- listwa paliwowa 700 zł
- przepustnica 500 zł
- obudowa filtra pwoietrza 400 zł
- przepływka 200 zł (nowa 450 zł)
- rura garbowana przeplywki 100 zł
- rury Y alu ?
- rury alu od trójnika do IC 800 zł
- trójnik alu 200 zł
- wtryski ori 400 zł
- gumy do Y a DV 150 zl/szt
- głowice z wałkami i napinaczami 1000 zł
- K04 4000zł?
- kolektory wydechowe 200 zl/szt
- rury dolotowe bipipe do turbo 4 szt 800 zł
- blok RS4 z tłokami i miska komplet 4000 zł +
---------------------------------------------------------------------------
ok 15500
15500 bez Y i karbonów które są raczej w silniku rs4 do tego robocizna rozebrania AGB ,poskładania na nowych gratach
karbony 700??
- kolo zamachowe 450 zł
- moduły zapłonu 150 zł/szt
- cewki 40 zl/szt
- posiadanie samego AGB też jakaś kasa.
- podstawka filtra oleju 200-250zł
i masa innych pierdółek które wyjdą w trakcie albo o nich nawet nie wiem
ten silnik z Ebaya nawet chyba lepiej wychodzi jak powyższa wyliczanka.
tak samo można kupić zatarty silnik s4 jak rs4
więc AW chciał bym się mylić :D tylko gdzie się pomyliłem ??
fajnie że zakucie agb to koszt prawie 14 k tylko gdzie reszta osprzętu, czy nie lepiej kupić ori rs4??
fotki tłoków poproszę


