
s4-bolo
Mógł byś opisać coś więcej na temat włożonych gratów??bolo-s4 pisze:Wszystko seria tzn.korby i tłoki z rsa i co lepsze to zbieranina od sida z kilku silników wy brane na panewkach urzywanych z tych korb bo ri kosmos cena i pierścionki dobrane z wymiaru ,tak to złożyłem dla próby .To są mega mocne silniki
Z tego co wiem to tłoki z RSa zmieniają stopień sprężania
RS4: Średnica cylindra × skok tłoka: 81,00 mm × 86,40 mm Stopień sprężania: 9,0:1
S4 : Średnica cylindra × skok tłoka: 81,00 mm × 86,40 mm Stopień sprężania: 9,3:1
coś jeszcze jest w nich extra wg s4? wykonanie materiał itd?
Z tego mogę wywnioskować jedno - po co kupować kuciznę, jak można kupić RS4, lub silnik RS4, lub tłok i korbę od RS4 i zamontować do S4aw69 pisze:generalnie taki tłok i korba z panewką z Rs4, jest lepsza niż jakis kuty zamiennik. Wiec ja nie wiem co to za pierdolenie, kuty nie kuty dół :)

To dlaczego nie ma żadnego RS4 700-800hp na seryjnym silniku?

Wytłumacz mi jak może być 11 letni materiał lepszy od " kucizny " która przy dzisiejszej technologii jest wykonana lepiej , solidniej i z lepszego materiału?
wizualnie tłoki s4 a rs4 się czymś różnią?? wcięcia, budowa, odprężenie?bolo-s4 pisze:Korby są inaczej wykonane ,stopki gróbsze i składane precyzyjniej bo w s4 są rozrywane i teoretycznie jednorazowe ,śruby też są solidniejsze ,panewki też wykonane jak robione do sportu ,pewnie dlatego takie drogie w aso ,tłoki też solidniej wykonane i odprężone
mam wrażenie że taniej zapłacić ok 14 k za silnik z rs4 niż modzić AGB s4
no i tu się myliszmam wrażenie że taniej zapłacić ok 14 k za silnik z rs4 niż modzić AGB s4
[ Dodano: 2013-01-28, 00:03 ]
Proszę bardzo, weź i kup nie zatyrany silnik z RS4 za rozsądne pieniądze, za które byś nie zakuł AGB lub jakis podobny. Kolejna sprawa, kup nowe panewki do korby RS4 za 2 koła. Gdzie mozesz do korby aftermarketowej do S4 kupić za 150 dolców.Z tego mogę wywnioskować jedno - po co kupować kuciznę, jak można kupić RS4, lub silnik RS4, lub tłok i korbę od RS4 i zamontować do S4
To dlaczego nie ma żadnego RS4 700-800hp na seryjnym silniku?
Wytłumacz mi jak może być 11 letni materiał lepszy od " kucizny " która przy dzisiejszej technologii jest wykonana lepiej , solidniej i z lepszego materiału?
[ Dodano: 2013-01-28, 00:07 ]
o jest, aż jeden na eby.de za skromne 3200 euro !!
http://www.ebay.de/itm/2000-Audi-RS4-Bi ... 4ab8d1e96b
[ Dodano: 2013-01-28, 00:12 ]
Zapamiętaj, że zaden aftermarket projetkowany w jakims cadzie i wykonany w jakies tam firmie X, nigdy nie będzie lepszy od tego co zaprojektowała fabryka i włożyła do kilku, kilkunastu tysięcy aut które przez 10 i wiecej lat zrobiły po pół miliona kilometrów.Wytłumacz mi jak może być 11 letni materiał lepszy od " kucizny " która przy dzisiejszej technologii jest wykonana lepiej , solidniej i z lepszego materiału?
[ Dodano: 2013-01-28, 00:16 ]
I tu też się myslisz bo ja wiem że są. Zapytaj Rafałka albo GTO. Swoją drogą to ja wogole nie znam aktualnie żadnego Biturbo który ma 800 KMTo dlaczego nie ma żadnego RS4 700-800hp na seryjnym silniku?
[ Dodano: 2013-01-28, 00:19 ]
tak róznią sie, przekroju poprzecznego co prawda nie robiłem ale na gołe oko widać ze tłoki RS4 są głębsze (niższy stopień sprężania) jeśli Cie to interesuje to jutro moge ci zrobić poglądowe foto tłoka z S4 i RS4, bo posiadam na półce tak i takie.wizualnie tłoki s4 a rs4 się czymś różnią?? wcięcia, budowa, odprężenie?
