Strona 3 z 3
					
				
				: 2012-06-30, 18:42
				autor: buba
				Przecież napisane było wcześniej że najlepsze są z 2.4 bo mają lepsze przepływy niż pozostałe głowice w V-kach oraz mają takie same wałki jak RS4. Co tu dalej rozkminiać
			 
			
					
				
				: 2012-06-30, 19:06
				autor: kurpiu
				Walki od 2.4 napewno sa sporo wyzsze od tych seryjnych z AGB co do krzywek to az taki sie niezaglebialem.
			 
			
					
				
				: 2016-09-18, 18:21
				autor: DobrzanskiS4B5
				A jak się sprawa ma z tymi większymi zawodami o 1mm supertech,warto zakładać ssace+1mm i wydechowe+1mm i sprezynki do kompletu? Porting już chyba zbędny skoro i tak głowice 2.4 są najszersze. Chyba że ori sprezynki s4 wsadzić w głowice 2.4 i już będzie pewniej?
			 
			
					
				
				: 2016-09-19, 02:29
				autor: rs4wagon
				w tych glowach z wolnossaka wydechowe wymienic na te sodowane?Mi sie trafily AML 2.4 po okazyjnej cenie i przebiegu 120kkm
			 
			
					
				
				: 2016-09-20, 22:02
				autor: mylek
				rs4wagon pisze:w tych glowach z wolnossaka wydechowe wymienic na te sodowane?Mi sie trafily AML 2.4 po okazyjnej cenie i przebiegu 120kkm
Ja wymieniał.
 
			
					
				
				: 2016-09-20, 22:24
				autor: dawidoks
				Ciekawe. BDV siada? Miałem ściągać i robić swoją górę w zimie. Zamiast tych z ARE jak wrzucę BDV z c5 będzie banglać? Jak zabieg dokladnie wygląda?
			 
			
					
				
				: 2016-09-20, 23:42
				autor: DobrzanskiS4B5
				mylek pisze:rs4wagon pisze:w tych glowach z wolnossaka wydechowe wymienic na te sodowane?Mi sie trafily AML 2.4 po okazyjnej cenie i przebiegu 120kkm
Ja wymieniał.
 
A są lepsze,jakieś twarde dowody na + dla zaworów s4? Ponoć są puste w środku
 
			
					
				
				: 2016-09-21, 19:51
				autor: imhotet
				ja wiem na pewno że są twardsze niż te z 1.8t i wiec raczej na pewno też sa inne niż te z 2.4
kup sobie jedna w serwisie kosztuje chyba 50 zł i kup jedna z 2.4 idz na maszyne i zobacz czy sa twardsze... 
078109623E - spring s4
			 
			
					
				
				: 2016-09-21, 20:51
				autor: volski1
				Ponowie zapytanie z jednego z powyższych postów odnośnie zaworów +1mm.
W zakupie cenę mają identyczną  co std, a zawsze jest to jakiś upgrade.
Czy są jakieś negatywne "strony" większych zaworów i czy będzie coś więcej z  tego niż tylko subiektywne odczucia?  

 
			
					
				
				: 2016-09-21, 21:40
				autor: imhotet
				gdzie znalazłeś zawory +1mm w cenie serii ?
musisz zrobic porting glowicy pod wiekszy zawór a to wiekszy koszt
			 
			
					
				
				: 2019-06-04, 20:59
				autor: GBT
				odswierze temat.
wycignołem głowice z mojego RSa i porównałem je do 2.4APS nr.078103373AH 
zobaczyłem ze w 2.4 brak jest jednego kanału olejowego - czy tak jest wporządku i takie zakładacie czy te głowice co mam sa właściwe pod 2.7 BiT?
 
na górze zdjecia głowica z RS4
Podzwonilem po ludziach i powiedzieli zeby sie tym nie przejmowac -dzieki