s4-bolo

Moderatorzy: buba, Mod-Team

mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

- nowy kolektor ssący 1900 zł
- listwa paliwowa 700 zł
- przepustnica 500 zł
- obudowa filtra pwoietrza 400 zł
- przepływka 200 zł (nowa 450 zł)
- rura garbowana przeplywki 100 zł
- rury Y alu ?
- rury alu od trójnika do IC 800 zł
- trójnik alu 200 zł
- wtryski ori 400 zł
- gumy do Y a DV 150 zl/szt
- głowice z wałkami i napinaczami 1000 zł
- K04 4000zł?
- kolektory wydechowe 200 zl/szt
- rury dolotowe bipipe do turbo 4 szt 800 zł
- blok RS4 z tłokami i miska komplet 4000 zł +
---------------------------------------------------------------------------
ok 15500
15500 bez Y i karbonów które są raczej w silniku rs4 do tego robocizna rozebrania AGB ,poskładania na nowych gratach
karbony 700??
- kolo zamachowe 450 zł
- moduły zapłonu 150 zł/szt
- cewki 40 zl/szt
- posiadanie samego AGB też jakaś kasa.
- podstawka filtra oleju 200-250zł

i masa innych pierdółek które wyjdą w trakcie albo o nich nawet nie wiem

ten silnik z Ebaya nawet chyba lepiej wychodzi jak powyższa wyliczanka.
tak samo można kupić zatarty silnik s4 jak rs4

więc AW chciał bym się mylić :D tylko gdzie się pomyliłem ??

fajnie że zakucie agb to koszt prawie 14 k tylko gdzie reszta osprzętu, czy nie lepiej kupić ori rs4??
fotki tłoków poproszę :mrgreen:
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

Wole 10 tyś km upalania niż 10 km, więc nie widzę w tym nic śmiesznego.

To porównanie jest jak wyższość łysych Continentali nad nowymi Nokianami.
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

Idąc twoim tokiem myślenia to u bola silnik powinien juz się rozjebać na hamowni :mrgreen: A jaką masz gwarancje że kuta korba się nie podda, albo ARP sie nie ujebie ? I jeszcze mówisz to ty, gdzie sam miales 600 KM na seryjnej korbie i tłoku z S4. I jakos sie nie urwała ani tobie, ani nowemu właścicielowi. Dziwne nie ?
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

Do ceny 3200 euro nalezy doliczyc 700 euro jak nie oddajesz starego silnika z tego co wyczytalem . Nie wazne ....... z tego gruzowiska co bolo zbudowal ( w snesie odpadkow ) wyszedl calkiem zdrowy silnik :mrgreen: A jesli chodzi o czynnik zwany przypadkiem to przy tak wysilonych silnikach awarie o ktorych pisze AW takze sie zdazaja z racji na wady samego materialu. Ludzie mysla ze kuty silnik to jest perpetum mobile ... a to jest tak samo latwo do zabicia jak kazdy jeden ktory bedzie pracowal w nie sprzyjajacych warunkach . Pozdrawiam .
Ostatnio zmieniony 2013-01-28, 01:11 przez sportmile, łącznie zmieniany 1 raz.
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

więc AW chciał bym się mylić :D tylko gdzie się pomyliłem ??

fajnie że zakucie agb to koszt prawie 14 k tylko gdzie reszta osprzętu, czy nie lepiej kupić ori rs4??
fotki tłoków poproszę :mrgreen:
Ale zaraz chwila. Piszesz o tym tak, że kupisz silnik z RS4 za 14 koła i masz juz 600 - 700 KM, w ten silnik z Rs4 też musisz władować jeszcze worek kasy, kolektory wydechowe, turbosprężarki, przepustnica większa, inlet pipe, wtryskiwacze. A jak jeszcze okaże się że z silnikiem jest coś nie tak to juz wogole jesteś w czarnej dupie. A rewizia i przegląd silnika na moce 600+ przydałoby sie zrobić. Zakucie silnika z AGB to o wiele niższy koszt niż podałeś, bo juz naprawde markowe korby i tłoki kupisz za 6 - 7 tys zł. Pisałeś też o tym ze AGB tez mozesz mieć zatarty. Owszem bo w pewnym sensie to idealna baza pod zakucie :) A jakbyś kupił zatarty RS4 to co wtedy ??
Obrazek
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

