Strona 23 z 34
: 2014-09-16, 11:25
autor: kenpachi
Nosb, no i co zrobione już?
[ Dodano: 2014-09-16, 11:25 ]
Właśnie
kurpiu, a gwarancje dajesz na taki stejdż?

: 2014-09-16, 11:46
autor: kurpiu
Co do chinola to smigam na nim juz rok czasu i niema lekko a spisuje sie zajebiscie. Nie wroce do dwoch turbin:) hehe
Ogolnei liczac sama robote to na singlu jest taniej nie robisz 2x kolektor, 2x DP ,2x TIP Wiec idize mniej materialu mniej spawania. Co za tym idzie koszt dla klienta jest mniejszy.
Zanieglugo wyjedzie odemnie jeszcze jedno single turbo. WLsciciel przesiada sie wlasnie z K04 RS6 ciekawe jakie bedzie mial odczucia:)
: 2014-09-16, 12:53
autor: buba
Jak nie robisz kolektorow? Na seryjne wsadzasz single turbo?
: 2014-09-16, 13:05
autor: kurpiu
Seryjne kolektory to nawet do serii sie nie nadaja adoptuje z innego silnika:) Male przerobki i pasuej:)
: 2014-09-16, 13:50
autor: kenpachi
: 2014-09-16, 14:06
autor: nosb
Zakladasz zeliwa z 2,8/2,4 , dorabiasz przelotki z nich na pojedyncze turbo i tyle. chcialem pakowac pojedyncze jeszcze za czasow eks bialasa.
: 2014-09-16, 22:38
autor: rs4wagon
i czemu zrezygnowales?
: 2014-09-16, 22:59
autor: nosb
Bo zmienilem samochod ? :)
: 2014-09-16, 23:10
autor: aro51
To Buh-a na jednej turbinie

: 2014-09-16, 23:58
autor: nosb
Chyba z łodzi podwodnej

: 2014-09-17, 08:37
autor: kenpachi
A nie moznaby zamontować/skitrac dwóch takich dużych? :)
: 2014-09-17, 08:39
autor: kurpiu
Wszystko mozna:)
: 2014-09-17, 09:05
autor: zabba88
z tym oszukiwaniem to najlatwiej oszukac na MAHA. Temp. zasysanego powietrza i cisnieniem. Potem wprowadza sie korekte DIN i wychodza rozne wyniki. Ale to nie temat o hamowniach.
Jak mozna byc zadowolonym z chinczyka patrzac na przebieg Nm? Fakt jest tani.
Ale osobiscie mialem porownanie w tych samych silnikach i mimo ze chinczyk generuje jakis boost z dolu, to nie generuje momentu i tu jest ta lipa z nimi
: 2014-09-17, 09:16
autor: kenpachi
kurpiu pisze:Wszystko mozna:)
No to czemu tak nie robiłeś? Silnik by się pewnie rozwalił?
A tak swoją drogą to od pewnego momentu to raczej chyba nie ma znaczenia jak duże turbiny wpakujesz, bo przy danej objętości cylindra, po prostu więcej powietrza się nie wpakuje, nie?
No chyba, że ktoś by zrobiłby instalację suchego lodu/ciekłego azotu żeby zmaksymalizować chłodzenie powietrza lol hahaha
A tak na poważnie, to raczej od pewnego momentu wyżej pępka się nie podskoczy z 2.7, nie?
: 2014-09-17, 10:09
autor: kurpiu
Wszystko mozna tylko czasem po co??
Jak z 1.8 mozna zrobic 1000KM to czemu nie z 2.7. Kujesz motor odprezasz i nawalasz turbo sie konczy walisz podtlenek.
Czasem rozsadek ma tez cos do gadania. Fajnie miec 1000KM tylko koszty takiego motoru to majatek.