Strona 25 z 67
					
				
				: 2014-09-02, 12:47
				autor: quadysz
				SID ja troche z innej beki zapytam, czy klocki ferodo ds2500 do 6-cio tloka spowoduja duza roznice w hamowaniu wzgledem brembo/pagid? zjaralem ostatnio wlasnie takie zwykle (chyba brembo) na trackdayu i sie zastanawiam czy aby to hamowalo w naprawde ciezkich warunkach to musze isc w 8-mio tlok czy ds2500 dadza rade, tarcze mam zimmermany gladkie. aa no i B6 jak w opisie
			 
			
					
				
				: 2014-09-02, 12:58
				autor: SID
				jeśli zjarałeś klocki to właśnie potrzebujesz ds2500
one właśnie działają super wtedy kiedy inne zaczynają się "jarać"
inaczej mówiąc potrzebują trochę wiekszej temp kiedy zaczną "zębami wgryzać i chwytać" tarczę
cena spora  ale i tak taniej wyjdzie niż kupować większa średnice tarczy i większy zacisk
a tu ciekawostka, taka dostawa wczoraj na firmę zawitała jak by ktoś szukał, tarcze są na półkach więc tylko zakładać i upalać

 
			
					
				
				: 2014-09-02, 13:46
				autor: quadysz
				dzieki za info, pewnie docelowo pojde w wiekszy zacisk a teraz kupie klocki lepsze :)
			 
			
					
				
				: 2014-09-04, 21:25
				autor: SID
				
			 
			
					
				
				: 2014-10-06, 13:38
				autor: Rydel
				Odgrzewam kotleta trochę ale chciałem zapytać bo obrazki już powygasały w temacie z 4-tłokiem. 
Mam teraz 6-tłok pod 18 z Cayenne. Wiem, że normalnie tarcza wchodzi 345x32 z MLa ale widzę, że jest też 350x32 też z MLa. Jaka jest różnica i czemu mam nie brać większej?
Chciałem też zapytać, jak splanować te uszy? Z której strony?
			 
			
					
				
				: 2014-10-06, 16:59
				autor: luk448
				Rydel,  uszy pewno trzeba splanowac tak jak w przypadku 6 tlokow pod 17.Od wewnetrznej strony.W przypadku 17zr i 330 bylo to 1,2 mm ale dopyaj SIDa czy w Twoim przypadku jest podobny wymiar do zdjęcia przez tokarza.
			 
			
					
				
				: 2014-10-06, 22:21
				autor: Rydel
				Dzięki wielkie. Napiszę jakoś do niego w takim razie  
 
 
a ma ktoś jakąś opinię o tych tarczach?
 
			
					
				
				: 2014-10-06, 22:23
				autor: SID
				18" nie planujesz
tarcze 350mm nie wejdą na zwrotnicę ze wzgl na ich sporą wysokość
			 
			
					
				
				: 2014-10-06, 22:47
				autor: Rydel
				no to wiadomość już nieważna Sid. Rzeczowa odpowiedź  

 dzięki
 
			
					
				
				: 2014-10-07, 08:09
				autor: emay
				Cześć.
Planuje u siebie upgrade hebli. Chciałem sobie wrzucić od RS 4. Patrze sobie na allegro i są różne rozmiary. Jedni sprzedają 360 mm inni 365mm, który rozmiar był oryginalnie? Z tyłu wiem, że jest to 312mm. Felga jest 18" i mniejsza nie będzie.
http://allegro.pl/audi-rs4-s4-a6-hamulc ... 93473.html 
			
					
				
				: 2014-10-07, 08:52
				autor: SID
				RS4 B5 miało 360x32mm
RS4 B7 miało 365x34mm
Obie pozycję pasują p&p do S4 B5
			 
			
					
				
				: 2014-10-20, 14:07
				autor: duffy
				czy przy zmianie tylnych hamulców na s4 b6 trzeba wymieniać linki ręcznego?
			 
			
					
				
				: 2014-10-20, 15:48
				autor: gowor86
				Jestem po wymianie i moje linki są za krótkie. 
Trzeba je dorobić lub kupić od rs4
			 
			
					
				
				: 2014-10-20, 16:09
				autor: duffy
				masz może numer części?
			 
			
					
				
				: 2014-10-20, 17:40
				autor: Jachyr
				640 zł Aso jak pytałem jakis czas temu... 
