Strona 3 z 9

: 2016-05-19, 21:24
autor: buba
właśnie uruchamiam szklaną kulę :mrgreen:

: 2016-05-19, 21:37
autor: DobrzanskiS4B5
A czemu by miały aż tyle mniej wytrzymywac? Z tego co się orientuję zmienia się raptem wirnik lub wirniki i kręci się dalej tak samo na osce do tego dostosowanej...gdzie tkwi słabość tych hybryd ktoś wytłumaczy???

: 2016-05-19, 22:27
autor: luk448
To nie kwestia hybryd ze sie zjebaly tylko tego kto i jak je robil ;-)

: 2016-05-19, 22:39
autor: Jachyr
luk448 pisze:To nie kwestia hybryd ze sie zjebaly tylko tego kto i jak je robil ;-)
Amen

: 2016-05-20, 11:43
autor: emay
Hybrydy są spoko, ale jak ktoś wyciska z tych turbo MAX możliwości to nie ma się co dziwić, że to po 5k klęka. To dalej są KKK03 które mają małe muszle przez co szybko nagrzewają do czerwoności.

: 2016-05-20, 11:49
autor: buba
Dobrzanskis4b6 pisze:A czemu by miały aż tyle mniej wytrzymywac? Z tego co się orientuję zmienia się raptem wirnik lub wirniki i kręci się dalej tak samo na osce do tego dostosowanej...gdzie tkwi słabość tych hybryd ktoś wytłumaczy???
musisz zrobić miejsce na te większe wirniki. Nie wsadzisz ich p&p. i tutaj pojawia się problem

: 2016-05-20, 16:01
autor: DobrzanskiS4B5
Ja tam już mam hybrydy k04 rs6 od Perun Turbo i zobaczymy co to warte:)

: 2016-05-20, 16:02
autor: Jachyr
Dobrzanskis4b6 pisze:Ja tam już mam hybrydy k04 rs6 od Perun Turbo i zobaczymy co to warte:)
Tylko to jest k04 z duza strona ciepla wiec na spokojnie.

: 2016-05-20, 16:10
autor: Rydel
emay pisze:Hybrydy są spoko, ale jak ktoś wyciska z tych turbo MAX możliwości to nie ma się co dziwić, że to po 5k klęka. To dalej są KKK03 które mają małe muszle przez co szybko nagrzewają do czerwoności.
czyli założy się hybrydę dla 40 koni więcej.

: 2016-05-20, 16:20
autor: nosb
taki tuning tuningu ;) ale jak ktos wie co robi to i efekty beda a perun wie co robi :) btw ja bym wolal chyba wieksze jaies niz hybryde :)

: 2016-05-20, 17:31
autor: Kamil_2.7BiT
przede wszystkim kosztowo hybryda vs k04 to dwa różne światy

: 2016-05-20, 18:22
autor: bartektrn
Witam wybaczcie ,że się wtrącę ale mam pytanie a jak wygląda sprawa z HYBRYDĄ z K04 z RS'a bo wszędzie każdy montuje albo K03 HYBRYDĘ lub K04 ori .

Ktoś miał K04 hybrydę ?? Warto ??

Pozdrawiam

: 2016-05-20, 21:46
autor: Jachyr
Grondzi z tego co wiem lata na hybrydach K04. Jeszcze w zeszlym roku na spocie był potem sluch po nim zaginal.. ;-)

Ja mialem robic hybryde k04 ale zostalem przy serii na odpowiednim osprzecie.

Nie zapominajcie ze do k04 oprocz samego turbo dochodzi sporo gratow ktore moment robia 10k+ cos o tym wiem... Wiadomo mocy moze mniej ale moment bardzo podobny wiec napewno patrzac na kwestie cene / osiagi skoro i tak juz jest turbo do roboty to dlaczego nie?

: 2016-05-20, 22:33
autor: timon_86
Sam przerabiam temat od jakiegoś czasu szukając właśnie k04. Jednak 90% to popękany szrot nadający się do regeneracji/wymiany rdzeni. Gdzie koszt samych zwłok po turbinach to najczęściej koło 3000+ Nie mam pojęcia ile Perun życzy sobie za hybrydy k03 ale z innego, sprawdzonego, źródła, koszt nowych turbawek z gwarancją to około 2600 zł. Moce wychodzą bardzo zbliżone za to specyfika pracy jest już zupełnie inna. Hybrydy bardzo nisko się budzą przez co jazda autem z nimi po mieście jest dużo bardziej ,,widowiskowa" ;-) po trzecie tak jak Jachyr wspomniał pod K04 trzeba kilka innych gratów dorzucić, zbędnych przy hybrydach. Licząc na miekko 8 tys śmiało można się załapać na 380 km, może i więcej :-)

: 2016-05-20, 22:57
autor: bartektrn
timon_86 pisze:Sam przerabiam temat od jakiegoś czasu szukając właśnie k04. Jednak 90% to popękany szrot nadający się do regeneracji/wymiany rdzeni. Gdzie koszt samych zwłok po turbinach to najczęściej koło 3000+ Nie mam pojęcia ile Perun życzy sobie za hybrydy k03 ale z innego, sprawdzonego, źródła, koszt nowych turbawek z gwarancją to około 2600 zł. Moce wychodzą bardzo zbliżone za to specyfika pracy jest już zupełnie inna. Hybrydy bardzo nisko się budzą przez co jazda autem z nimi po mieście jest dużo bardziej ,,widowiskowa" ;-) po trzecie tak jak Jachyr wspomniał pod K04 trzeba kilka innych gratów dorzucić, zbędnych przy hybrydach. Licząc na miekko 8 tys śmiało można się załapać na 380 km, może i więcej :-)
Nowe z "pułki" nie używki, czy NOWE po regeneracji masz za 2600zl ??