Strona 23 z 67
					
				
				: 2014-03-11, 22:12
				autor: luk448
				Ładne 

 .Podchodzi to do s4 bo nie wymieniles w opisie powyzej.
 
			
					
				
				: 2014-03-11, 22:22
				autor: SID
				tak można zastosować do S4 B5 ale to są zaciski do ciężkich aut, w S4 b5 lepiej zastosować lżejsze zaciski,
no chyba że zależy na lansie a to co innego,
zaciski mają miejsce na adaptery więc teoretycznie można to wykorzystać do każdego auta
			 
			
					
				
				: 2014-03-18, 20:12
				autor: Papol
				Panowie... ktory z was ma na tyle w esce b5  hamulce 300x22 na seryjnych zaciskach z eski b5??? Jak to sie ma do seryjnych???? Jest lepiej??? Nie ma jakis problemow??? Jakies foty moze...
			 
			
					
				
				: 2014-03-18, 22:30
				autor: buryy
				
			 
			
					
				
				: 2014-04-05, 10:44
				autor: Norbi
				Chłopy czy EBC red stuff do serii tarcz na przód RS4 się nada, czy coś innego szukać?
I jakie tarcze inne niż Zimmerman proponujecie?
			 
			
					
				
				: 2014-04-05, 11:15
				autor: buba
				mój kumpel miał redsruffy do seryjnych tarcz i zachwalał bo nie puchły. każde hamowanie takie samo. opinie są różne
			 
			
					
				
				: 2014-04-26, 10:57
				autor: SID
				
			 
			
					
				
				: 2014-04-26, 15:13
				autor: rwtnt
				A te zestawy 310mm na tył kiedy będą? :)
			 
			
					
				
				: 2014-04-26, 15:48
				autor: SID
				rwtnt pisze:A te zestawy 310mm na tył kiedy będą? :)
jak mi przyjda tarcze na testy w poniedziałek
 
			
					
				
				: 2014-05-07, 20:06
				autor: rwtnt
				Coś się ruszyło w temacie ?
			 
			
					
				
				: 2014-05-07, 22:53
				autor: SID
				nic, czekam na tarcze, nie spieszy mi sie
			 
			
					
				
				: 2014-05-09, 12:07
				autor: SID
				jedni szukają używek hebli na tył RS4 B5 312mm a inni kupują jarzma z RS4 B5 + tarcze RS4 312 i zakładają to na orginalny zacisk S4
i mają set 312mm
takie zamówienie dziś realizuję : nowe jarzma RS4 B5, koszt obu 1220 zł

 
			
					
				
				: 2014-05-09, 12:21
				autor: skalarx
				SID pisze:jedni szukają używek hebli na tył RS4 B5 312mm a inni kupują jarzma z RS4 B5 + tarcze RS4 312 i zakładają to na orginalny zacisk S4
i mają set 312mm
takie zamówienie dziś realizuję : nowe jarzma RS4 B5, koszt obu 1220 zł
Obrazek 
tak sie zastanawiam, jaki to ma sens? 
skoro zakłada sie tylko większą tarczę, i większym jarzmem robi miejsce dla niej, a klocek i tak pozostaje w tym samym miejscu i tego samego rozmiaru, co oznacza, że nic się nie zmieniło jeżeli chodzi o siłę hamowania 
 
 
Jedyne co, to wzrósł rozmiar tarczy a co za tym idzie, waga i +10 do lansu. No może trochę lepiej cipło oddaje bo wystaje poza klocek 

 
			
					
				
				: 2014-05-09, 12:30
				autor: buba
				zmienia się bardzo dużo bo odsuwasz klocek bardziej na zewnątrz felgi. wg mojego subiektywnego odczucia auto zdecydowanie lepiej hamuje
			 
			
					
				
				: 2014-05-09, 12:31
				autor: skalarx
				buba pisze:zmienia się bardzo dużo bo odsuwasz klocek bardziej na zewnątrz felgi. wg mojego subiektywnego odczucia auto zdecydowanie lepiej hamuje
przecież większe jarzmo nie odsunie klocka 
