s4-bolo
to się okaże.....650 KM jest marne ? nie wydaje mnie się ! kto ma więcej oprócz robina i bola ? Lamik ma więcej ? Jakis vr6, R32 który ma więcej ??? Interesuje mnie moc beż żadnych dodatków typu nitro itp itd.
Nie wiem ile u mnie będzie mocy ale jak bedzie 6XX z przodu to bede zadowolony.
P.S. Z lamikiem moge zawalczyc jak moja S4 bedzie ważyła tyle co jego golf. A wiemy dobrze że nie bedzie tyle ważyła a juz napewno nie w klasie street. Wiec wogole te porównanie jest totalnie nie na miejscu. Zwłaszcza że takiemu golfowi wystarczy 500 PS aby trzaskał regularne 10.XX s na ćwiare, czego o S4 juz nie mozna niestety powiedzieć :/
Ja nie napinam się, ani niczego niechce nikomu udowadniać, bo jakby tak było to bym tego silnika nie wkładał do budy B5, tez mógłbym wjebać jakis R32 do golfa 2 itp. ale mi te wozy się totalnie nie podobają i one się totalnie nie prowadzą.
Nie wiem ile u mnie będzie mocy ale jak bedzie 6XX z przodu to bede zadowolony.
P.S. Z lamikiem moge zawalczyc jak moja S4 bedzie ważyła tyle co jego golf. A wiemy dobrze że nie bedzie tyle ważyła a juz napewno nie w klasie street. Wiec wogole te porównanie jest totalnie nie na miejscu. Zwłaszcza że takiemu golfowi wystarczy 500 PS aby trzaskał regularne 10.XX s na ćwiare, czego o S4 juz nie mozna niestety powiedzieć :/
Ja nie napinam się, ani niczego niechce nikomu udowadniać, bo jakby tak było to bym tego silnika nie wkładał do budy B5, tez mógłbym wjebać jakis R32 do golfa 2 itp. ale mi te wozy się totalnie nie podobają i one się totalnie nie prowadzą.
s4 killer tez nie jednokrotnie nie klepnol 10.xx:)
aw wiem doskonale jak sie prowadzi taki mk2, mk3. Gdybym chcial tez juz bym swoja r32 wkladal do mk2 . Swap bylby szybszy, latwiejszy, ale dla mnie to bez sensu. Te auta sa beznadziejne jezeli chodzi o prowadzenie i predkosci powyzej 200km/h.
Nasze mk1 400+ 1.8t tez jest bez sensu w osce. To auto totalnie sie nie prowadzi i strach tym jezdzic. Uklad jezdny z lat 70-tych i blacha z puszki po konserwie.
600+ to juz dobre cyfry bez zadnych dodatkow. Ale mysle ze liczysz na wiecej:P a na 3l powininen byc fajny spool.
Zreszta czas zweryfikuje jak to u kazdego bedzie ja sie bede cieszyl jak u mnie beda w miare bazawaryjne okolice 600
aw wiem doskonale jak sie prowadzi taki mk2, mk3. Gdybym chcial tez juz bym swoja r32 wkladal do mk2 . Swap bylby szybszy, latwiejszy, ale dla mnie to bez sensu. Te auta sa beznadziejne jezeli chodzi o prowadzenie i predkosci powyzej 200km/h.
Nasze mk1 400+ 1.8t tez jest bez sensu w osce. To auto totalnie sie nie prowadzi i strach tym jezdzic. Uklad jezdny z lat 70-tych i blacha z puszki po konserwie.
600+ to juz dobre cyfry bez zadnych dodatkow. Ale mysle ze liczysz na wiecej:P a na 3l powininen byc fajny spool.
Zreszta czas zweryfikuje jak to u kazdego bedzie ja sie bede cieszyl jak u mnie beda w miare bazawaryjne okolice 600
Frog Racing
Na nic nie licze. Bo nigdy nie budowalem takiego setupu i nie wiem czego się spodziewać. Jakbym zbudował takich silników kilka i miał jakąś powtarzalność w wynikach to mógłbym coś powiedzieć więcej. Ogólnie licze że jak wjeżdże się w wóz to będe klepał jakies tam wysokie 10.XX i żeby nie było zbyt wielu poważnych awari. To dla mnie najgłówniejszy cel !
