Strona 22 z 34

: 2014-09-15, 20:56
autor: luk448
kenpachi, za oceanem wszystko jest wieksze :mrgreen:

[ Dodano: 2014-09-15, 20:56 ]
Kurpiu a np z jakim single turbo?

: 2014-09-15, 20:57
autor: kenpachi
luk448 pisze:Moc mniejsza ale i kasa zostaje w porflefu :mrgreen:
Haha z tą kasą w portfelu to nie przesadzaj :-P za to dla mnie osobiście mniej stresu, a ja to się lubię stresować, więc wychodzę na zero :-?

EDIT: w sensie, że się już spłukałem lol

: 2014-09-15, 20:58
autor: luk448
kenpachi, kupujac Frankeny a np nowe k04 z rs6 cos by Ci tam zostalo na pewno.Nowe k04 chyba drozsze ciut :-)

: 2014-09-15, 21:00
autor: kenpachi
luk448, oj widzę, że się kroi panie, kroi się. Czaisz się do potężnego stejdża :mrgreen:

"Zachwianie mocy czuję" :)

: 2014-09-15, 21:02
autor: luk448
Zbieram po prostu mysli :mrgreen: na ta chwile nie przejde na single turbo w tym roku :mrgreen:

: 2014-09-15, 21:03
autor: kenpachi
Hehehehehe no nie wiem. Ja już zauważyłem, że podchody robisz od jakiegoś czasu :D

: 2014-09-15, 21:04
autor: luk448
:mrgreen:

: 2014-09-15, 21:04
autor: kenpachi
kurpiu pisze:Mozna zrobic jeszcze single turbo Moc wieksza nz k04 RS6 a koszty mniejsze i szybciej wstaje.
Ile obrotów?

: 2014-09-15, 21:17
autor: kurpiu
U mnie 0.5b mam przy 3300obr 1.7 mam przy 4400:) Turbo z RS6 wstaje pozniej a teraz bede testowal na kolektorze inaczej zbudowanym i z Anty surgem wiec powinno wstac jeszcze wczesniej:)

: 2014-09-15, 21:18
autor: luk448
kurpiu, na jakim turbo?

: 2014-09-15, 21:22
autor: kurpiu
Gt35 w zime bede robil inny kolektor to wstanie jeszcze wczesniej:) Wydajnosc na 600+

: 2014-09-16, 10:37
autor: zabba88
Jakie koszty mniejsze na single turbo? Chyba jak skladasz na chinolu:)
Bo jezeli policzysz:
-wyciaganie motoru
-kolektory z wolnossaka 2.8
-spawanie portek z wyjsciem na WG
-WG
-turbo
-przerobka ukladu wodnego
-DP
-przerobka wiazki el.
-mnostwo otulin termicznych i bandazy
-TIP
-Doloty
-przerobka ssacego(wyjscia na serwo itd)
To jest spis aby to mialo rece i nogi oraz bylo poskladane na porzadnych gratach a nie tanich zamiennikach. I przede wszystkim dzialalo przez dlugi czas, a nie 2tys km w sezonie z ryzykiem fuck up-u.
I najwazniejszy czynnik aby to tez wygladalo, a nie jakby ktos bombe jeb.. pod maske

: 2014-09-16, 10:57
autor: Telo
zabba88 pisze:Jakie koszty mniejsze na single turbo? Chyba jak skladasz na chinolu:)
Bo jezeli policzysz:
-wyciaganie motoru
-kolektory z wolnossaka 2.8
-spawanie portek z wyjsciem na WG
-WG
-turbo
-przerobka ukladu wodnego
-DP
-przerobka wiazki el.
-mnostwo otulin termicznych i bandazy
-TIP
-Doloty
-przerobka ssacego(wyjscia na serwo itd)
To jest spis aby to mialo rece i nogi oraz bylo poskladane na porzadnych gratach a nie tanich zamiennikach. I przede wszystkim dzialalo przez dlugi czas, a nie 2tys km w sezonie z ryzykiem fuck up-u.
I najwazniejszy czynnik aby to tez wygladalo, a nie jakby ktos bombe jeb.. pod maske
:mrgreen:

: 2014-09-16, 11:13
autor: kurpiu
Jeszcze dochodzi troche innych klamotow:)

: 2014-09-16, 11:20
autor: zabba88
Dokladnie. Napisalem tak ogolnie:) Wiec dalej nie rozumie skad stwierdzenie ze single to tansza opcja. Chyba ze masz na mysli skladanie na chinolu+wlasna praca. Ale dla osoby ktora musi odstawic auto do tunera i wymagac w/w wlasciwosci+gwarancji juz nie