Strona 22 z 34
					
				
				: 2014-09-15, 20:56
				autor: luk448
				kenpachi,  za oceanem wszystko jest wieksze 
 [ Dodano: 2014-09-15, 20:56 ]
 
[ Dodano: 2014-09-15, 20:56 ]
Kurpiu a np z jakim single turbo?
 
			 
			
					
				
				: 2014-09-15, 20:57
				autor: kenpachi
				luk448 pisze:Moc mniejsza ale i kasa zostaje w porflefu 

 
Haha z tą kasą w portfelu to nie przesadzaj  

  za to dla mnie osobiście mniej stresu, a ja to się lubię stresować, więc wychodzę na zero  
 
EDIT: w sensie, że się już spłukałem lol
 
			
					
				
				: 2014-09-15, 20:58
				autor: luk448
				kenpachi,  kupujac Frankeny a np nowe k04 z rs6 cos by Ci tam zostalo na pewno.Nowe k04 chyba drozsze ciut 

 
			 
			
					
				
				: 2014-09-15, 21:00
				autor: kenpachi
				luk448, oj widzę, że się kroi panie, kroi się. Czaisz się do potężnego stejdża  
 
 
"Zachwianie mocy czuję" :)
 
			 
			
					
				
				: 2014-09-15, 21:02
				autor: luk448
				Zbieram po prostu mysli 

  na ta chwile nie przejde na single turbo w tym roku 

 
			
					
				
				: 2014-09-15, 21:03
				autor: kenpachi
				Hehehehehe no nie wiem. Ja już zauważyłem, że podchody robisz od jakiegoś czasu :D
			 
			
					
				
				: 2014-09-15, 21:04
				autor: luk448
				
			 
			
					
				
				: 2014-09-15, 21:04
				autor: kenpachi
				kurpiu pisze:Mozna zrobic jeszcze single turbo Moc wieksza nz k04 RS6 a koszty mniejsze i szybciej wstaje.
Ile obrotów?
 
			
					
				
				: 2014-09-15, 21:17
				autor: kurpiu
				U mnie 0.5b mam przy 3300obr  1.7 mam przy 4400:)  Turbo z RS6 wstaje pozniej a teraz bede testowal na kolektorze inaczej zbudowanym i z Anty surgem wiec powinno wstac jeszcze wczesniej:)
			 
			
					
				
				: 2014-09-15, 21:18
				autor: luk448
				kurpiu,  na jakim turbo?
			 
			
					
				
				: 2014-09-15, 21:22
				autor: kurpiu
				Gt35 w zime bede robil inny kolektor to wstanie jeszcze wczesniej:) Wydajnosc na 600+
			 
			
					
				
				: 2014-09-16, 10:37
				autor: zabba88
				Jakie koszty mniejsze na single turbo? Chyba jak skladasz na chinolu:)
Bo jezeli policzysz:
-wyciaganie motoru
-kolektory z wolnossaka 2.8
-spawanie portek z wyjsciem na WG
-WG
-turbo
-przerobka ukladu wodnego
-DP
-przerobka wiazki el.
-mnostwo otulin termicznych i bandazy
-TIP
-Doloty
-przerobka ssacego(wyjscia na serwo itd)
To jest spis aby to mialo rece i nogi oraz bylo poskladane na porzadnych gratach a nie tanich zamiennikach. I przede wszystkim dzialalo przez dlugi czas, a nie 2tys km w sezonie z ryzykiem fuck up-u.
I najwazniejszy czynnik aby to tez wygladalo, a nie jakby ktos bombe jeb.. pod maske
			 
			
					
				
				: 2014-09-16, 10:57
				autor: Telo
				zabba88 pisze:Jakie koszty mniejsze na single turbo? Chyba jak skladasz na chinolu:)
Bo jezeli policzysz:
-wyciaganie motoru
-kolektory z wolnossaka 2.8
-spawanie portek z wyjsciem na WG
-WG
-turbo
-przerobka ukladu wodnego
-DP
-przerobka wiazki el.
-mnostwo otulin termicznych i bandazy
-TIP
-Doloty
-przerobka ssacego(wyjscia na serwo itd)
To jest spis aby to mialo rece i nogi oraz bylo poskladane na porzadnych gratach a nie tanich zamiennikach. I przede wszystkim dzialalo przez dlugi czas, a nie 2tys km w sezonie z ryzykiem fuck up-u.
I najwazniejszy czynnik aby to tez wygladalo, a nie jakby ktos bombe jeb.. pod maske
  
 
			
					
				
				: 2014-09-16, 11:13
				autor: kurpiu
				Jeszcze dochodzi troche innych klamotow:)
			 
			
					
				
				: 2014-09-16, 11:20
				autor: zabba88
				Dokladnie. Napisalem tak ogolnie:) Wiec dalej nie rozumie skad stwierdzenie ze single to tansza opcja. Chyba ze masz na mysli skladanie na chinolu+wlasna praca. Ale dla osoby ktora musi odstawic auto do tunera i wymagac w/w wlasciwosci+gwarancji juz nie