójdzie na tył i wałek w dyfrze ocaleje...
niech mnie ktoś naprostuje jesli pisze głupoty ale ja póki co teoretyk jestem :)
 
			
					
				
				: 2011-06-30, 15:26
				autor: aw69
				juz prawie skompletowane....jeszcze tylko listwa do przeróbki. tak mniej wiecej bedzie to wyglądać

 
			
					
				
				: 2011-06-30, 16:27
				autor: Jigsaw
				Nie pozornie się prezentuje  

  jak ktoś nie ogarnięty w temacie to nie zobaczy różnicy  
 
  
Kiedy korekcja softu ?  
