Strona 3 z 8

: 2016-08-01, 14:30
autor: Papol
Booosze..

: 2016-08-01, 15:10
autor: SID
Nie chwale i nigdy nie chwaliłem spawanych kolektorów i uważam że to największe zło dłuższą metę dla aut użytkowych,
ale te MG wydają się najlepsze z "spawanych"

Odnośnie tych ghost to może jakaś inna technika spawania lub innego materiału by załatwiła sprawę bo odlew Audi jest OK

: 2016-08-01, 16:45
autor: atom1
i ja spawalem do bety, moze nie jakos super z odpuszczaniem itp, ale tez popekal wszedzie tylko nie na spawanie :D tu tez bylo towaru naglutowane widac solidnie a i tak peklo.. kupilem zeliwny do bty i problem zniknal jak snieg zeszlej zimy ktorego nie bylo

: 2016-08-02, 10:21
autor: tyrkal
ghost pisze:Set montowany w zeszłe wakacje :shock:
Chyba widać co najważniejsze...
Kto to robil? :) Masakra :) Wygląda jak spawany z resztek, ciekawe jak to w środku wygląda ? :)

Bardzo ważne : można pospawać i pospawać, jak również można użyć do tego spawania różnego materiału i wierzcie mi efekt końcowy jak i wytrzymałość będą sie znacznie różnić.
To że jest dużo spawu a i tak popękało nie znaczy ze wszystkie popękają.

: 2016-08-02, 10:30
autor: mik-17
tyrkal pisze:
ghost pisze:Set montowany w zeszłe wakacje :shock:
Chyba widać co najważniejsze...
Kto to robil? :) Masakra :) Wygląda jak spawany z resztek, ciekawe jak to w środku wygląda ? :)

Bardzo ważne : można pospawać i pospawać, jak również można użyć do tego spawania różnego materiału i wierzcie mi efekt końcowy jak i wytrzymałość będą sie znacznie różnić.
To że jest dużo spawu a i tak popękało nie znaczy ze wszystkie popękają.
Sugerujesz ze zrobisz nie pękające ?? :mrgreen:

: 2016-08-02, 11:11
autor: Jachyr
mik-17 pisze:
tyrkal pisze:
ghost pisze:Set montowany w zeszłe wakacje :shock:
Chyba widać co najważniejsze...
Kto to robil? :) Masakra :) Wygląda jak spawany z resztek, ciekawe jak to w środku wygląda ? :)

Bardzo ważne : można pospawać i pospawać, jak również można użyć do tego spawania różnego materiału i wierzcie mi efekt końcowy jak i wytrzymałość będą sie znacznie różnić.
To że jest dużo spawu a i tak popękało nie znaczy ze wszystkie popękają.
Sugerujesz ze zrobisz nie pękające ?? :mrgreen:
Mi rowniez jak cos :-)

: 2016-08-02, 11:17
autor: ghost
Coś z tymi materiałami i techniką spawania oraz resztkami musi być bo poprzednia wersja kolektorów wytrzymała znacznie więcej :-o Mimo ,że nie było tak "nalane" :-P Widziałem silnik z kolektorami owiniętymi bandażami zamontowanymi już na aucie... wyglądało normalnie aż się nie zesrało a tu takie kwiatki :shock: :-o

Tyrkal to co zostało z kolektorów stało się kruche :shock: :D Jak chcesz to mogę Ci je sprezentować :lol:

: 2016-08-02, 11:44
autor: pawelosinski83
ale to masakra... jakieś kawałki rur nagwintowane jeszcze... :shock:

Może trzeba cały w 100% napawać/przespawać skoro pęka tylko to co nie spawane a spawy całe :mrgreen:

: 2016-08-02, 13:16
autor: mik-17
ghost pisze:Coś z tymi materiałami i techniką spawania oraz resztkami musi być bo poprzednia wersja kolektorów wytrzymała znacznie więcej :-o Mimo ,że nie było tak "nalane" :-P Widziałem silnik z kolektorami owiniętymi bandażami zamontowanymi już na aucie... wyglądało normalnie aż się nie zesrało a tu takie kwiatki :shock: :-o

Tyrkal to co zostało z kolektorów stało się kruche :shock: :D Jak chcesz to mogę Ci je sprezentować :lol:
Ile wytrzymała poprzednia wersja ?
Rozumiem ze poprzednia to ta co razem zamawialiśmy ?

: 2016-08-02, 13:37
autor: ghost
V1 które miałem jeździły całkiem długo. Prawie rok śmigania. A wersja którą macie na obrazku to podobno V3 - traktowałem je delikatnie i pochodziły krócej a miały przeżyć te V1 :-x

: 2016-08-02, 20:00
autor: buba
Reklamacja uznana?

: 2016-08-02, 20:30
autor: atom1
raczej nie bo te gwintowane kawalki to juz chyba byly jako poprawki serii :-))) tak czy siak dostep jest lipny do kolektorow wiec szkoda marnowac czas i kase na ich wymiane

w hondzie, becie czy innym rzedowym silniku zmienia sie w 1-2 godziny na gotowo bez targania silnika a tutaj ;(...

dlatego i ja czekam na te zeliwne moze w koncu wyjda ;-)

: 2016-08-02, 20:31
autor: daniel.c
Turbo nie dostało po wirniku tymi ukruszonymi kawałkami?

: 2016-08-03, 08:38
autor: ghost
Reklamacja odrzucona :-o Nie wiem co tam robiły kawałki gwintowanej rury... widocznie tak było w projekcie :mrgreen: całe szczęscie turbiny są w dobrym stanie i nic nie wpadło na wirniki... :shock: :shock:

: 2016-08-04, 15:09
autor: tyrkal
mik-17 pisze:
tyrkal pisze:
ghost pisze:Set montowany w zeszłe wakacje :shock:
Sugerujesz ze zrobisz nie pękające ?? :mrgreen:
Nie wiem, narazie zrobilem jak najlepiej potrafilem i zyją, ok 20 tankowań do pełna i upalanie z LC i FS 500+
Bede sie chwalił za rok o ile wczesniej nie sprzedam wozu :)
W kazdym razie u mnie są ze scianki 3mm plus zeliwo wypiaskowane i oczyszczone,
wszedzie zfazowania, argon w sroku,spawane na 3 razy a pozniej wygrzewane i oczywiscie mocowanie DP do skrzyni.
Póki co wygladaja jak nowe wiec nie obiecuje ze bedą wieczne ale czekam kiedy pękną, bo jesli za dwa lata, to znaczy ze wytrzymaja ok 3 lata a to mysle dlugo, choc nie wiem czy nie dłużej, bo kto to wie :)
Proponuje czekac na AW a ja wypowiem sie dopiero za rok ale skoro takie smiecie wytrzymały rok, to moje powinny dluzej :)