Koledzy po co przy takich autach mówicie o prowadzeniu ??
te auta są na prostą i tyle i nigdy na obecnych modach nie będą dobrze skręcać i nie zrobią super czasu na Poznaniu, Ułężu itp wiem wiem są Audi z serii DTM które klepią super czasy na torach ale to inne mody i inne przeróbki.
Zwykłe EVO po wydechu, pompie i strojeniu z dobrym kierownikiem by pozamiatało i Golfa i S4 itp
K.. w swoim Lotusie który ma ,,marne" 400 KM klepie na Poznaniu auta grubo ponad 500 KM
Zwykłe EVO po wydechu, pompie i strojeniu z dobrym kierownikiem by pozamiatało i Golfa i S4 itp
K.. w swoim Lotusie który ma ,,marne" 400 KM klepie na Poznaniu auta grubo ponad 500 KM
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
-
kosiniak
-
Rafalek114
- Posty: 187
- Rejestracja: 2011-06-29, 23:59
- Lokalizacja: de
- Kontakt:
aw69 pisze:zbyt mała różnica w pojemności, żeby to poczuć ! ogólnie mod na 3 litry na dzień dzisiejszy uważam za bezsens i to jest największy niepotrzebny wydatek z mojej strony w tym projekcie :)na 3l powininen byc fajny spool.
czuc ,zobaczysz . Ustawisz sie z innym s4 i pojedziesz z samego dolu gdzie turbiny jeszcze nie pompuja . Wtedy zobaczysz ze roznica jest odczuwalna .
Co do "ps" u bola to wykresow bylo kilka poczynajac od 630km do 660km wiec nie kumam po co znowu jakies dziwne aluzje . Robin pojechal na Maha i wyszlo 68X km dokladnie tak samo lub nawet kapke wiecej niz na wykresie ktory byl dodany przez GTO .
Ps Kosi ustaw sie z Bolem to bedziesz widzial czy odjezdza czy nie . Skoro bolo nie ogarnia startow to pojedz z nim od 2giego biegu do 250km/h i bedzie wszystko wiadomo. Jak jest mocniejszy to bedzie odjezdzal i to mocno jak nie bedzie odjezdzal to konie sa z dupy tak jak to sugerujecie
Jigsaw pisze:Trzeba też zaznaczyć że 600 KM nie jest równe 600 KM a u Witka wychodzą moce realne więc takie pełne,prawdziwe i mięsiste 600+ w S4 też może namieszać
na ch*j znowu robić jakieś podjazdy kto robi mięsiste konie a kto nie?? mało na tym forum jest burdelu?
P.S. Bola na jakich oponach teraz śmigasz?
Jak Bolo ogarnie lepiej starty, będzie pół sekundy więcej niż w Golfie
Lamik mówił, że na nowym setupie ma 700+. Przy trzech pierwszych przejazdach miał ok.650KM. Najlepszy czas to 7.00s.Przed czwartym ustawił nowy setup, ale chłodzenie siadło...
Corvetta VTG 6.5s
Generalnie było mniej ślisko niż w Olsztynie ale dużo bardziej wąsko.
Lamik mówił, że na nowym setupie ma 700+. Przy trzech pierwszych przejazdach miał ok.650KM. Najlepszy czas to 7.00s.Przed czwartym ustawił nowy setup, ale chłodzenie siadło...
Corvetta VTG 6.5s
Generalnie było mniej ślisko niż w Olsztynie ale dużo bardziej wąsko.
-
kosiniak
ja znam swoj czas na 1/8 mili, dokladnie 8,60et przy 330ps z pelnym wnetrzem :) a czy wystratuje w Łomży, jak bede mial auto to zapewne tak :). Nie rozumiem nadal czemu nie chcesz powiedziec jaki miales czas? to jakas tajemnica naprawde? przeciez za chwile i tak beda podane oficjalne wyniki.bolo-s4 pisze:Będzie w łomży 1/4 zobaczymy jaki czas bo 1/8 to zabawa a nie sprawdzenie auta
Kosi wystartujesz mam nadzieję
Ostatnio zmieniony 2012-07-17, 22:53 przez kosiniak, łącznie zmieniany 1 raz.
