I do tego nie kupowalibyśmy 14 latnich samochodów tylko 3-4 letnie i dopiero wtedy modowali, na nowych częściach oczywiście.bartek75 pisze:taki lajf w tym kraju. sądzę że jeżeli u wszystkich proporcje finanse- praca byłyby na rozsądnym poziomie nikt nie bawiłby się w półśrodki pt. używka.
Projekt: S4 Stage 1 ==> Stage 3 460 - 480 KM
Bałem się kupić używane, a na nowe RS6 nie było mnie stać, ponadto cieszą się bardzo dobrą opinią i super się nazywająluk448 pisze:Łukasz a co Cie tknelo wgl do Frankenow?NIe to ze sie czepiam czy cos tylko sie pytam po prostu czy nie lepiej bylo brac turbo z rs6?

[ Dodano: 2014-09-15, 09:39 ]
Ja już chcę jęździć











Tez mnie czeka ten dylemat i w zwiazku z nim pytanie... Nie lepiej bylo kupic uzywke turbo Rs6 byle nie popekana i wsadzic nowe core?? W takim przyapdku chyba jest chyba pewnosc bo core jest nowe... Uzywke turbo rs6 da sie znalesc do 3tys plus na Sidowej stronie nowe core ok 5tys. I w okolicach 8 kola mozemy sie cieszyc prawie nowym turbo?! Czy sie myle??kenpachi pisze:Bałem się kupić używane, a na nowe RS6 nie było mnie stać, ponadto cieszą się bardzo dobrą opinią i super się nazywająluk448 pisze:Łukasz a co Cie tknelo wgl do Frankenow?NIe to ze sie czepiam czy cos tylko sie pytam po prostu czy nie lepiej bylo brac turbo z rs6?Wystarczy mi taka moc na razie, poza tym dobry niut wyszedł :)
[ Dodano: 2014-09-15, 09:39 ]
Ja już chcę jęździć![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
To moze lepiej kupic gt28rs? :)
Znow wyznacznikiem posrednim jest moc i znow powtarzam ze jak chcesz troche wiecej mocy to kup k04 z rs6.
Zobacz ile wyplulo auto goworka na silniku ( czyli takiej mocy jak u witka ) na jego secie i k04 z rs6. hamowane tez na 98.
W okolicy 8miu mozesz sie cieszyc . jak kupisz primo k04 rs6 , pozniej corasy , pozniej to poskladasz itp itd. + trzeba je przerobic , musze , WG ... Tu ma nowke , P&P bez mala .
Znow wyznacznikiem posrednim jest moc i znow powtarzam ze jak chcesz troche wiecej mocy to kup k04 z rs6.
Zobacz ile wyplulo auto goworka na silniku ( czyli takiej mocy jak u witka ) na jego secie i k04 z rs6. hamowane tez na 98.
W okolicy 8miu mozesz sie cieszyc . jak kupisz primo k04 rs6 , pozniej corasy , pozniej to poskladasz itp itd. + trzeba je przerobic , musze , WG ... Tu ma nowke , P&P bez mala .

Mnie nie pytaj, ja się nie znam. Z moim szczęściem lepiej nie ryzykować. Poza tym jak już pisałem z tego co znalazłem na necie byłem przekonany, że są podobne a nawet mocniejsze od k04 rs6. Nawet te wyniki po 450 koni na E-85, to wyniki na kołach, a nie na silniku. Nieźle kolorują za oceanem :). Mnie ta moc wystarczy, a jak mi się zachce więcej, to sprzedam frankeny i kupie rs6 i wagnery. :) Ale to raczej mało prawdopodobne :)Jachyr pisze:Tez mnie czeka ten dylemat i w zwiazku z nim pytanie... Nie lepiej bylo kupic uzywke turbo Rs6 byle nie popekana i wsadzic nowe core?? W takim przyapdku chyba jest chyba pewnosc bo core jest nowe... Uzywke turbo rs6 da sie znalesc do 3tys plus na Sidowej stronie nowe core ok 5tys. I w okolicach 8 kola mozemy sie cieszyc prawie nowym turbo?! Czy sie myle??kenpachi pisze:Bałem się kupić używane, a na nowe RS6 nie było mnie stać, ponadto cieszą się bardzo dobrą opinią i super się nazywająluk448 pisze:Łukasz a co Cie tknelo wgl do Frankenow?NIe to ze sie czepiam czy cos tylko sie pytam po prostu czy nie lepiej bylo brac turbo z rs6?Wystarczy mi taka moc na razie, poza tym dobry niut wyszedł :)
[ Dodano: 2014-09-15, 09:39 ]
Ja już chcę jęździć![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()