Kosiniak S4. 502Hp 602,5Nm Powered By RPerformance! :)
A ja myślałem, że przy trzecim przejeździe zegary nawaliły, bo było 15... No i zastanawiałem się, dlaczego nie ma 4 razu
Pech to pech
Colo a jak u Ciebie, bo Cię nie widziałem. Dlaczego zawinąłeś na chatę? Jedno jest pewne, zdecydowanie za mało e-S-ek i e-RS-ek. Następnym razem startuję choćby nie wiem co...Bałem się, że większość będzie poniżej 13s. ale było inaczej 
Stanowczo mogłeś pojechać, zupełnie inaczej ogląda się zawody jak jest komu kibicowaćSurveyor pisze:A ja myślałem, że przy trzecim przejeździe zegary nawaliły, bo było 15... No i zastanawiałem się, dlaczego nie ma 4 razuPech to pech
Colo a jak u Ciebie, bo Cię nie widziałem. Dlaczego zawinąłeś na chatę? Jedno jest pewne, zdecydowanie za mało e-S-ek i e-RS-ek. Następnym razem startuję choćby nie wiem co...Bałem się, że większość będzie poniżej 13s. ale było inaczej
Ja nawet po kupnie jeszcze auta nie umyłem
Trzeba filtry powymieniać, jakiś program dołożyć i może da się zejść poniżej 13s jak starty ogarnę
Nic więcej przy tym silniku nie ugram... A Ty nie bądź taki cwany, bo równie dobrze też mogłeś pojechać
Btw miło było poznać... spocik jakiś w końcu trzeba ogarnąć...
-
kosiniak
ziom my tam mamy dalej niz do Wawy, ale miejscowa jest kozak!Spot koniecznie, może Kosiniak z AW coś zorganizują bo maja fajną prostą obok siebie i można grilla spalić i poupalać
zgadza sie, 3 razy spadl lacznik, 4 raz nie probowalem. Generalnie auto podaje i mega startuje na tych gumach z RPA, start z 5,5krpm i zero uslizu!Norbi pisze:Trzy próby startu i trzy razy spadał łącznik silikonowy z coolera. Kosi mega wkurw. Przy jednym starcie łącznik spadł dopiero przy przebiciu na 3 bieg, przez pierwsze dwa eSa szła jak zła!
a po co mialem siedziec. 4 przejazdy, kazdy z dupy bo mulilo na starcie + raz opaska spadla. Nawet przy przepieciu z 1 na 2 mulio. chujnia z patatajnia. trzeba ta padake podstroic bo jest ostro podlana, max EGT 800st. Wkurwilem sie i poszedlem upijac smutki :PSurveyor pisze:A ja myślałem, że przy trzecim przejeździe zegary nawaliły, bo było 15... No i zastanawiałem się, dlaczego nie ma 4 razuPech to pech
Colo a jak u Ciebie, bo Cię nie widziałem. Dlaczego zawinąłeś na chatę? Jedno jest pewne, zdecydowanie za mało e-S-ek i e-RS-ek. Następnym razem startuję choćby nie wiem co...Bałem się, że większość będzie poniżej 13s. ale było inaczej
Ostatnio zmieniony 2012-04-23, 17:43 przez CoLo, łącznie zmieniany 1 raz.
1.8T with FP WHITE inside ;) AEB with ME 7.5
ja mysle ze już wtedy było coś nie halo jak na takie gumy to ma kiepskie 60ft pisał gdzieś zę walił z 5.5k bez poślizgu to przecież powinno iść jak torpeda
1,658 to chłop robił tam Jeepem
taką stodołą nie wyobrażam sobie jak to musiało wyglądać
szkoda Krzyśka bo wiem jak to jest "przejechać" się na darmo jak duperela szwankuje
1,658 to chłop robił tam Jeepem
szkoda Krzyśka bo wiem jak to jest "przejechać" się na darmo jak duperela szwankuje
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
-
kosiniak
a gdzie sa czasy?Norbi pisze:Patrząc na Kosiniakowe 60 ft, to mógłby być niezły czas...
przy takim 60ft jak piszesz, to PMN robil niskie 10 :) Czasy Jeepabracus pisze:a mysle ze już wtedy było coś nie halo jak na takie gumy to ma kiepskie 60ft pisał gdzieś zę walił z 5.5k bez poślizgu to przecież powinno iść jak torpeda
1,658 to chłop robił tam Jeepemtaką stodołą nie wyobrażam sobie jak to musiało wyglądać
szkoda Krzyśka bo wiem jak to jest "przejechać" się na darmo jak duperela szwankuje
1] RT 0.435, 60ft 1.658, ET 12.103 @ 180.02 KPH [2] RT 0.451, 60ft 1.783, ET 12.199 @ 181.28 KPH
[3] RT 0.502, 60ft 1.753, ET 12.222 @ 180.20 KPH [4] RT 0.791, 60ft 1.660, ET 12.169 @ 177.36 KPH
Ostatnio zmieniony 2012-04-23, 18:26 przez kosiniak, łącznie zmieniany 2 razy.

