Strona 3 z 67
: 2011-09-21, 10:11
autor: Sql
Pewnie ciezko o ten wlasciwy do 996 jak rozumiem?
: 2011-09-22, 10:18
autor: cowboy
SID pisze:inny - z cayenne ma uszy mocujace a tamten jest przykrecany od czoła dwoma śrubami prosto do zwrotnicy,
jest też szczuplejszy i na inne klocki
a ten nowy cayenne. touareg, panamera:
one są do czoła przykręcane - mozliwe że to jest to samo
SID mam jeszcze pytanko czy zaciski z touarega 4 i 6 tłok mają takie same obudowy
w sensie jak zrobie adapter pod 4 tłok to potem bedzie mozliwa wymiana PnP na 6 tłok ?
tarcze mam od Ciebie 345/32
: 2011-09-22, 15:27
autor: SID
cowboy pisze:SID pisze:inny - z cayenne ma uszy mocujace a tamten jest przykrecany od czoła dwoma śrubami prosto do zwrotnicy,
jest też szczuplejszy i na inne klocki
SID mam jeszcze pytanko czy zaciski z touarega 4 i 6 tłok mają takie same obudowy
w sensie jak zrobie adapter pod 4 tłok to potem bedzie mozliwa wymiana PnP na 6 tłok ?
tarcze mam od Ciebie 345/32
to są zupełnie już inne zaciski
tutaj
masz 4-ro
a tutaj
masz 6-cio
: 2011-09-22, 15:29
autor: SID
Sql pisze:Pewnie ciezko o ten wlasciwy do 996 jak rozumiem?
pozostaje Ci tylko allegro - w cenie 2-3 tys przy czym swoje sprzedasz za 60-70 % ceny nowych większych,
jak by co mam w świetnej cenie nowe tarcze i klocki do nich
a tutaj porownanie zacisków które na aucie wyglądają podobnie a w rzeczywistości są aż trzy typy,
różnią się budowa/klockami i wielkością przyjmowanej tarczy.
Te zaciski są w stanie przyjąć tarcze nawet 400mm ! i 38mm grube

: 2011-09-22, 16:16
autor: cowboy
SID pisze:to są zupełnie już inne zaciski
tutaj masz 4-ro
a tutaj masz 6-cio
to wiem że są inne
ale mają takie samo mocowanie do jarzma, takie samo pewnie ET wiec podejrzewam że mogą byc stosowane zamiennie, bo przeciec obydwa muszą sie centrować na tarczy
jedynie co je rózni to pewnie srednica tarczy
o to pytałem czy jak zrobie adapter to potem bede mógł założyć ten 6 tłoczkowy jakby 4 tłoczki był za mało wydajny
[ Dodano: 2011-09-22, 16:17 ]
SID pisze:a tutaj porownanie zacisków które na aucie wyglądają podobnie a w rzeczywistości są aż trzy typy,
ten ciemnoszary jest fajny z touarega po lifcie... 350/32 bodajże ?
: 2011-09-22, 21:20
autor: SID
tak zacisk 4-ro tłoczkowy będzie pasował p&p w miejsce 6-cio tłok ale w wersji 17" bo już 18" ma
dłuższe ramiona o 10mm i przyjmuje grubsza tarcze o 2 mm
: 2011-09-22, 22:14
autor: cowboy
SID pisze:tak zacisk 4-ro tłoczkowy będzie pasował p&p w miejsce 6-cio tłok ale w wersji 17" bo już 18" ma
dłuższe ramiona o 10mm i przyjmuje grubsza tarcze o 2 mm
OK czyli
330/32 były zaciski 4 tłok oraz 6 tłok
350/34 tylko 6 tłok
dzieki, w razie czego bede zmieniał na te wieksze jak bedzie mało... tyle że u mnie to chodzi na styl w felge 17 cali... dosłownie na styk, a zacisk 6 tłoczkowy wydaje mi sie ciutke wiekszy
: 2011-10-18, 15:23
autor: SID
świeżo wyszkiełkowane i pomalowane proszkowo zaciski 6-cio tłok. dla S4 B5 za granicą

jeszcze ciepłe
uzbrajanie zacisków w gumeczki tłoczki i itp
te czerwone będą dla 330x32mm
pakowanko
secik

: 2011-10-18, 16:42
autor: Mieto
Ile za taki zestawik?
: 2011-10-18, 16:52
autor: buba
"ciepłe"? heheheh
: 2011-10-18, 21:21
autor: altium
a ja tu już sobie spsociłem hebelki na bazie SID'a

: 2011-10-19, 00:16
autor: SID
altium - małe coś te heble na foto
nikt by nie powiedział że tam siedzi 360x34mm i zacisk wielki 6-cio tłok
Mieto - teraz po większym kursie euro taki zestaw to 2500-2700 zł
buba - ciepłe bo niedawno z pieca wyciągnięte

: 2011-10-19, 10:24
autor: altium
SID pisze:altium - małe coś te heble na foto
nikt by nie powiedział że tam siedzi 360x34mm i zacisk wielki 6-cio tłok
No fakt, wygląda jak zestaw z Punto :p
: 2011-10-19, 10:52
autor: SID
dzisiaj odebrałem nast. fanty z malowania i trzeba to zaraz złożyć do kupy
są tam zaciski tył z RS4 B5 i RS4 B7
czekają w kolejce zaciski 8-mio tłoczkowe do roboty
ciekaw jestem kto się pokusi o "odważne" kolory

: 2011-10-19, 15:59
autor: altium
Andy pomaluj na niebiesko, to kumpel do R36 się skusi :)