Strona 23 z 74
					
				
				: 2012-04-10, 18:57
				autor: iceman
				Chwile mnie nie było i już zmiany ale czy na dobre nie powiedziałbym teraz to sie skorupa zrobiła 

 Kto bedzie stroił auto?? Wjezdzasz na rolki nim wogóle??
 
			
					
				
				: 2012-04-10, 20:01
				autor: Szupryk
				
			 
			
					
				
				: 2012-04-12, 22:21
				autor: SID
				stało się nie możliwe - zdobyłem tylny błotnik RS4 

 - będzie łatwiej z body niebawem
 
 
poduszek już nie będzie 
 
 
 
anie też podgrzewanych i regulowanych foteli  
 
 
 
 
ubyło troche innych pierdół i wyszło z 5 kg z auta !
 
			
					
				
				: 2012-04-12, 23:53
				autor: ble
				poduszki dość ciężkie i tylko taki ubytek masy? czy tylko czujniki i przewody wyleciały a poduch już wcześniej nie było?
			 
			
					
				
				: 2012-04-13, 06:15
				autor: SID
				ble pisze:poduszki dość ciężkie i tylko taki ubytek masy? czy tylko czujniki i przewody wyleciały a poduch już wcześniej nie było?
nie mam czasu aby kompleksowo wszystko odchudzic wiec mam zabawe na cały rok.
co tydzien 2-5 kg i na koncu roku będzie 100 kg 

samych poduszek juz od początku nie było
 
			
					
				
				: 2012-04-13, 11:38
				autor: ble
				No no grosz do grosza a będzie kokosza:D
			 
			
					
				
				: 2012-04-13, 22:52
				autor: zabba88
				Rób te body bo trzeba sie zbroic. A jest to temat dość istotny:)
			 
			
					
				
				: 2012-04-17, 20:00
				autor: SID
				taki mały dodatek montowany już na lawecie 

mam przepływkę 2 szt w zapasie i ori puszke powietrza z K&N więc jest zabezpieczenie 

szkoda tylko że nie sprawdziłęm dzwięku na dordze.
 
 
krzywe podwórko więc nei doszukiwać siękrzywizny i złego wjazdu  
 
 

 
			
					
				
				: 2012-04-17, 20:36
				autor: Norbi
				O której planujesz być u Witolda? 

 
			
					
				
				: 2012-04-17, 20:47
				autor: SID
				8.00
			 
			
					
				
				: 2012-04-17, 21:46
				autor: buba
				jutro?
			 
			
					
				
				: 2012-04-17, 21:46
				autor: LCQ
				SID pisze:taki mały dodatek montowany już na lawecie 

mam przepływkę 2 szt w zapasie i ori puszke powietrza z K&N więc jest zabezpieczenie 

szkoda tylko że nie sprawdziłęm dzwięku na dordze.
Obrazek 
krzywe podwórko więc nei doszukiwać siękrzywizny i złego wjazdu  
 Obrazek
 
Obrazek 
SID pisze:taki mały dodatek montowany już na lawecie 

mam przepływkę 2 szt w zapasie i ori puszke powietrza z K&N więc jest zabezpieczenie 

szkoda tylko że nie sprawdziłęm dzwięku na dordze.
Obrazek 
krzywe podwórko więc nei doszukiwać siękrzywizny i złego wjazdu  
 Obrazek
 
Obrazek 
porównywałem to zestawienie z kompletną seria i wkładką K&N, najlepiej wkręca się oczywiście na stożkowym, jest głośniej i bardziej rasowo brzmi silnik, chodź do K&N stozka to mu daleko, najrozsądniej jest z wkładką K&N, z seryjnym filtrem jest najgorzej, tak powiedziała dupohamownia, testowałem w podobnej temp w tym samym dniu, resumując po modach opłaca sie ten zabieg, jeżeli macie czas to sprawdźcie na hamowni bedzie wszytsko jasne  

 
			
					
				
				: 2012-04-17, 21:49
				autor: buba
				czyli ITG jest gorszy ok K&N ?
			 
			
					
				
				: 2012-04-17, 21:53
				autor: LCQ
				przy dużych przebiegach bezpieczniej jest z wkładką K&N (nawet i samym stożkiem, swego czasu handlowałem K&N i lepiej zabezpieczają przed syfem ale nie mają takich przepływów), ITG ma zajebiste przepływy i to uśmierca przepływki, ale do zapierdzielania idealny, więc najlepiej mieć drugą przepływkę w bagażniku  

 
			
					
				
				: 2012-04-18, 02:48
				autor: SID
				LCQ pisze: więc najlepiej mieć drugą przepływkę w bagażniku  

 
i daltego mam dwie szt 

u mnie w okolicy syf na drogach więc zmiana częściej,
Witak zapowiedział że na 9.00 mam być - he he a ja już na nogach