: 2011-03-27, 21:36
				
				fajnie by był bo kiedyś były różne spekulacje na ten temat!
			Powinno bardzo nisko wstawac na tej turbinie, .sportmile pisze:W przyszlym tygodniu atakuje Bartek hamownie bo skladana jest wiazka od podstaw wiec zobaczymy co wyjdzie . 500 ps to raczej max co wogole myslalem ale podejrzewam ze skonczy sie w okolicach 450. Bardzo mnie interesuje ta sprezarka bo z tego co mi wiadomo nikt jeszcze ich nie montowal w PL .
 
   
  
 
 Pozatym blow off niezle zapodaje, a laska w tle  ekstazy dostaje
  Pozatym blow off niezle zapodaje, a laska w tle  ekstazy dostaje  W takim razie montuje do swojego 2 bov-y bedzie się działo
  W takim razie montuje do swojego 2 bov-y bedzie się działo 
No sporo błędów będzie się działoms_4 pisze:Miło zobaczyć takie quattro w akcjiPozatym blow off niezle zapodaje, a laska w tle ekstazy dostaje
W takim razie montuje do swojego 2 bov-y bedzie się działo

S1 to nawet w museum audi mobile w Ingolstadt nie maPiotrekrs pisze:Jeżeli to tyczyło się mnie to ur wiem kogo jest i go znam ale o b-grupie nic mi nie wiadomo dlatego zapytałem ponieważ mam straszną fazę na te auta sledze temat na bieżąco jeżeli chodzi o 2.2t. A nie obiło mi sie o uszy że ktoś posiada prawilne s1 bo na dzień dzisiejszy jest to tak jakby pośiadać 100 kratowy diamentsportmile pisze:Chyba wiesz czyje to auto wiec nie wiem czy musze z siebie robic blazna. Ur byl u nas osobiscie a tamten to eksponat.
plany zacne... powodzeniasportmile pisze:to auto mozna bedzie zobaczyc tylko i wylacznie w akcji bo do tego zostalo zbudowane. Z poczatkiem zimy do auta wjezdza kuty motor i sekwencyjna skrzynia biegow badz wklad para .
ale za to jest w Wolfsburgu w Autostadtcowboy pisze: S1 to nawet w museum audi mobile w Ingolstadt nie ma
 a przynajmniej było w 2006 roku
 a przynajmniej było w 2006 roku  