: 2016-10-18, 08:20
Ja mam od niego instalację. Za miesiąc jadę na przegląd po 40kkm. Generalnie wszystko działa, silnik nie wybuchł, korekty w normie, jest nawet spory zapas wydajnościowy ale:ozik pisze:Panowie szukam godnego polecenia warsztatu LPG na Śląsku, esa z świeżo wyremontowanym silnikiem i nie chciałbym żeby to ktoś spier*** ;)
Kiedyś ktoś polecał mi warsztat pod tym adresem
ul. Wolności 38
42-674 Zbrosławice
Może to ktoś potwierdzić?
Auto w późniejszym czasie przejdzie jakieś mody na ok 400km, ale gaz mógł by zostać na spokojne trasy
- samochód kiepsko poskładany po montażu (widać że na szybko)
- przez pierwszy rok miałem problem z przerzucaniem na benzynę w zimie na zimnym silniku (wymiana filtrów nie pomagała, myślę że ogarnęli by temat gdybym ich przycisnął ale nie było to strasznie upierdliwe poza tym mam do nich 100km i musiałbym organizować drugie auto itp.). Po roku przeszło, pewnie dotarł się jakiś tłoczek.
- reduktory upchane za boczne IC, średnio się tam mieszczą, opiera się na nich zderzak i przez to trochę odstaje, spróbuję to w najbliższym czasie poprawić. Przez takie umieszczenie reduktorów przez całą komorę silnika idą węże gazowe i wodne co czasem utrudnia prace przy aucie.
Z plusów to dobre wystrojenie (nie sprawdzałem jeszcze sondą szerokopasmową przy pełnym bucie ale korekty są bliskie 0%), nic nie szarpie, instalacja pracuje niezauważenie, w miarę szybko się przełącza. Brak awarii, gwarancja 100 tyś km. Komponenty: wtryski Magic FX, reduktory Magic 3 BIG x 2, jakiś Stag (podajże ISA2). Aha, facet ma dość specyficzne podejście do strojenia samochodu, lepiej nie wsiadać z nim do auta i modlić się żeby nie zajebał w drzewo ale przynajmniej wiesz że instalka sprawdzona w trudnych warunkach :)
Pozdrawiam