Projekt: S4 Stage 1 ==> Stage 3 460 - 480 KM
Matko jedyna co wy tu wypisujecie. mieszacie temat auta streetowego strojonego na 98 a wymyslami nie do uzytkowania na codzien!
Kenpachi ty tez zluzuj deczko bo glupoty czasami wypisujesz :) S4 na codzien na dostepnym paliwie tooo 400-500 ps nic wiecej. Dalej ok ALE primo wzrasta mocno awaryjnosc , nie nalejesz paliwa z dystrybutora "na gotowo " ( no chyba ze e-85 ktorego juz wogole nie ma na stacjach w porownaniu do 100) oraz kilka innych czynnikow.
Tak wiem zee sid ma/mial w skorupie ~520 ale juz nie na 98 i jest kilka innych 5+.
Mowimy o aucie na codzien i na ulice ze zminimalizowana awaryjnosci dla klienta i pod dostepne paliwa.
A wy tu wywody o strzelaniu nitro po 1000 ps i patrzeniu co pierwsze pierdolnie , czy wybuchnie silnik , turbina czy co.
Kenpachi ty tez zluzuj deczko bo glupoty czasami wypisujesz :) S4 na codzien na dostepnym paliwie tooo 400-500 ps nic wiecej. Dalej ok ALE primo wzrasta mocno awaryjnosc , nie nalejesz paliwa z dystrybutora "na gotowo " ( no chyba ze e-85 ktorego juz wogole nie ma na stacjach w porownaniu do 100) oraz kilka innych czynnikow.
Tak wiem zee sid ma/mial w skorupie ~520 ale juz nie na 98 i jest kilka innych 5+.
Mowimy o aucie na codzien i na ulice ze zminimalizowana awaryjnosci dla klienta i pod dostepne paliwa.
A wy tu wywody o strzelaniu nitro po 1000 ps i patrzeniu co pierwsze pierdolnie , czy wybuchnie silnik , turbina czy co.

NOSB dobrze gada....Kenpachi jak będziesz miał 400+ to naprawdę nie będziesz miał się z kim ścigać na polskich drogach bo to nie jest Dubai...,oczywiście że jeżdżą fury i po 600 ,700 koni po drogach ale prawdopodobieństwo że spotkasz taką furę na światłach i że jeszcze będzie miała ochotę się z tobą ścigać jest bardzo nikłe... w twoim przypadku ważniejsza jest bez awaryjność i wygoda eksploatacji, no chyba że masz inne zdanie na ten temat...
WO LNE S4
0-100 2,3s
100-200 4,1s
0-100 2,3s
100-200 4,1s
Mój temat to se mogę głupoty popisać ;p :D
Nie wiem kiedy :( jak na razie nie wiadomo czy głowy już w warsztacie i ile im to zajmie :/
Ja ju chcem śmigaaaaać
[ Dodano: 2014-09-17, 13:05 ]
przyszedł i zrobił porządek :)
Nie wiem kiedy :( jak na razie nie wiadomo czy głowy już w warsztacie i ile im to zajmie :/
Ja ju chcem śmigaaaaać
[ Dodano: 2014-09-17, 13:05 ]
Hahahahanosb pisze:Matko jedyna co wy tu wypisujecie. mieszacie temat auta streetowego strojonego na 98 a wymyslami nie do uzytkowania na codzien!
Kenpachi ty tez zluzuj deczko bo glupoty czasami wypisujesz :) S4 na codzien na dostepnym paliwie tooo 400-500 ps nic wiecej. Dalej ok ALE primo wzrasta mocno awaryjnosc , nie nalejesz paliwa z dystrybutora "na gotowo " ( no chyba ze e-85 ktorego juz wogole nie ma na stacjach w porownaniu do 100) oraz kilka innych czynnikow.
Tak wiem zee sid ma/mial w skorupie ~520 ale juz nie na 98 i jest kilka innych 5+.
Mowimy o aucie na codzien i na ulice ze zminimalizowana awaryjnosci dla klienta i pod dostepne paliwa.
A wy tu wywody o strzelaniu nitro po 1000 ps i patrzeniu co pierwsze pierdolnie , czy wybuchnie silnik , turbina czy co.
:)aw69 pisze:dla mnie Single turbo w tym silniku to nieporozumienie :) Pozatym patrząc na niektóre projekty z PL z tym single to jest tak jak żaba napisał, jakby ktoś bombe pod maskę wrzucił
[ Dodano: 2014-09-17, 13:09 ]
:D luk448, musisz zrobić swapa!!! Albo sprzedaj ta eske i kupuj 4.2 i uturbiaj!luk448 pisze:Hehe no wiem co mozesz czuc-jak mialem auto w Sportmile ostatnio z tydzien to cenzura mnie strzelal jezdzac innym 150 konnym Audi.Kurva zaczynam wierzyc w to ze jestem juz uzalezniony...fuck it
PS
zara znowu dostanę zjebke lol ;)
W wątku jest wszystko, fantazja i realiabartek75 pisze:widzisz buba. to po polsku. jak coś się komuś rozpierdoli to wszyscy patrzą i komentująbuba pisze:Przynajmniej jeden temat w ktorym cos sie dzieje bo oprocz cyckow i tematow o szukaniu dziury w dolocie to cisza
było :
S4 b5 1998 , S4 b7 2006 , S4 b5 1999 , A6 C5 2002 2,7 BiT , S4 b5 2000
S4 b5 1998 , S4 b7 2006 , S4 b5 1999 , A6 C5 2002 2,7 BiT , S4 b5 2000

