Strona 21 z 37

: 2012-07-17, 15:19
autor: aw69
to się okaże.....650 KM jest marne ? nie wydaje mnie się ! kto ma więcej oprócz robina i bola ? Lamik ma więcej ? Jakis vr6, R32 który ma więcej ??? Interesuje mnie moc beż żadnych dodatków typu nitro itp itd.

Nie wiem ile u mnie będzie mocy ale jak bedzie 6XX z przodu to bede zadowolony.

P.S. Z lamikiem moge zawalczyc jak moja S4 bedzie ważyła tyle co jego golf. A wiemy dobrze że nie bedzie tyle ważyła a juz napewno nie w klasie street. Wiec wogole te porównanie jest totalnie nie na miejscu. Zwłaszcza że takiemu golfowi wystarczy 500 PS aby trzaskał regularne 10.XX s na ćwiare, czego o S4 juz nie mozna niestety powiedzieć :/
Ja nie napinam się, ani niczego niechce nikomu udowadniać, bo jakby tak było to bym tego silnika nie wkładał do budy B5, tez mógłbym wjebać jakis R32 do golfa 2 itp. ale mi te wozy się totalnie nie podobają i one się totalnie nie prowadzą.

: 2012-07-17, 15:37
autor: Z0_RS2
Adam przy 6xx też będziesz walił dychy!!
Bolo w końcu mógł byś się pochwalić czasem!!

: 2012-07-17, 16:03
autor: Jigsaw
Trzeba też zaznaczyć że 600 KM nie jest równe 600 KM a u Witka wychodzą moce realne więc takie pełne,prawdziwe i mięsiste 600+ w S4 też może namieszać :-)

: 2012-07-17, 16:25
autor: zabba88
s4 killer tez nie jednokrotnie nie klepnol 10.xx:)
aw wiem doskonale jak sie prowadzi taki mk2, mk3. Gdybym chcial tez juz bym swoja r32 wkladal do mk2 . Swap bylby szybszy, latwiejszy, ale dla mnie to bez sensu. Te auta sa beznadziejne jezeli chodzi o prowadzenie i predkosci powyzej 200km/h.
Nasze mk1 400+ 1.8t tez jest bez sensu w osce. To auto totalnie sie nie prowadzi i strach tym jezdzic. Uklad jezdny z lat 70-tych i blacha z puszki po konserwie.
600+ to juz dobre cyfry bez zadnych dodatkow. Ale mysle ze liczysz na wiecej:P a na 3l powininen byc fajny spool.
Zreszta czas zweryfikuje jak to u kazdego bedzie ja sie bede cieszyl jak u mnie beda w miare bazawaryjne okolice 600

: 2012-07-17, 17:02
autor: aw69
Na nic nie licze. Bo nigdy nie budowalem takiego setupu i nie wiem czego się spodziewać. Jakbym zbudował takich silników kilka i miał jakąś powtarzalność w wynikach to mógłbym coś powiedzieć więcej. Ogólnie licze że jak wjeżdże się w wóz to będe klepał jakies tam wysokie 10.XX i żeby nie było zbyt wielu poważnych awari. To dla mnie najgłówniejszy cel !

: 2012-07-17, 17:08
autor: Jigsaw
Koledzy po co przy takich autach mówicie o prowadzeniu ?? :lol: te auta są na prostą i tyle i nigdy na obecnych modach nie będą dobrze skręcać i nie zrobią super czasu na Poznaniu, Ułężu itp wiem wiem są Audi z serii DTM które klepią super czasy na torach ale to inne mody i inne przeróbki.

Zwykłe EVO po wydechu, pompie i strojeniu z dobrym kierownikiem by pozamiatało i Golfa i S4 itp ;-)

K.. w swoim Lotusie który ma ,,marne" 400 KM klepie na Poznaniu auta grubo ponad 500 KM ;-)

: 2012-07-17, 17:15
autor: kosiniak
pajak100 pisze:Z Bolem mieliśmy dwie najcieższe fury - 1600 kg , jak tu Nas porównywać do wszystkich innych jak oni mieli 1200 kg i 500KM.
aw69 pisze:ale bolo ma 660 KM
i z tego co mowil na Olsztynie 1540kg, nie wazne, jaki w koncu byl ten czas? ktos wie?