Adam musisz takze rozgraniczyc firmy ..... jak bierzesz korbe czy tlok no name z chinskich puszek po coli to sie zgodze ale jak kupujesz odpowiedni produkt to niestety nie masz racji. Zeby zaglebic sie w teorie nalezy poznac material z ktorego dana czesc jest budowana i wykonanie jej a to juz jest dalsze brniecie w niepotrzebne teorie . Problem silnikow 2.7 to wiek / uzytkownik a poki silnik nie bedzie mial spalania stukowego i bedzie mial zapewnione wszystkie parametry zyciowe lacznie z olejem bedzie jezdzil dlugo i bezawaryjnie
Masz racje. tylko zobacz sam ile kosztuje aftermarketowa korba średniej jakości i ceny (kij może być nawet najdroższa dostępna na rynku) a ile kosztuje nowa korba czy tłok do RS4 w aso ? Ja wiem bo pytalem i podziękowałem - poszliśmy w aftermarket.
[ Dodano: 2013-01-28, 00:35 ]
jakby kogoś interesowała cena to:
komplet korbowodów do RS4 - 6000 zł
komplet tłoków do RS4 - 7400 zł
a no i panewki na korby około 2000 zł
[ Dodano: 2013-01-28, 00:35 ]
jakby kogoś interesowała cena to:
komplet korbowodów do RS4 - 6000 zł
komplet tłoków do RS4 - 7400 zł
a no i panewki na korby około 2000 zł
niestety jesli mowimy o firmach typu pec itd to jest to niska polka a tak naprawde wysoka w pl ja mowie o firmach ktore robia taka czesc pod ciebie a nie sa masowa produkcja . Ceny czesci ASO zabijaja w tym przypadku / moge ci wyslac pw ile kosztowala taka korba bezposrednio Kulczyka mam gdzies wycene ile kosztuje i bys sie mocno zdziwil bo pamietam narzut na skrzynie biegow to bylo to 1/3 ceny czyli ponad 10 tys zl
[ Dodano: 2013-01-28, 00:38 ]
reasumujac silnik zniesie 700 koni i zaryzykuje nawet ze agb takze pod warunkiem ze jest nowy . Mialem nie raz przypadki ze ludzie przyjezdzali bez 2l oleju i wiecej ..... rekordzista w subaru mial 0.8l w obiegu :( i dziwil sie ze motor do remontu
[ Dodano: 2013-01-28, 00:38 ]
reasumujac silnik zniesie 700 koni i zaryzykuje nawet ze agb takze pod warunkiem ze jest nowy . Mialem nie raz przypadki ze ludzie przyjezdzali bez 2l oleju i wiecej ..... rekordzista w subaru mial 0.8l w obiegu :( i dziwil sie ze motor do remontu
Chętnie zobaczę. Bo słyszeć to ja słyszałem różne rzeczy.I tu też się myslisz bo ja wiem że są.
Pewnie że fabryka projektuje dobre rzeczy, ale czy lepsze na 700hp od kucizny to taki pewny bym nie był, szczególnie jak po tylu latach na pewno nastąpiło w jakimś stopniu zmęczenie materiału.
Ja to mam generalne wy*ebane, tylko że co ja powiem żonie jak kupie RS4 b5 zrobie 700+hp na seryjnym silniku i mi motor pierd*lnie? Że AW mi powiedział że kucizny nie trzeba?

Ja w te bajki o pancernych tłokach czy korbach w RS4 nie wierze. Nawet jak nie jest to bajka, to taki motor długo nie pożyje i na chusteczkę komu to. Chcesz grubo - kupujesz kucizne i idziesz. Ja jak robiłem 600 w swoim to wiedziałem na co idę, a to że żył silnik długo to tylko dlatego że Nm nie maił hardcorowego i odpowiednio zestrojony. Przy 700 pakach i 800 niuta to nawet milliony wpakowane przez Audi w ten silnik nie pomogą bo nie tyle miał wytrzymać.
Piszesz o tym tak pięknie jakby te zakute silniki po 700 + miały służyć na conajmniej 100 tys km :) Nie bądź śmieszny Nikolas. Prawda jest taka że jak wytrzymają 10 tys km to juz bedzie sukces.
Widzisz, ja tak samo nie słyszałem o żadnych 800 zakutych. Bo słyszeć to i ja rózne rzeczy słyszałem. Internet i papier przyjmie wszystko. A faktyczny stan rzeczy czasami odbiega mocno od rzeczywistości.Chętnie zobaczę. Bo słyszeć to ja słyszałem różne rzeczy.