aw69 pisze:Idąc twoim tokiem myślenia to u bola silnik powinien juz się rozjebać na hamowni :mrgreen: A jaką masz gwarancje że kuta korba się nie podda, albo ARP sie nie ujebie ? I jeszcze mówisz to ty, gdzie sam miales 600 KM na seryjnej korbie i tłoku z S4. I jakos sie nie urwała ani tobie, ani nowemu właścicielowi. Dziwne nie ?
Ja wiedziałem na co się pisze, w planach docelowo i tak była kucizna. Jak by wypierdolił na hamowni to bym nawet nie jęknął. Nm miałem ponad 100 mniej niż u Bolo, krzywe widziałeś - boost rósł stopniowo dzięki temu ze tak był wystrojony to żył, ale kiedy mówimy o blisko 7 pakach czy wiecej gdzie tego Nm jest dużo wiecej to mnie to dziwi ze ten silnik żyje i dlatego w porównaniu do Ciebie uważam to za WOW, bo dla mnie jest to wynik wow i ze silnik zyje tez jest wow.
Przy takich modyfikacjach i przyrostach nie ma żadnej gwarancji na nic, ale myśląc tak to po co w ogóle coś zmieniać? Budując auto dobierasz odpowiednie części opierając się na doświadczeniu tych co od lat przerabiają temat silników, kucizny itd robisz wywiad, kupujesz części i napewno masz większa gwarancje tego ze polatasz niż na seryjnym silniku. Każdy Seryjny silnik ma swoje granice, moim zdaniem dobra kucizna je przesuwa dalej i tyle.
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

A jesli chodzi o czynnik zwany przypadkiem to przy tak wysilonych silnikach awarie o ktorych pisze AW takze sie zdazaja z racji na wady samego materialu.
I tego się trzymajmy. Moce 600 + w 2,7 BiT to juz w pewnym sensie loteria. Dlatego jestem w trakcie budowania sobie drugiego silnika na półke.
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

aw69 pisze:
więc AW chciał bym się mylić :D tylko gdzie się pomyliłem ??

fajnie że zakucie agb to koszt prawie 14 k tylko gdzie reszta osprzętu, czy nie lepiej kupić ori rs4??
fotki tłoków poproszę :mrgreen:
Ale zaraz chwila. Piszesz o tym tak, że kupisz silnik z RS4 za 14 koła i masz juz 600 - 700 KM, w ten silnik z Rs4 też musisz władować jeszcze worek kasy, kolektory wydechowe, turbosprężarki, przepustnica większa, inlet pipe, wtryskiwacze. A jak jeszcze okaże się że z silnikiem jest coś nie tak to juz wogole jesteś w czarnej dupie. A rewizia i przegląd silnika na moce 600+ przydałoby sie zrobić. Zakucie silnika z AGB to o wiele niższy koszt niż podałeś, bo juz naprawde markowe korby i tłoki kupisz za 6 - 7 tys zł. Pisałeś też o tym ze AGB tez mozesz mieć zatarty. Owszem bo w pewnym sensie to idealna baza pod zakucie :) A jakbyś kupił zatarty RS4 to co wtedy ??
Racja bo ceny brałem z Twojego opisu zakucia rs4 - 15K
co do mocy to bardziej miałem na myśli 600PS dołożenie do ceny silnika rs4 jakiś wydajnych turbin bo resztę w stosunku do silnika s4 ma powiększone.
Zatarty silnik rs4 na pewno nie kosztuje 14K, a to czy ktoś kupuje w ciemno to inna sprawa.
Zmierzam do tego że np silnik rs4 na 550-600PS pożyje dłużej jak AGB podkręcone do tej mocy.
Jak pisał Bolo każda pierdoła jest wzmocniona, stopki śruby panewki itd itd dlatego myślę że kupienie silnika rs4 jest lepszym rozwiązaniem a poza tym ma inne sprężanie :)
bolo-s4
Posty: 375
Rejestracja: 2010-02-04, 12:57
Tytuł użytkownika: BOLO-S4
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:

Post autor: bolo-s4 »

A mnie dziwi parę rzeczy tzn. do końca generuje moc pow.7300 obr,
Paliwo 100 dolane 20 litrów do jakiej ilości w zbiorniku 6-7 litrów 98
Przejechane już 7-8 tyś i to z 50 strzałow z procedury
Po męczeniu go na chamwni on ładnie pracował
Wydech jest tylko 3 cale ,według fachowców do 500-600 km
Dolot do turbo 63
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

8tys km przejechałeś od zeszłego tygodnia na tym setupie?????? gdzieś tym był? na kamczatce?
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

Bolo - jesteś niesamowity gość. Podziwiam Cie za odwagę i za to że robisz auto po swojemu nie przejmując się innymi. Jak mówiłem na strojeniu - najszybszy dziadek w PL :)
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Ch%j w te konie :) Pod maską mi sie podoba :mrgreen:

A co do Bola to mozna skwitowac " ma wyjebane" haha :)

Odgrzebales dyfer bolo ? :)
Obrazek
bolo-s4
Posty: 375
Rejestracja: 2010-02-04, 12:57
Tytuł użytkownika: BOLO-S4
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:

Post autor: bolo-s4 »

Od złożenia silnika było ok 650 teraz to była korekta lekka
Dyfer wykopany :-D
Awatar użytkownika
RADEK1985
Posty: 227
Rejestracja: 2011-11-29, 19:37
Lokalizacja: OSTROŁĘKA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RADEK1985 »

Kto Odkopywał dyfet to odkopywał :):)
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Fajowy wynik. Chcialbym zobaczyc to auto vs aw... :)
ODPOWIEDZ