: 2012-07-17, 17:48
autor: ADI
Obrazek

: 2012-07-17, 18:13
autor: aw69
na 3l powininen byc fajny spool.
zbyt mała różnica w pojemności, żeby to poczuć ! ogólnie mod na 3 litry na dzień dzisiejszy uważam za bezsens i to jest największy niepotrzebny wydatek z mojej strony w tym projekcie :)

: 2012-07-17, 19:44
autor: deSigner
ADI pisze:Obrazek
Niezły sleeper to audi bola :shock:

: 2012-07-17, 19:52
autor: Rafalek114
aw69 pisze:
na 3l powininen byc fajny spool.
zbyt mała różnica w pojemności, żeby to poczuć ! ogólnie mod na 3 litry na dzień dzisiejszy uważam za bezsens i to jest największy niepotrzebny wydatek z mojej strony w tym projekcie :)

czuc ,zobaczysz . Ustawisz sie z innym s4 i pojedziesz z samego dolu gdzie turbiny jeszcze nie pompuja . Wtedy zobaczysz ze roznica jest odczuwalna .

Co do "ps" u bola to wykresow bylo kilka poczynajac od 630km do 660km wiec nie kumam po co znowu jakies dziwne aluzje . Robin pojechal na Maha i wyszlo 68X km dokladnie tak samo lub nawet kapke wiecej niz na wykresie ktory byl dodany przez GTO .

Ps Kosi ustaw sie z Bolem to bedziesz widzial czy odjezdza czy nie . Skoro bolo nie ogarnia startow to pojedz z nim od 2giego biegu do 250km/h i bedzie wszystko wiadomo. Jak jest mocniejszy to bedzie odjezdzal i to mocno jak nie bedzie odjezdzal to konie sa z dupy tak jak to sugerujecie :-P :-P :-P

: 2012-07-17, 21:44
autor: bolo-s4
Będzie w łomży 1/4 zobaczymy jaki czas bo 1/8 to zabawa a nie sprawdzenie auta
Kosi wystartujesz mam nadzieję :-D

: 2012-07-17, 21:49
autor: LCQ
Jigsaw pisze:Trzeba też zaznaczyć że 600 KM nie jest równe 600 KM a u Witka wychodzą moce realne więc takie pełne,prawdziwe i mięsiste 600+ w S4 też może namieszać :-)

na ch*j znowu robić jakieś podjazdy kto robi mięsiste konie a kto nie?? mało na tym forum jest burdelu? :roll:


P.S. Bola na jakich oponach teraz śmigasz?

: 2012-07-17, 21:54
autor: Surveyor
Jak Bolo ogarnie lepiej starty, będzie pół sekundy więcej niż w Golfie :mrgreen:

Lamik mówił, że na nowym setupie ma 700+. Przy trzech pierwszych przejazdach miał ok.650KM. Najlepszy czas to 7.00s.Przed czwartym ustawił nowy setup, ale chłodzenie siadło...

Corvetta VTG 6.5s :oops:


Generalnie było mniej ślisko niż w Olsztynie ale dużo bardziej wąsko.

: 2012-07-17, 21:59
autor: kosiniak
bolo-s4 pisze:Będzie w łomży 1/4 zobaczymy jaki czas bo 1/8 to zabawa a nie sprawdzenie auta
Kosi wystartujesz mam nadzieję :-D
ja znam swoj czas na 1/8 mili, dokladnie 8,60et przy 330ps z pelnym wnetrzem :) a czy wystratuje w Łomży, jak bede mial auto to zapewne tak :). Nie rozumiem nadal czemu nie chcesz powiedziec jaki miales czas? to jakas tajemnica naprawde? przeciez za chwile i tak beda podane oficjalne wyniki.