Strona 3 z 7
: 2016-12-09, 11:41
autor: majlo
jeden dzień i po kłopocie raz do roku.
[ Dodano: 2016-12-09, 11:41 ]
ja przed czyszczeniem mialem 350 po 425
: 2016-12-09, 13:13
autor: sztybor
425 masz tez jeden dzien.. z dnia na dzien coraz mniej :)
: 2016-12-09, 13:20
autor: buba
sztybor pisze:dziwie sie ze ktos z tych duzych tunerow nie opracowal jakiegos pakietu zeby ten problem rozwiazac..
Jest rozwiązanie ale to temat tabu bo to RS4

: 2016-12-09, 13:34
autor: sztybor
A znasz kogos kto to rozwiazanie ma i moze potwierdzic ze dziala?
: 2016-12-09, 13:41
autor: buba
Osobiście nie
: 2016-12-09, 13:56
autor: Masta_J
Czyli na przykładzie majlo coś zeżera 1,5 kunia na tydzień...
: 2016-12-09, 15:28
autor: sztybor
gdyby jakas firma, rzeczywiscie wypuscila taki mod, te samochody od razu zyskalyby na wartosci.. jest tego troche na rynku, ale ludzie sie ich susznie boja :)
jakby ktos znal wlasciciela takiego poprawionego rsa dajcie znac..
: 2016-12-09, 19:42
autor: grand1166
LPG powinno rozwiazac problem

: 2016-12-09, 22:26
autor: mik-17
grand1166 pisze:LPG powinno rozwiazac problem

Po pierwsze w rs4 b7 nie ma miejsca na butle lpg bo fabrycznie nie ma koła zapasowego tylko akumulator i zestaw naprawczy - wnęka jest jakby prostokątna. Jedyna butla możliwa to walec widoczny w bagażniku.
Wprawdzie silnik po lpg jest bardzo czysty ale to raczej w tym przypadku nie pomoże.
Problemem jest raczej miejsce wtrysku benzyny które nie powoduje mycia zaworów.
Zawory zapewne się brudzą przez odmę i ekologię.
Rozwiązaniem mógł by być jakiś dotrysk benzyny lub innego środka myjącego osady w ssącym i na zaworach + ewentualna zewnętrzna odma którą co jakiś czas się opróżni ze skroplin. Jeśli jest jakaś ekologia to można pomyśleć czy aby ona nie dokłada swoich 3 groszy do tego syfu - jeśli tak to zaślepić i wyłączyć programowo.
: 2016-12-11, 22:38
autor: 2f2f
Masta_J pisze:A nie czujesz bo traci moc stopniowo, były egzemplarze, które potrafiły po 40K przebiegu stracić ponad 100 KM.
Duzo czytalem nt tego silnika i nie spotkalem sie z taka utrata mocy. W b7 zdazaly sie duze spadki mocy, winne byly zaworki i oczywiscie nagar. B7 byl produkowany przez zaledwie 18 miesiecy. W B8 spadki mocy rzadko przekraczaja 15% ale wszystko oczywiscie zalezy od tryby jazdy, jakosci paliwa itd
: 2016-12-12, 00:13
autor: sztybor
obczaj fejsa sportmile... sa tam fajne rodzynki b8 ktore oni robia po 30k przebiegu od nowosci.. i maja ledwo 380km...
: 2016-12-12, 13:47
autor: Masta_J
To jest to właśnie 15 czy 16% spadku czyli mega dużo, a są wozy, które mają spadki większe.
: 2016-12-12, 14:26
autor: majlo
żadne V8 nie ma seryjnej mocy. dalej uważam ze wydac 1500zl rocznie na czyszczenie to żadne pieniądze. tam skrzynia sprzęgło napędy są nie do zniszczenia nic sie nie psuje
: 2016-12-16, 10:41
autor: 2f2f
Masta_J pisze:To jest to właśnie 15 czy 16% spadku czyli mega dużo, a są wozy, które mają spadki większe.
Nie tworzmy miejskich legend.
Sportmile robil kilka B8, przez ostatnie 12miesiecy robili dwie, obie z przebiegiem około 60,000. Samochody mialy 402-403km, vs. 444km mocy seryjnej. Na RS246.com samochody maja przy pierwszych czyszczenach 45000mil i tez jest czworka z przodu na hamowni wiec nie ma spadkow o 16% tylko o 8%.
Silnik w RS4 B8 nie ma innych wad, jest dopracowany, brzmi znakomicie, a moc calkowiie wystarcza do cywilnych zastosowan.
: 2016-12-16, 17:53
autor: Masta_J
Hehe, będziemy się licytować o pojedyncze procenty?
RS4 B8 ma mieć 450KM, jeśli ma 402KM to ma 11% mniej, nie jest to ani 16% ani 8% ale to przecież nie o to chodzi, okolice 10% to jest MEGA dużo po takim śmiesznym przebiegu a ilu właścicieli o tym w ogóle nie wie i jeździ sobie w najlepsze większe przebiegi gubiąc jeszcze więcej mocy.